quote:Op maandag 17 december 2007 14:27 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
http://goeiemoogle.nl/index.html?inframe=1&moogle=http%3A%2F%2Ffok.nl%2F![]()
Heeft niks met hypes te maken.quote:Op maandag 17 december 2007 14:25 schreef Buschetta het volgende:
mijn god....
Wat is Nederland ook vatbaar voor hypes...............
triest gewoon.
TPGquote:Op maandag 17 december 2007 14:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Heeft niks met hypes te maken.
Dit komt uiteraard allemaal uit de koker van een reclamebureau ingehuurd door TPG.
http://goeiemoogle.nl/ind(...)nl%2Ftopic%2F1106069quote:Op maandag 17 december 2007 14:27 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
http://goeiemoogle.nl/index.html?inframe=1&moogle=http%3A%2F%2Ffok.nl%2F![]()
Oeps!quote:
http://goeiemoogle.nl/ind(...)nl%2Ftopic%2F1106069quote:Op maandag 17 december 2007 14:27 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
http://goeiemoogle.nl/index.html?inframe=1&moogle=http%3A%2F%2Ffok.nl%2F![]()
Ach, het is nog gewoon KPN hoorquote:Op maandag 17 december 2007 14:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Oeps!
Vroegah was de naam nog bij te houden: PTT.
Verduivelde privatiseringen!
quote:Op maandag 17 december 2007 14:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Heeft niks met hypes te maken.
Dit komt uiteraard allemaal uit de koker van een reclamebureau ingehuurd door TPG.
Dude......quote:En wat is het verschil tussen een hype en een rage? Het eerste is geregisseerd; je kunt dus een idee, een product of een persoon hypen, en dat heeft veel met de media te maken. Een rage ontstaat veel spontaner. Bekende voorbeelden zijn de producten van Rubik, de lolobal, Pokémon en de wuppies.
Wat mekker je nou? Het is toch een geestig idee, en om die ene tv-commercial bouwen ze nu een hele campagne met een kerstkaart (op de achterkant staat kleftaart_3.jpg) en een website etc.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |