Neehoor, maak je geen zorgen...quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Heeft iedereen een leven of zo?.
Alleen op dat moment hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Heeft iedereen een leven of zo?.
zeh great dictatorquote:Op maandag 17 december 2007 14:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Beste film van Chaplin wmb. Binnenkort weer eens kijken..
Waar ik werk is er niemand vrij. Ook niet met kerst. Omdat iedereen zich zo nodig vol moet proppen met vlees met de kerst.quote:Op maandag 24 december 2007 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Ja hallo.
Ik dacht dat ik de enige zou zijn die moest werken. Tis maar 1 dagje nog, daarna een week de tijd om te Wii'en
.
Hier zijn 2 van de panden gewoon leeg, luiken dicht etc...quote:Op maandag 24 december 2007 09:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waar ik werk is er niemand vrij. Ook niet met kerst. Omdat iedereen zich zo nodig vol moet proppen met vlees met de kerst.
quote:
Sorry...quote:Op maandag 24 december 2007 10:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Jullie hebben vast ook wel tips: Een echte mannen reis. Testosteron, bloed, zweet, etc.
quote:Op maandag 24 december 2007 12:22 schreef Kreator het volgende:
Iedereen preppige klefdagen gewonst.
Groepjes,
Kreb
Ja, neukze!quote:Op maandag 24 december 2007 12:22 schreef Kreator het volgende:
Iedereen preppige klefdagen gewonst.
Groepjes,
Kreb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |