quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Zonder beschadigingen neem ik aan? Kleine krasjes op de DVD kunnen natuurlijk gebeuren maar ik wil geen diep krassen of cirkeltjes![]()
Ik kan vanaf ergens in de middag tot vanavond naar Amsterdam komen, aangezien de sneltrein net zo snel op Adam CS is als de Intercity (vanuit m'n huis gezien) heb ik de volgende treinstations voor je in de aanbieding: Leiden, Schiphol, Lelylaan, Sloterdijk, CentraalZou fijn zijn als je naar een van die stations toe kunt komen
rb6v rainbow 6 las vegas?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik heb hier nog de normale versie van RB6V, in uitstekende staat voor 22,50 incl of een goed tegenbod.
Sloterdijk it isquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:51 schreef rival het volgende:
de cd is nagenoeg gaaf. heb hem niet lang en mijn 360 s best zuinig met dvd's haha!
dus niks ernstigs nee...
ik prefereer sloterdijk maar central zou ook prima zijn. ik kan daar om 6-7 uur staan vanavond ongeveer.
Inderdaad Rainbow Six. Afhalen kan in Capelle/Rotterdam Alexandrium, maar verzenden heeft mijn voorkeur.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
rb6v rainbow 6 las vegas?
dan heb ik wel interesse. is het eventueel af te halen?
Nee dank jequote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:07 schreef FJD het volgende:
Als je DH CS kunt halen voor dat ik daar vertrek dan kunnen we er een trio-deal van maken maar goed kan me voorstellen dat je daar niet veel trek in hebt
laten we die van 18:43 tot 18:47 doen dan! die red ik zeker en komt goed uit.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Sloterdijk it is
Ik zit even de treintijden te kijken en die zijn redelijk strak maar haalbaarIk kom om 18:13, 18:43 of 19:13 aan op Sloterdijk op spoor 12. Om 18:17, 18:47 en 19:17 gaat er vanaf spoor 11 weer een directe trein terug. Kies zelf maar welke tijd voor jou het beste uitkomt.
Het is dus handig als we elkaar heel snel vinden, even DVD checken op krassen, geld overhandigen en weer uit elkaar gaanIk PM je wel even m'n mobiele nummer.
ik heb het niet zo op verzenden....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:05 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Inderdaad Rainbow Six. Afhalen kan in Capelle/Rotterdam Alexandrium, maar verzenden heeft mijn voorkeur.
Let even op: ik werk daar dus ik ben er alleen op werkdagen. Als je verzenden niet vertrouwt heb ik nog wat linkjes naar eerdere topics van mij in V&A. Allemaal tevreden klanten.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op verzenden....
ik zal even kijken of ik dit weekend nog die kant op ga...
quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:37 schreef Trigalti het volgende:
Ik heb hier nog liggen:
Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas à ¤27,50
Forza Motorsport 2 à ¤35
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Let even op: ik werk daar dus ik ben er alleen op werkdagen. Als je verzenden niet vertrouwt heb ik nog wat linkjes naar eerdere topics van mij in V&A. Allemaal tevreden klanten.
Duidelijkquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
niet dat ik JOU niet vertrouw hoor... mar heb het gewoon niet zo op verzenden en overmaken... ik doe het liever direct...
Heb ik voor jequote:Op donderdag 3 januari 2008 13:34 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben opzoek naar NFS Prostreet.
Nix te ruil helaasquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:19 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Heb ik voor je
Wat leuks te ruilen?
Ik heb je een PM gestuurd ben te lui voor te mailenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:06 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ruilen voor euro's mag ook![]()
mail maar even: [fokusername]@xs4all.nl
Oke dat is rond! Ben dus niet meer opzoek naar Pro Streetquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb je een PM gestuurd ben te lui voor te mailen
allebei in nieuwstaat... geen krassen, hoesjes zien er goed uit en de handleidingen (voor zover je die nodig hebt bij deze gamesquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:09 schreef anisubs het volgende:
[..]
is hij in goede staat? geen krasjes?
Ik quote mezelf maar even, zoek ook nog Stranglehold.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:42 schreef Haijo het volgende:
Te ruil
Quake 4
Crackdown
Splinter Cell: Double Agent
Ik zoek bij voorkeur naar Overlord of Condemned maar als je een leuk spel weet hou ik mij aanbevolen...
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:00 schreef hardcorebass het volgende:
PES6(12.50), Crackdown(17,50) en Rainbox Six: VEgas(20) te koop, rainbox six vegas is zonder boekje! ( omdat er hier 1 maar niet meer reageert.. )
quote:Op maandag 7 januari 2008 10:53 schreef DSS24 het volgende:
Nog steeds TK / TR : Kane & Lynch: Dead men
Op zoek naar Halo 3, Orange Box
Maar andere spellen proberen aan te bieden mag ook.
Ik ga mij even verdiepen in Splinter Cell en denk erover naquote:Op maandag 7 januari 2008 11:53 schreef Haijo het volgende:
[..]
Quake 4
Crackdown
Splinter Cell: Double Agent
Een van deze?
vlakbij den bosch, weet niet of dat in de buurt is?quote:Op maandag 7 januari 2008 10:17 schreef rival het volgende:
[..]
interesse in rainbow waar eventueel af te halen?
nee en daar kom ik ook niet vaak... thnx..quote:Op maandag 7 januari 2008 12:21 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
vlakbij den bosch, weet niet of dat in de buurt is?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:53 schreef gijsje79 het volgende:
Te ruil:
Fifa 2006 road to Fifa world cup.
King Kong
Need for Speed Most Wanted
Splinter Cell
PGR3
Flatout
Forza 2 LE
Mass Effect
Zoek:
Call of Juarez
PGR4
Stranglehold
Soldier of Fortune: Payback
Voor Quake4?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:14 schreef Haijo het volgende:
[..]
King Kong tegen Splinter Cell: Double Agent, Quake 4 of Crackdown?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |