Is er nu echt een leugen verteld, omdat hij met alle rust in zeg zegt: ja ik heb gelogen!!. Ik geloof er niet in, waarom jezelf opwinden als je niet kan vechten tegen de febo, want ik denk, dat daar alles ontkend zal worden en dat zij tegen iedereen hun eigen verhaaltje hebben, wie checkt dat nu? Ja Lieke in dit geval, het brengt alleen de febo in een nog slechter licht. Dus dan zeg je toch maar; ja ik heb gelogen, wat hij ook zal zeggen ze geloofd het toch niet, niet het een niet het ander. Ze heeft ook haar eigen waarheid gemaakt.
Alleen dat gezeur van haar tegen iedereen die het wil horen, ook als ze het niet willen horen, daar word ik moe van, ze maakt hem maar zwart en zwarter, maar hebben we nu Huub eigenlijk ooit slecht over haar horen spreken? In zijn kwaadheid zegt hij slechte woorden, maar die meent hij echt niet, dat is gewoon kwaadheid, zo gauw er iemand aan hem vraagt wat hij van Lieke vind, heb ik hem nog nooit slecht horen spreken. Dit zal wel weer uitgelegd gaan worden als weer zo'n blinde Huub fan, maar probeer objectief de kooi te volgen, ja Huub en Jaap zijn dan de smaakmakers van de hut.
Wat mij opvalt is dat zowel Brian en Huub anders zijn terug gekomen van hun 8 uur. Brian was ineens de charmeur en romantisch naar Amanda, daar was daarvoor weinig van te merken. Huub reageert ineens ook anders op bepaalde dingen.
Zou dat komen omdat ze zoveel inlichtingen en informatie hebben gekregen.