T is prima te doen hoor op de fietsquote:Op maandag 17 december 2007 13:48 schreef buzzer het volgende:
Ik moet er echt niet aan denken om nu op de fiets te zitten.
Die wind is echt heeeel onaangenaam...
Vanochtend iig niet toen ik de auto moest verplaatsenquote:Op maandag 17 december 2007 13:48 schreef buzzer het volgende:
Ik moet er echt niet aan denken om nu op de fiets te zitten.
Die wind is echt heeeel onaangenaam...
quote:Op maandag 17 december 2007 15:53 schreef Ynske het volgende:
2 kerstpakketten gekregen
vertell marc. wats happend?
2quote:Op maandag 17 december 2007 15:53 schreef Ynske het volgende:
2 kerstpakketten gekregen
vertell marc. wats happend?
Dat je aids hebt?quote:Op maandag 17 december 2007 16:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
2
Vertelde iets doms aan een verzekeraar, die gaan nu een zeer grote controle uitvoeren
quote:
Tijd vinden om die zooi te verwerken en zo veel mogelijk te ontkrachtenquote:
Nou is L_L Ook wel een Champions League josti he, dat vergoedt veelquote:
Dat is nog zacht uitgedrukt.quote:Op maandag 17 december 2007 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou is L_L Ook wel een Champions League josti he, dat vergoedt veel
Ik lig er ook niet laat in. Ik ben moe. Lange dag gehad.quote:Op maandag 17 december 2007 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga vanavond maar eens even heel vroeg slapen
Zjeezus. Heb je dat zelf verteld aan de verzekeraar?quote:Op maandag 17 december 2007 17:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd vinden om die zooi te verwerken en zo veel mogelijk te ontkrachten
Lekker gaan dan. Je zult het nodig hebben als je er zo over denkt.quote:Op maandag 17 december 2007 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb zelfs geen zin om een pizza op te warmenIk wil douchen en mn bed in
Ik lig al de ganse dag in bedquote:Op maandag 17 december 2007 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb zelfs geen zin om een pizza op te warmenIk wil douchen en mn bed in
Zegquote:Op maandag 17 december 2007 18:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zjeezus. Heb je dat zelf verteld aan de verzekeraar?
quote:
en welk buitenaards wezen ben jij?quote:
Ook best tof.quote:
Kutzorg in Nederland, een simpel onderzoek kan niet eens meer gepland worden.quote:Op maandag 17 december 2007 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, dat vinden ze vast lekker, zo vlak voor de kerst
En uitslapen en een gesprek dat eraan komt. Klinkt goed iddquote:Op maandag 17 december 2007 22:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ook best tof.
Morgenochtend 09.30 op kantoor verschijnen voor gesprek met een vd. accountmanagers voor een gesprek op woensdag.
Is ook moeilijk soms jaquote:Op maandag 17 december 2007 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kutzorg in Nederland, een simpel onderzoek kan niet eens meer gepland worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |