quote:Op maandag 17 december 2007 10:53 schreef broodtrommeltje het volgende:
Echter is er hier wel een oplossing voor en dat is fappen totdat ie er letterlijk bij neer valt
nee?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:27 schreef MASD het volgende:
mensen die pimpen met de grote van hun ePenis"hij is zo groot dat ik flauwval bij een erectie"
Hebben jullie niet door dat jullie hier verkapt zeggen dat jullie nog maagd zijn danwel nog nooit geestelijk aanwezig zijn geweest tijdens de seks?
herkenbaarquote:Op maandag 17 december 2007 11:04 schreef DroogDok het volgende:
Een lekkere boner terwijl je losse boxer en pantalon draagt, altijd fijn.
kankergothics die werkloos zijnquote:Op donderdag 20 december 2007 14:27 schreef MASD het volgende:
mensen die pimpen met de grote van hun ePenis"hij is zo groot dat ik flauwval bij een erectie"
Hebben jullie niet door dat jullie hier verkapt zeggen dat jullie nog maagd zijn danwel nog nooit geestelijk aanwezig zijn geweest tijdens de seks?
Het lijkt er wel op.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:17 schreef IamLegend het volgende:
"Fappen" de meeste jongetjes hier voordat ze naar school gaan?
Het is vrij normaal hoor, het verschijnsel ochtenderectie. Dat heeft in principe niet een bewuste seksuele oorzaak. Het gebeurt gewoon.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Nooit last van. En zeker niet dat ie 's ochtends altijd even omhoog zou moeten staan, als een soort ochtendstart zeg maar. Hij gaat alleen omhoog als het nodig is, precies zoals het hoort.
Wat een rare lul heb jij dan....
idd.. iedere jongen heeft hier wel eens last vanquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:35 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Het is vrij normaal hoor, het verschijnsel ochtenderectie. Dat heeft in principe niet een bewuste seksuele oorzaak. Het gebeurt gewoon.
Never go to school with a loaded gun!quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:17 schreef IamLegend het volgende:
"Fappen" de meeste jongetjes hier voordat ze naar school gaan?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:24 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Never go to school with a loaded gun!
quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:24 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Je zal toch niks raken.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:24 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ik ga dan ook al lang niet meer naar school, maar lekker op mijn trillende tweecylinder motorfiets naar mijn werk.quote:
idd en al helemaal een sletje die je ff lekker pijpt onder je bureauquote:Op maandag 17 december 2007 11:17 schreef vagijn.Diertje het volgende:
Betere oplossing: een vriendin die je er vanaf helpt!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |