Neeeeeeeeeeeeee, ik wil :pquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:43 schreef Haijo het volgende:
[..]
Hmm, had hem eigenlijk half aan Blinker beloofd. Wat biedt je?
laat maar, hij is 35 nieuw en 30 gebruikt in de winkel waar ik mijn shit haalquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:33 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
40 inc. of call of duty 4 ofzo als je die toevallig hebt liggen
de oude ja, de nieuwe niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:58 schreef tomatoman het volgende:
[..]
laat maar, hij is 35 nieuw en 30 gebruikt in de winkel waar ik mijn shit haal
quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:33 schreef tomatoman het volgende:
[..]
hmmm, mijn excuses dan, mijn shop heeft de nieuwe nog niet
4 tientjes is me een beetje te veel opt moment
xbox remote ruilen tegen pes 6 of crackdown?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:20 schreef Coam het volgende:
Te koop of te ruil met bijbetaling:
Xbox Wireless Networking Adapter - nieuw in verpakking - 55 euro
Xbox Remote - nieuw in verpakking - 15 euro
Samen voor 65.
Ik zoek: CoD 4
Ik heb hier pes 2008 al liggen, en crackdown is niet echt mijn spel, sorry.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:40 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
xbox remote ruilen tegen pes 6 of crackdown?
heb ik niet neequote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:47 schreef Coam het volgende:
[..]
Ik heb hier pes 2008 al liggen, en crackdown is niet echt mijn spel, sorry.
Je hebt niet Overlord liggen toevallig? Daartegen wil ik wel ruilen.
nja wordt weer te veel eigenlijkquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:32 schreef Coam het volgende:
Mijn broer zegt net dat ie Crackdown wel wil. Dan wil ik best ruilen, maar wel hier in Tilburg, aangezien er anders 6,20 verzendkosten bijkomen. Mocht je die voor jou rekening willen nemen, dan vind ik t ook okay.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Ik heb al gekeken, hij is net te dik.. Tnt post doet daar wel moeilijk over helaas.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:40 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
nja wordt weer te veel eigenlijkik weet bijna zeker dat hij gewoon in een bubbeltjes envelop gaat toch?
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:51 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb te koop of te ruil:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Please sir. When moon? When Mustang?
de afstandsbediening alleen zonder de verpakking bedoel ik dan, boekjes enzo of wat dan ook passen ook wel in een envelop.. en anders gewoon op het postkantoor afgeven als ie niet door zoon ding past, brievenbus past die toch wel, meestal lukt dat wel.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:53 schreef Coam het volgende:
[..]
Ik heb al gekeken, hij is net te dik.. Tnt post doet daar wel moeilijk over helaas.
JIj mocht niet kijkenquote:
daar zijn de bubbelenveloppen voor tochquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:37 schreef Coam het volgende:
Dat lukt misschien nét ja, maar hij zit zo goed verpakt nou. In de post beschadigen dit soort dingen vaak (zeker nietpakketpost). Er is overigens een bod van 15 euro van iemand die m kan komen afhalen nu... Toch veiliger met elektronica.
ik denk het ook dan jaquote:Op zondag 13 januari 2008 00:14 schreef Coam het volgende:
De laatste paar dingen die ik in een bubbeltjes enveloppe kreeg, waren allemaal beschadigd.Weet niet wat de post ermee doet, eroverheen rijden ofzo, hehe.
NX, wil je nog een bod doen? Maandag gaat hij weg naar Blinker.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:43 schreef Haijo het volgende:
[..]
Hmm, had hem eigenlijk half aan Blinker beloofd. Wat biedt je?
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:51 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb te koop of te ruil:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Narf!
quote:
Hij is beterquote:Op zondag 13 januari 2008 17:31 schreef Sickert het volgende:
[..]
je had verwacht dat ie beter zou zijn als Carbon?
Mass Effect?quote:Op zondag 13 januari 2008 22:12 schreef SinCerEly het volgende:
Ik heb Bioshock te ruil ... geen idee voor wat, laat me maar weten wat je hebt :-)
Ik heb Burnout: Revenge te ruil?quote:Op maandag 14 januari 2008 00:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
te ruil/te koop/ moet weg t.e.a.b.:
MotoGP '06
N3 (ninety nine nights)
Lego star wars 2
Condemned
Viva Pinata Party Animals
doe maar een (ruil) (aan)bod.
Is goed, mail me maar op blauwtje AT gmail.com om het af te handelenquote:
Done.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:40 schreef SinCerEly het volgende:
[..]
Is goed, mail me maar op blauwtje AT gmail.com om het af te handelen
Jij bent gek.. dat zijn 2 vrije nieuwe games tegen 1 vrij nieuwe game ... en dan ook nog eens bijbetalen??quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:47 schreef rudedeltadude het volgende:
Ok... ruil update:
Ik heb hier dus HALO 3 en The Orange Box liggen...
Iemand interesse in een ruil tegen COD 4, met evt een beetje bijbetaling?
nee nee...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij bent gek.. dat zijn 2 vrije nieuwe games tegen 1 vrij nieuwe game ... en dan ook nog eens bijbetalen??
Ok.. maar dan nogquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:40 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nee nee...
het is OF orange box OF halo en dan evt bijbetaling...
beetje scheef geschreven idd...
ah joh... ik wil dat spel gewoon graag...quote:
Ik heb CoD4 voor de PC in de aanbieding maar goed dat moet je maar net willenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:47 schreef rudedeltadude het volgende:
Iemand interesse in een ruil tegen COD 4, met evt een beetje bijbetaling?
quote:Op maandag 14 januari 2008 12:33 schreef rival het volgende:
ik heb halo3 en rainbow6 (gloednieuw) te koop en of te ruil....
ook nog steeds pes5-6, motogp 06 en 07, saints row.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |