dat is ook multiculti,quote:Op maandag 17 december 2007 15:20 schreef Buschetta het volgende:
Ik heb op een internationale school gezeten.....
Je realiseert je hopelijk wel dat je dan in het Engels les krijgt en bij kindjes van directeuren en andere expat figuren in de klas komt ?
Je kan me wat. Iemand naar een oorlogssituatie sturen is nog altijd iets waar diegene zelf voor getekend heeft.quote:Op maandag 17 december 2007 15:28 schreef Yildiz het volgende:
Oud nieuws.
Ik stel voor dat de minister van Defensie ook in de frontlinie gaat liggen, 'weet ie ook eens hoe dat voelt'.
Zo.
En nu iedereen ziet hoe ridicuul dat is, willen we dan even onze idiote bakkes houden?
Dankuwel.
quote:Op maandag 17 december 2007 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan me wat. Iemand naar een oorlogssituatie sturen is nog altijd iets waar diegene zelf voor getekend heeft.
Je kind naar een zwarte/witte school sturen is vrijwillig. En de ministers weten het toch allemaal zo goed.
Ik wilde kop van Bos wel eens zien als zijn 14 jarige dochter thuiskomt:
"Ej swa, ga muh die doekoe passen, ik moet tranga pattas scoren van mijn loverboy!".
ipv :
"vadurrrrrrrrr, zou ik misschien een klein voorschot mogen hebben op mijn zakgeld voor een nieuwe hockeystick?".
NIMBY gedrag, zoals altijd..
En dan nog kunnen ze vast redenen waarom hun kids niet naar die zwarte school kunnen.quote:Op maandag 17 december 2007 15:57 schreef OldJeller het volgende:
Denk je dat ze dat gaan doen.
De plannen die ze maken, gelden over het algemeen voor het doorsnee gezin, niet voor henzelf.
Kom nou toch.
Ja. Diplomatenkindjes. Klasgenootjes die zich bezighouden met vioolspelen i.p.v. op straat rondhangen, vloeiend engels leren spreken + een uitstekend netwerk.quote:Op maandag 17 december 2007 15:20 schreef Buschetta het volgende:
Ik heb op een internationale school gezeten.....
Je realiseert je hopelijk wel dat je dan in het Engels les krijgt en bij kindjes van directeuren en andere expat figuren in de klas komt ?
Toch denk ik dat je het niet kan maken je kind naar een zwarte school, te sturen puur omdat je geen NIMBY wilt zijn. Dat kan je niet maken tegenover je kind. Want zo'n beslissing heeft heel veel invloed. En dan heb ik het niet alleen over kinderen die patta's zeggen i.p.v schoenenquote:
Ik op FOK!... was erg matig.quote:Op maandag 17 december 2007 15:00 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Kwam deze discussie tegen op de NRC-site.
Wat grappig, ik kwam 'm ook net tegen in de Active Topics: HYPOCRIET: vader Wouter B.(PvdALL) wil 'witte' school!!quote:
PVV kamerleden moeten hun kinderen naar een zwarte school brengen. Dat zegt Sidekick, POL-bewoner van Fok! "Zo worden zwarte scholen minder zwart en brengen ze hun idealen in de praktijk", benadrukt de exemplarische user.quote:Bewindslieden moeten hun kinderen naar een zwarte school sturen. Dat zegt Martin Bosma, Onderwijs-woordvoerder van de Partij voor de Vrijheid. „Zo kunnen de ministers en staatssecretarissen hun multiculturele idealen in de praktijk te brengen”, benadrukt de partij in een persbericht.
Dat de partij van de vrijheid tot nu toe vooral veel wilde verbieden, da's weer een andere discussie.quote:Op maandag 17 december 2007 23:23 schreef TC03 het volgende:
Partij van de 'Vrijheid'.
Als je dit plan serieus steunt, spoor je echt niet.
Een bewindslied is niet arm, hoor. En het ging toch om het mixen van culturen?. Niet om het mixen met arme/domme/achterlopende mensen. In de praktijk valt dat vaak wel samen. Maar zeker voor een rijk bewindslied is er een alternatief waar je wel het één hebt en niet het andere.quote:Op maandag 17 december 2007 23:28 schreef Killer_Mom het volgende:
een internatiale school is meestal een prive school. kost een hoop poen, ze moeten die kinderen naar zwarte scholen sturen, een heel ander verhaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |