okequote:Op maandag 17 december 2007 11:09 schreef broodtrommeltje het volgende:
Het is wel altijd zo dat als ik een boner heb dat ik hoofdpijn krijg. dit komt doordat bijna al mijn bloed uit mijn hoofd naar mijn boner stroomt en er een harde klooppende ader van krijg.. dit komt echter niet omdat ik uberhauopt weinig bloed in mijn hoofd heb maar omdat mijn jakhal gigantisch veel bloed nodig heeft
Ik val door bloedtekort in mijn hersens altijd flauw bij een boner.quote:Op maandag 17 december 2007 11:09 schreef broodtrommeltje het volgende:
Het is wel altijd zo dat als ik een boner heb dat ik hoofdpijn krijg. dit komt doordat bijna al mijn bloed uit mijn hoofd naar mijn boner stroomt en er een harde klooppende ader van krijg.. dit komt echter niet omdat ik uberhauopt weinig bloed in mijn hoofd heb maar omdat mijn jakhal gigantisch veel bloed nodig heeft
quote:Op maandag 17 december 2007 11:11 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ik val door bloedtekort in mijn hersens altijd flauw bij een boner.
quote:Op maandag 17 december 2007 11:14 schreef Armageddon het volgende:
Verkapt kijk mij eens een grote lul hebben.
Wil net zeggen. Heb daar nooit last vanquote:Op maandag 17 december 2007 11:17 schreef vagijn.Diertje het volgende:
Betere oplossing: een vriendin die je er vanaf helpt!
Een groter probleem is dan als je godsgruwelijk lelijk bent natuurlijkquote:Op maandag 17 december 2007 11:26 schreef Armageddon het volgende:
Wil net zeggen. Heb daar nooit last van
Of de communicatie vaardigheden hebt van een behangrol.quote:Op maandag 17 december 2007 11:28 schreef vagijn.Diertje het volgende:
[..]
Een groter probleem is dan als je godsgruwelijk lelijk bent natuurlijkdan kom je niet aan die vriendin.
armageddon weet waar 'ie over spreekt...quote:Op maandag 17 december 2007 11:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Of de communicatie vaardigheden hebt van een behangrol.![]()
Je hebt ook mensen die hebben het beide. Dan heb je het niet getroffen.
Yeah sure.quote:Op maandag 17 december 2007 11:32 schreef immortalsean het volgende:
[..]
armageddon weet waar 'ie over spreekt...
Die hebben ook seksquote:Op maandag 17 december 2007 11:29 schreef Armageddon het volgende:
Of de communicatie vaardigheden hebt van een behangrol.![]()
Je hebt ook mensen die hebben het beide. Dan heb je het niet getroffen.
Gelukkig heb ik zelf op beide gebieden niks te klagenquote:Op maandag 17 december 2007 11:32 schreef immortalsean het volgende:
armageddon weet waar 'ie over spreekt...
Bewijs!quote:Op maandag 17 december 2007 11:35 schreef vagijn.Diertje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik zelf op beide gebieden niks te klagen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |