Ik heb een prima exemplaar van CoD4 te ruil!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:13 schreef Bastard het volgende:
TR: Mass Effect, te ruil tegen Orange Box, CoD4, ofzo.
Nou dan gaan we dat doenquote:Op woensdag 9 januari 2008 02:07 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Ik heb een prima exemplaar van CoD4 te ruil!
hahaha... als je fifa 08 krijgt en je wil 500 pts halen, ben je wel ff zoet kan ik je vertellen....quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:39 schreef Leonos het volgende:
Ik verhuur mezelf.
Wil jij ook meer gamerpunten op je gamertag maar heb je er geen tijd voor?
Stuur mij je spel op en de gegevens van je gamertag en ik haal er minimaal 500 punten mee
Het kost je niks want ik stuur het spel gewoon weer terug als ik er mee klaar ben.
Dan heb ik het spel gespeeld en jij je gamerpoints
heb je behoefte aan PGR4 of Dirt?quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:24 schreef Qosmic het volgende:
Ik heb ook nog 2 spelen in de aanbieding om te ruilen;
- Fifa 07
- Test Drive Unlimited
Graag ruilen tegen COD4 of een ander leuk spel.
liefst race of shooter
Ok, we hebben een ruil voor PGR 4quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:39 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
heb je behoefte aan PGR4 of Dirt?
Ik vind TDU wel wat, maar dan ga ik er qua ruil wel heel hard op achteruit als we kijken naar winkelwaarde...
dan zou ik wel graag een bijbetaling van jouw kant zien...quote:
ik ook eigenlijk...quote:
10 euro?quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:35 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
dan zou ik wel graag een bijbetaling van jouw kant zien...
15 en we zijn rond...quote:
sorry, maar dan houdt het op... 10tje is te weinig mijns inziens...quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:46 schreef Qosmic het volgende:
laat maar dan, ik vind 10 een redelijke deal.
TDU is 30
PGR4 50
10tje erbij is dan prima.
Jij bent van een spel af wat je weinig speelt en ik ook
tdu is wel goedkoper te krijgen hoor, en al een hele oude game tegenover pgr4quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:46 schreef Qosmic het volgende:
laat maar dan, ik vind 10 een redelijke deal.
TDU is 30
PGR4 50
10tje erbij is dan prima.
Jij bent van een spel af wat je weinig speelt en ik ook
Wou je PGR4 dan ruilen tegen Mass Effect?quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:51 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
sorry, maar dan houdt het op... 10tje is te weinig mijns inziens...
Ik wil Mass Effect kopenquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:49 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Wou je PGR4 dan ruilen tegen Mass Effect?
Mass Effect is niet mijn spel... sorryquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:49 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Wou je PGR4 dan ruilen tegen Mass Effect?
Rainbow Six: Vegas lag vorige week bij de Media Markt in Eindhoven voor 19,95. Misschien zou je eens bij een Media Markt bij je in de buurt kunnen gaan kijken?quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:15 schreef rival het volgende:
ik heb pes6
pes7
motogp06
motogp07
saints row
in de aanbieding....
voor verkoop of ruil... omgeving amsterdam... heb geen zin in overmaken en versturen e.d.
ik ben op zoek naar rainbow6 LV en COD4 of een shooter die je OFFline co-op kan spelen.
pes7 is pes2008 neem ik aan?quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:15 schreef rival het volgende:
ik heb pes6
pes7
motogp06
motogp07
saints row
in de aanbieding....
voor verkoop of ruil... omgeving amsterdam... heb geen zin in overmaken en versturen e.d.
ik ben op zoek naar rainbow6 LV en COD4 of een shooter die je OFFline co-op kan spelen.
thnx 4 the tipquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:42 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Rainbow Six: Vegas lag vorige week bij de Media Markt in Eindhoven voor 19,95. Misschien zou je eens bij een Media Markt bij je in de buurt kunnen gaan kijken?
nee zat foutje in. 2008 verkoop ik nog niet... pas als de volgende er weer is haha!quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:46 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
pes7 is pes2008 neem ik aan?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
nee zat foutje in. 2008 verkoop ik nog niet... pas als de volgende er weer is haha!
Dacht al dat je dat zou merken. Ja, ik was vrij dus ik heb hem die avond en de ochtend erna uitgespeeld.quote:
The Ouftit tegen King Kong?quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:50 schreef Haijo het volgende:
[..]
Dacht al dat je dat zou merken. Ja, ik was vrij dus ik heb hem die avond en de ochtend erna uitgespeeld.
Easiest 1000 GP ever. <- tip als iemand zijn score wil boosten.
Maar, gijsje79? Ruilen tegen Quake 4?
Ok ook al uitgespeeld, vlot gedaan.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:50 schreef Haijo het volgende:
[..]
Dacht al dat je dat zou merken. Ja, ik was vrij dus ik heb hem die avond en de ochtend erna uitgespeeld.
Easiest 1000 GP ever. <- tip als iemand zijn score wil boosten.
Maar, gijsje79? Ruilen tegen Quake 4?
Ik denk er nog even ook na, ik laat het na het weekend weten, goed?quote:
Quake 4 is leuk idd. Ben je die vliegende reus al tegengekomen?quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:13 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ok ook al uitgespeeld, vlot gedaan.
Nee ben nog bezig met Quake best wel een aardig spel.
Nou succes met de ruil.
hoeveel voor de poker game?quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:45 schreef hardcorebass het volgende:
ik zoek call of duty 4 nog steeds, en Kane en Lynch: Dead Men, iemand die liggen voor mij?
heb te ruil: Assassins creed, crackdown, de nieuwe World Series of Poker: Battle for the Bracelets, The Darnkness en Pes 6
zijn eventueel ook te koop! AC en Darkness niet..
ruilen tegen pes5 of 6 of motogp06?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:24 schreef FJD het volgende:
Zijn er gegadigden die Call of Duty 4 voor de PC willen hebben in ruil voor een Xbox360 spel?
Foute keuze.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:35 schreef FJD het volgende:
Sorry, het zou dan minstens PES 2008 moeten zijn en dan nog moet ik eerst nog even uitzoeken (demo spelen) of ik liever Fifa of PES heb dit jaar Na een rondje Google ben ik toch op zoek naar Fifa 2008
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |