Ik vind het antwoord van flitspaal ook beter, en vragensteller beslist.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:27 schreef BenjaminFranklin het volgende:
dus nu word er gewoon doorgegaan alsof onze neuzen bloeden? Ik weet dat er een discussietopic is, maar daar is geen reet te doen. Ik zou graag weten wat anderen ervan denken.
Sorry. Ik wil jullie pret niet bederven maar ik vind het gewoon vervelend dat ik hier als één of andere newbie word afgedaan.
Soms kan een oordeel van de vraagsteller in je nadeel werken, soms in je voordeel.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:27 schreef BenjaminFranklin het volgende:
dus nu word er gewoon doorgegaan alsof onze neuzen bloeden? Ik weet dat er een discussietopic is, maar daar is geen reet te doen. Ik zou graag weten wat anderen ervan denken.
Sorry. Ik wil jullie pret niet bederven maar ik vind het gewoon vervelend dat ik hier als één of andere newbie word afgedaan.
Captain_Redbeard +1quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:35 schreef Captain_Redbeard het volgende:
joy division
Neleos +1quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:42 schreef Neleos het volgende:
Hij heeft zich opgehangen.
Ja, en nog meer.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:49 schreef BenjaminFranklin het volgende:
psv en feyenoord?
Ajax, Feyenoord, PSV, Twente en AZquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:56 schreef BenjaminFranklin het volgende:
oeh en twente ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |