abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55231247
Check this; die linkse rakkers op hun neus geslagen:

PERSBERICHT
De Partij voor de Vrijheid vindt dat de leden van het Kabinet hun kinderen naar een zwarte school moeten sturen. Onderwijs-woordvoerder Martin Bosma (PVV) gaat dat morgen bij de bespreking van de onderwijsbegroting in een motie vragen. Zo kunnen de ministers en staatssecretarissen hun multiculturele idealen in de praktijk te brengen.

Martin Bosma: "Wat zou het goed zijn als dit kabinet haar eigen idealen in de praktijk gaat brengen. En zijn kinderen naar een zwarte school gaat sturen. Op die manier kunnen zij zelf de multiculturele samenleving ervaren.

Ik doel hierbij natuurlijk op de eerste plaats op de minister van Financiën, Wouter Bos. Hij kan voor zijn kinderen kiezen uit meerdere scholen, allemaal op dezelfde afstand. Waaronder een zwarte school. Hij stuurt zijn kinderen echter naar een witte school. Dat is hypocriet. Wat goed genoeg is voor de Nederlandse kinderen in Tarwewijk, Kanaleneiland en Amsterdam-Oost is goed genoeg voor de kinderen van de leden van dit kabinet. Dit kabinet moet ophouden met loze multicul-praatjes. Ik zou zeggen: Breng je verheven kosmopolitische idealen in de praktijk;

Bron: http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1397&Itemid=74

Bedenk hier met mij wat voor reden Woutertje gebruikt. TS begint:

Tja..eh mijn veters zaten eh......ik was mijn veters kwijt en eh.....daarom kon ik mijn schoenen niet ehhh......vastbinden waardoor ik ehh....niet de weg eh...kon vinden naar die zwarte school. Ja mijn veters waren kwijt en daarom ja. Maar leden van de PVV ik heb er echt geen problemen mee mijn kinderen nar een zwarte school te sturen. Alleen ja ik ehhh.....oh ja mijn kinderen hebben allemaal een zwarte jas gekregen en eh.....misschien zouden die andere kinderen eh.... beledigd kunnen worden daardoor ja..dat is het. Maare nogmaals ik heb er geen problemen mee mijn kinderen naar een zwarte school te sturen dat wil ik benadrukken.
Beter 1 vogel in de hand dan geen hand
pi_55231291
Niet dom erover gaan praten als je er geen verstand van hebt graag.
pi_55231344
Overgaan tot persoonlijk gerichte aanvallen, echt een goed plan ja. Met die achterlijke vechtpolitiek verdoe je alleen maar tijd, ook al is veel van wat ze in de tweede kamer uitvoeren toch al tijdverspilling.
pi_55231384
men kan inderdaad hierover weinig zeggen.
Feit is immers, men HEEFT de keuze om naar een andere school te gaan.
EN! blanke scholen staan nu eenmaal BETER bekend dan zwarte.

Ieder weldenkend gezond mens die het BESTE met zn kinderen voorheeft zou zn kinderen naar een blanke school sturen lijkt me. Kwaliteit van onderwijs is daar immers dusdanig hoger, en het lijkt mij als ouder dat je het beste wilt voor je kinderen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 12 december 2007 @ 22:55:47 #5
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_55231396
Kamervraag nummer 54.145
Mevrouw de voorzitter, waarom woont de CEO van Shell nou eens niet in een achterstandswijk? Denkt u niet dat het veel beter is als hij in een achterstandswijk gaat wonen zodat hij dé waarheid ziet? En zo neen, waarom niet?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  woensdag 12 december 2007 @ 22:56:26 #6
78843 mrbomb
Open misère praatje
pi_55231415
Ik voel me echt enorm gepwnd nu
Why does it hurt when I pee?
pi_55231476
Ja laten we een motie indienen zodat Wouter Bos zijn kinderen van school verplaatst
pi_55231477
Ja laten we een motie indienen zodat Wouter Bos zijn kinderen van school verplaatst
pi_55231509
quote:
Op woensdag 12 december 2007 22:55 schreef sitting_elfling het volgende:
men kan inderdaad hierover weinig zeggen.
Feit is immers, men HEEFT de keuze om naar een andere school te gaan.
EN! blanke scholen staan nu eenmaal BETER bekend dan zwarte.

Ieder weldenkend gezond mens die het BESTE met zn kinderen voorheeft zou zn kinderen naar een blanke school sturen lijkt me. Kwaliteit van onderwijs is daar immers dusdanig hoger, en het lijkt mij als ouder dat je het beste wilt voor je kinderen.
Dus jij zegt eigenlijk dat door massaal niet-blanke kinderen nederland toe te laten haalt de PvdA het niveau van onsonderwijs omlaag. Interpreteer ik het zo goed?
  woensdag 12 december 2007 @ 22:59:53 #10
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_55231544
Wat een gigantisch slecht topic.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 12 december 2007 @ 22:59:56 #11
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_55231546
Oh ja, partij van de ....?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_55231570
Ja ze zijn echt goed bezig.

Na zijn pleidooi voor een verbod op de Koran wil Wilders nu artikel 1 uit de Grondwet, het non-discriminatiebeginsel, veranderen. Die wijziging moet het mogelijk maken moslims anders te behandelen dan niet-moslims.

Apartheid is weer helemaal in.
pi_55231582
quote:
Op woensdag 12 december 2007 22:58 schreef Rens_Wilders het volgende:
oneindig...?
dan is dus alle fictie werkelijkheid, en wel op dit moment
pi_55231604
quote:
Op woensdag 12 december 2007 22:55 schreef Yildiz het volgende:
Kamervraag nummer 54.145
Mevrouw de voorzitter, waarom woont de CEO van Shell nou eens niet in een achterstandswijk? Denkt u niet dat het veel beter is als hij in een achterstandswijk gaat wonen zodat hij dé waarheid ziet? En zo neen, waarom niet?
Inderdaad schreeuwen dat het schandalg is dat er voedselbanken zijn en daarna bezuinigen op bejaarden is ook schandalig ja. Bedankt voor je bijdrage
  woensdag 12 december 2007 @ 23:02:59 #15
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_55231650
quote:
Op woensdag 12 december 2007 23:01 schreef The_Interpreter het volgende:

[..]

Inderdaad schreeuwen dat het schandalg is dat er voedselbanken zijn en daarna bezuinigen op bejaarden is ook schandalig ja. Bedankt voor je bijdrage
Ehhh... .
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_55231661
quote:
Op woensdag 12 december 2007 23:00 schreef IHVK het volgende:
Ja ze zijn echt goed bezig.

Na zijn pleidooi voor een verbod op de Koran wil Wilders nu artikel 1 uit de Grondwet, het non-discriminatiebeginsel, veranderen. Die wijziging moet het mogelijk maken moslims anders te behandelen dan niet-moslims.

Apartheid is weer helemaal in.
Extreme situaties vragen om extreme maatregelen
pi_55231672
quote:
Op woensdag 12 december 2007 22:59 schreef The_Interpreter het volgende:

[..]

Dus jij zegt eigenlijk dat door massaal niet-blanke kinderen nederland toe te laten haalt de PvdA het niveau van onsonderwijs omlaag. Interpreteer ik het zo goed?
Ja de PvdA heeft ons in haar eentje toegelaten. De andere Partijen die moesten eigenlijk niks hebben van "buitenlanders".

Over verkeerd beeld gesproken.
pi_55231685
quote:
Op woensdag 12 december 2007 22:59 schreef The_Interpreter het volgende:

[..]

Massaal?

Het niveau op de zwarte scholen is gewoon lager oa. omdat de kinderen de taal minder goed machtig zijn.
Dat is een van de nadelen van de achterstandswijken in Nederland. Natuurlijk wil jeje kind daar niet naar toe sturen.
pi_55231733
Ik ga morgen ook een motie indienen:
quote:
Lijst SB vind dat dhr. G. Wilders, voorzitter van de Partij Voor de Vrijheid, voortaan zijn politieke strijd tegen de Islam, danwel de radicale Islam, beter kan voortzetten in Iran. Daar de radicale Islam daar daadwerkelijk een probleem is en dhr. G. Wilders daar zelf kan ervaren hoe de radicale Islam is en zijn ideologische strijd daadwerkelijk in de praktijk kan brengen. De PVV moet ophouden met zijn loze praatjes. Ik zou zeggen breng je inhoudsloze praatjes in de praktijk daar waar ze daadwerkelijk aan de orde zijn.
Ghegheghe, heb ik straks al die rechtse rakkers zwaar gepwnd
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_55231740
quote:
Op woensdag 12 december 2007 23:03 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ja de PvdA heeft ons in haar eentje toegelaten. De andere Partijen die moesten eigenlijk niks hebben van "buitenlanders".

Over verkeerd beeld gesproken.
Andre partijen heben ook meegepraat maar onder dekking van de PvdA. Zij waren de leaders of the operation "Troje".
pi_55231764
* Yestuuur kijkt neer op TS
oneindig...?
  Donald Duck held woensdag 12 december 2007 @ 23:06:02 #22
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_55231766
Denkt ie dat ie Michael Moore is ofzo.
Die stapte ook op senatoren af om te vragen of ze hun kinderen naar irak wilden sturen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_55231796
quote:
Op woensdag 12 december 2007 23:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik ga morgen ook een motie indienen:
[..]

Ghegheghe, heb ik straks al die rechtse rakkers zwaar gepwnd
Gheheheeheh gajij maar eens een maandje in Kanaleneiland wonen en schrijf je stukje dan nog eens hahahaha weer een linkse rakker bekeerd.
pi_55231831
quote:
Op woensdag 12 december 2007 23:03 schreef The_Interpreter het volgende:

[..]

Extreme situaties vragen om extreme maatregelen
Ja Nederland vergaat help.

Als er een extreme situatie is, dan is het wel dat een partij als deze in de kamer is en zulke voorstellen doet.

Extreme situaties? Wat lul je nou man.

Apartheid is ooit een oplossing geweest voor welke situatie dan ook?

Hitler kwam ook aan de macht hij had wel leuke extreme oplossingen.

Sinds wanneer bestaat het individu niet meer in Nederland? Moslims, niet-moslims, joden, homo's , Antilianen. Waar gaat dit allemaal heen?

Als een individu iets erg doet, moslim of niet, verdient die persoon een straf. Je kunt iemand niet harder straffen puur om zijn geloofsovertuiging. Punt.
pi_55231848
quote:
Op woensdag 12 december 2007 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Denkt ie dat ie Michael Moore is ofzo.
Die stapte ook op senatoren af om te vragen of ze hun kinderen naar irak wilden sturen.
]

ja die gast is ook van niveau Wilders/TS
oneindig...?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')