Eigenlijk heel nobel van Huub om Lieke bij de benen te nemen en om haar te belazeren....quote:Op maandag 17 december 2007 13:38 schreef marky het volgende:
[..]
Daarbij komt nog eens dat het misschien niet eens zo'n rare gedachte is geweest dat als Lieke voor B en A zou kiezen een toneelhaak voor haar aanstaande zou zijn want haar verhaallijn zou dan maar heel kort zijn. Wat hij dus al eerder vertelde dat hij haar kerstbonus aan het veiligstellen is geweest. Als Huub Lieke eerder in het programma had laten vallen dan was ze er allang niet meer geweest.
Van de FEBO krijgt LamLul al tijden geen script meer...die zijn helemaal vergeten dat die sukkel nog steeds in de villa zit. Dus nu gaan de miljonairs zelf maar klusjes voor hem verzinnen.quote:Op maandag 17 december 2007 13:51 schreef pullup het volgende:
En Brian is die eerlijke dubbel L voor zijn karretje aan het spannen
Says who? Een van die twee andere leeghoofden?quote:Op maandag 17 december 2007 13:54 schreef Disana het volgende:
Amanda is een hele intelligente vrouw.
Vind jij van niet dan?quote:Op maandag 17 december 2007 13:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Says who? Een van die twee andere leeghoofden?
Brian en Luc zijn 'brodders' hè..quote:Op maandag 17 december 2007 13:52 schreef Varen het volgende:
Brian tegen Luc: dat zou goed uitkomen, dan kunnen we gas gaan geven
In vergelijking met een prokaryote is Amanda SUPER-intelligent !!!quote:Op maandag 17 december 2007 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind jij van niet dan?Die blonde zei het.
Brian bedoelt waarschijnlijk te zeggen - dan ga ik jou instructies geven om gas te gevenquote:Op maandag 17 december 2007 13:52 schreef Varen het volgende:
Brian tegen Luc: dat zou goed uitkomen, dan kunnen we gas gaan geven
Volgens mij bezitten wij samen 2x het IQ van die hele bank.quote:Op maandag 17 december 2007 13:58 schreef PeterNB het volgende:
[..]
In vergelijking met een prokaryote is Amanda SUPER-intelligent !!!
(Bellen)quote:Op maandag 17 december 2007 13:50 schreef pullup het volgende:
Jaap over Lieke: Lieke maakte weer een kapitale blunder.
Huub: Wat dan ?
Jaap: Vraag het Lieke zelf
Volgens mij heb ik in mijn eentje 2x het IQ van die hele bank....quote:Op maandag 17 december 2007 14:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij bezitten wij samen 2x het IQ van die hele bank.
Tel daar dan ook minimaal 2x het EQ bij op !!quote:Op maandag 17 december 2007 14:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij mag je die dames die op die bank zitten ook wel in die berekening meenemen.quote:Op maandag 17 december 2007 14:00 schreef Disana het volgende:
Volgens mij zijn de huismijten de intelligentste wezens op die bankquote:Op maandag 17 december 2007 14:03 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik in mijn eentje 2x het IQ van die hele bank....
Volgens mij mist de wereld niets als die bank wordt opgetild en permanent in de vijver verdwijnt.quote:Op maandag 17 december 2007 14:03 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik in mijn eentje 2x het IQ van die hele bank....
Wat gaat Lieke hier vreselijk af zegquote:Op maandag 17 december 2007 13:36 schreef IkWeetNiets het volgende:
Of check deze rond 9.15 (je vindt het zo smerig....)
Amanda is inmiddels ook bevorderd tot "babe" .quote:Op maandag 17 december 2007 14:02 schreef Kinga het volgende:
Oh god, die 2 babes zijn er weer....
Dom is lekker.quote:Op maandag 17 december 2007 14:03 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Tel daar dan ook minimaal 2x het EQ bij op !!
Die 'babes' spelen dom, Amanda is dom.quote:Op maandag 17 december 2007 14:08 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij he, is Amanda zelfs 'slimmer' dan die 2 babes bij elkaar...
Ik hoor wel een stem, maar niet wat er gezegd word.quote:Op maandag 17 december 2007 13:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zou Brian bedoelen met ook?
Doet me denken aan de post van IkWeetNiets alleen kan ik op het filmpje niks ontdekken.
Ik heb dat stukje gezien bbij DWDD en als die dames dom spelen, dan verdienen ze een Oscar!quote:Op maandag 17 december 2007 14:09 schreef Disana het volgende:
Die 'babes' spelen dom, Amanda is dom.
Dan ben ik te optimistisch geweest. Soms geloof je gewoon niet dat iets echt bestaat.quote:Op maandag 17 december 2007 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb dat stukje gezien bbij DWDD en als die dames dom spelen, dan verdienen ze een Oscar!
quote:Op maandag 17 december 2007 14:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij mist de wereld niets als die bank wordt opgetild en permanent in de vijver verdwijnt.
Dan moet ik toch nog een keer kijken, bedankt voor de tip.quote:Op maandag 17 december 2007 14:10 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik hoor wel een stem, maar niet wat er gezegd word.
Nee joh, dat zou veel te moeilijk zijn. Voor elke break zeggen ze dat de kijkers kunnen bellen; geen idee hoe ze dit er later in gaan plakken.quote:
Heel vaag, waarvoor moeten mensen bellen dan?quote:Op maandag 17 december 2007 14:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee joh, dat zou veel te moeilijk zijn. Voor elke break zeggen ze dat de kijkers kunnen bellen; geen idee hoe ze dit er later in gaan plakken.
Dan volgt er reclame denk ik.quote:Op maandag 17 december 2007 14:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee joh, dat zou veel te moeilijk zijn. Voor elke break zeggen ze dat de kijkers kunnen bellen; geen idee hoe ze dit er later in gaan plakken.
Flauw, Rogier heeft het al zo moeilijkquote:Op maandag 17 december 2007 14:10 schreef beequeen het volgende:
OMG, nu moet Amanda in een voodoopop prikken die een ex moet voorstellen.
Gewoon..........bellen, bellen, bellenquote:Op maandag 17 december 2007 14:17 schreef Kinga het volgende:
[..]
Heel vaag, waarvoor moeten mensen bellen dan?
En wat schreeuwen die mensen toch door die oortjes...
Over waar ze zelf zo'n babe kunnen bestellen?quote:Op maandag 17 december 2007 14:17 schreef Kinga het volgende:
[..]
Heel vaag, waarvoor moeten mensen bellen dan?
En wat schreeuwen die mensen toch door die oortjes...
Net zo bedriegelijk als belspelletjes dus.quote:Op maandag 17 december 2007 14:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar hoe lijmen ze dit in de bel-uitzending.
Ach, wat kan het mij ook bommen
Ik vind belspelletjes bij nader inzien een stuk beter.quote:Op maandag 17 december 2007 14:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Net zo bedriegelijk als belspelletjes dus.
Weten we toch allemaal....anders moet je weer naar de WC.quote:Op maandag 17 december 2007 14:21 schreef pullup het volgende:
Ze sluiten af met de wijze raad: Niet teveel drinken als je achter het stuur zit
Helemaal mee eensquote:Op maandag 17 december 2007 12:35 schreef 2live het volgende:
[..]
Huub die aan de ene kant wel van Lieke 'houdt' en aan de andere kant zijn niet te stuiten behoefte om het spel te spelen. Er bestaan in dat huis geen oprechte relaties ,zelfs geen oprechte vriendschappen, want daar draait heel DGK om; hoe ver zou jij gaan......en wij zitten te kijken en oordelen en veroordelen de keuzes die zij maken....lekker makkelijk en vermakelijk.
quote:Op maandag 17 december 2007 14:29 schreef Kinga het volgende:
OMG wát erg dit!
Waar gaat dit in hemelsnaam over? Of moet ik die twee babes ook als cult zien?quote:Op maandag 17 december 2007 14:33 schreef Scandalous het volgende:
11,12,13 jarige dames die achter de ramen moeten werken
Ze hebben het over werken in een glazen kastje, hilarisch dit.quote:Op maandag 17 december 2007 14:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar gaat dit in hemelsnaam over? Of moet ik die twee babes ook als cult zien?
Cult is het zekerquote:Op maandag 17 december 2007 14:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar gaat dit in hemelsnaam over? Of moet ik die twee babes ook als cult zien?
quote:Op maandag 17 december 2007 14:37 schreef mootie het volgende:
"Als je bij een 17-jairge jongetje instapt en hij heeft een 5 of 7-serie, dan weet je dat er iets niet klopt.
Luc: Ja, dan heeft hij geen rijbewijs...
Tip: Vraag altijd waar hij werkt en ga er langs, met een bos bloemen.quote:Op maandag 17 december 2007 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een ultieme domheid spreiden die meiden ten toon.
En zo maak je van je niet loverboyende vriendje de risée van zijn werkplek.quote:Op maandag 17 december 2007 14:39 schreef Scandalous het volgende:
Vraag waar hij werkt! Verras hem met bloemen op z'n werk!
en zo ontmasker je een loverboy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |