Dus jij zegt eigenlijk dat door massaal niet-blanke kinderen nederland toe te laten haalt de PvdA het niveau van onsonderwijs omlaag. Interpreteer ik het zo goed?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:55 schreef sitting_elfling het volgende:
men kan inderdaad hierover weinig zeggen.
Feit is immers, men HEEFT de keuze om naar een andere school te gaan.
EN! blanke scholen staan nu eenmaal BETER bekend dan zwarte.
Ieder weldenkend gezond mens die het BESTE met zn kinderen voorheeft zou zn kinderen naar een blanke school sturen lijkt me. Kwaliteit van onderwijs is daar immers dusdanig hoger, en het lijkt mij als ouder dat je het beste wilt voor je kinderen.
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:58 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ja laten we een motie indienen zodat Wouter Bos zijn kinderen van school verplaatst![]()
Inderdaad schreeuwen dat het schandalg is dat er voedselbanken zijn en daarna bezuinigen op bejaarden is ook schandalig ja. Bedankt voor je bijdragequote:Op woensdag 12 december 2007 22:55 schreef Yildiz het volgende:
Kamervraag nummer 54.145
Mevrouw de voorzitter, waarom woont de CEO van Shell nou eens niet in een achterstandswijk? Denkt u niet dat het veel beter is als hij in een achterstandswijk gaat wonen zodat hij dé waarheid ziet? En zo neen, waarom niet?
Ehhh...quote:Op woensdag 12 december 2007 23:01 schreef The_Interpreter het volgende:
[..]
Inderdaad schreeuwen dat het schandalg is dat er voedselbanken zijn en daarna bezuinigen op bejaarden is ook schandalig ja. Bedankt voor je bijdrage
Extreme situaties vragen om extreme maatregelenquote:Op woensdag 12 december 2007 23:00 schreef IHVK het volgende:
Ja ze zijn echt goed bezig.![]()
Na zijn pleidooi voor een verbod op de Koran wil Wilders nu artikel 1 uit de Grondwet, het non-discriminatiebeginsel, veranderen. Die wijziging moet het mogelijk maken moslims anders te behandelen dan niet-moslims.
Apartheid is weer helemaal in.
Ja de PvdA heeft ons in haar eentje toegelaten. De andere Partijen die moesten eigenlijk niks hebben van "buitenlanders".quote:Op woensdag 12 december 2007 22:59 schreef The_Interpreter het volgende:
[..]
Dus jij zegt eigenlijk dat door massaal niet-blanke kinderen nederland toe te laten haalt de PvdA het niveau van onsonderwijs omlaag. Interpreteer ik het zo goed?
Massaal?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:59 schreef The_Interpreter het volgende:
[..]
Dus jij zegt eigenlijk dat door massaal niet-blanke kinderen nederland toe te laten haalt de PvdA het niveau van onsonderwijs omlaag. Interpreteer ik het zo goed?
Ghegheghe, heb ik straks al die rechtse rakkers zwaar gepwndquote:Lijst SB vind dat dhr. G. Wilders, voorzitter van de Partij Voor de Vrijheid, voortaan zijn politieke strijd tegen de Islam, danwel de radicale Islam, beter kan voortzetten in Iran. Daar de radicale Islam daar daadwerkelijk een probleem is en dhr. G. Wilders daar zelf kan ervaren hoe de radicale Islam is en zijn ideologische strijd daadwerkelijk in de praktijk kan brengen. De PVV moet ophouden met zijn loze praatjes. Ik zou zeggen breng je inhoudsloze praatjes in de praktijk daar waar ze daadwerkelijk aan de orde zijn.
Andre partijen heben ook meegepraat maar onder dekking van de PvdA. Zij waren de leaders of the operation "Troje".quote:Op woensdag 12 december 2007 23:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja de PvdA heeft ons in haar eentje toegelaten. De andere Partijen die moesten eigenlijk niks hebben van "buitenlanders".
Over verkeerd beeld gesproken.
Gheheheeheh gajij maar eens een maandje in Kanaleneiland wonen en schrijf je stukje dan nog eens hahahaha weer een linkse rakker bekeerd.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik ga morgen ook een motie indienen:
[..]
Ghegheghe, heb ik straks al die rechtse rakkers zwaar gepwnd
Ja Nederland vergaat help.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:03 schreef The_Interpreter het volgende:
[..]
Extreme situaties vragen om extreme maatregelen
]quote:Op woensdag 12 december 2007 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Denkt ie dat ie Michael Moore is ofzo.
Die stapte ook op senatoren af om te vragen of ze hun kinderen naar irak wilden sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |