Ik had gewoon blind de zooi uit Popo's OP link gekopieerdquote:Op maandag 17 december 2007 03:19 schreef Guard het volgende:
Beetje oude openingspost P_P, die is van vorig jaar
Houd het maar voor gezien, de omstandigen in NY lenen zich niet echt voor een geweldige pot, en de Giants en 'Skins zijn toch al niet mijn favoriete teams...
Zijn er trouwens nog andere teams die nog nooit een TD uit een kickoff return hebben gescoord?quote:Op maandag 17 december 2007 11:09 schreef kidkash19 het volgende:
jawel!!!
de eerste KO return OOIT van de BuccaneersBeste verjaardagscadeau ooit!!
Ik dacht het niet nee. Anders zou het ook niet zo'n issue zijn.quote:Op maandag 17 december 2007 17:11 schreef Trancelocator het volgende:
Zijn er trouwens nog andere teams die nog nooit een TD uit een kickoff return hebben gescoord?
Volgens mij niet, dan zouden ze er wel melding van gemaakt hebben:quote:Op maandag 17 december 2007 17:11 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Zijn er trouwens nog andere teams die nog nooit een TD uit een kickoff return hebben gescoord?
Bronquote:Spurlock's return now makes the Philadelphia Eagles the holders of the current longest drought without a touchdown on kickoff returns. The Eagles have gone 119 straight games without scoring on a kickoff return, dating to Brian Mitchell's 94-yarder on the opening kickoff of a 21-7 win against Arizona on Nov. 4, 2001.
En Jeremy Shockey heeft een gebroken been.Out for the year.....quote:A league source tells us that there is growing animosity in the Bengals locker room toward receivers Chad Johnson and T.J. Houshmandzadeh.
Per the source, both are yelling "all the time" at quarterback Carson Palmer, but coach Marvin Lewis doesn't say or do anything about it. Players are also upset that the two receivers are trying to "run the team."
The situation reminds us of the latter days of the Denny Green era in Minnesota, where receivers Cris Carter and Randy Moss were berating quarterback Daunte Culpepper and operating under a separate set of rules.
Tsja... maar als Addai of Parker niet geselecteerd zouden zijn, zou je eenzelfde reactie kunnen gevenquote:Op woensdag 19 december 2007 11:32 schreef zjroentje het volgende:
Matig dat Fred Taylor niet voor de Pro Bowl geselecteerd is ...
Pro bowl voting is ook meestal gebaseerd op meer dan een seizoen.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:43 schreef UtrechtSlim het volgende:
Niet EEN selectie voor de NFC South, maar wel 7 spelers van Minnesota. Die 11 van Dallas zijn belachelijk. Marion Barber? Earnest Graham is veel belangrijker voor zijn team. En hij heeft ook nog eens meer receptions.
Gelukkig wel eindelijk passende erkenning voor T.J.
Marion Barber is wel een goede RB, die je niet zo makkelijk tackled. Ik zou hem in elk geval enorm graag voor de Pats zien spelen. Hert feit dat de Cowboys 12-2 zijn is natuurlijk wel va erg grote invloed op de probowl voting.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:43 schreef UtrechtSlim het volgende:
Niet EEN selectie voor de NFC South, maar wel 7 spelers van Minnesota. Die 11 van Dallas zijn belachelijk. Marion Barber? Earnest Graham is veel belangrijker voor zijn team. En hij heeft ook nog eens meer receptions.
Gelukkig wel eindelijk passende erkenning voor T.J.
Dat leek echt helemaal nergens op, zielig gewoon.quote:Op dinsdag 18 december 2007 03:44 schreef Sloppy het volgende:
De offense van de Bears is om te huilen, maar ze staan wel voor met 3 punten
Bernard Berrian is een prima receiver. Die gaat dit seizoen 75-1000-5 en dat vind ik echt prima als je quarterback Rex Grossman/Brian Griese is en je running game bestaat uit Cedric Benson en 'die andere Adrian Peterson'..quote:Op woensdag 19 december 2007 17:04 schreef popolon het volgende:
Ze hebben ook helemaal geen goede receivers. Als kick returner, en zelfs part time WR bij gebrek aan beter, Hester je gevaarlijkste man is .....
Ik had het over goede, niet gemiddelde.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:41 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Bernard Berrian is een prima receiver. Die gaat dit seizoen 75-1000-5 en dat vind ik echt prima als je quarterback Rex Grossman/Brian Griese is en je running game bestaat uit Cedric Benson en 'die andere Adrian Peterson'..
Sinds 2002 zijn er slechts twee NFL teams die geen 1,000 yard receiver hadden: Bears en Falcons. Berrian heeft nog 94 yards nodig. Als je het voor de Bears doet ben je goed en niet gemiddeld.. Marty Booker was in 2002 de laatste..quote:Op donderdag 20 december 2007 00:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik had het over goede, niet gemiddelde.
Bears QBs Griese-Grossman-Orton hebben dit seizoen een gezamenlijke passer rating van 70,5. Zou je hiermee je oordeel over Berrian kunnen wijzigen? The Muppets zijn zijn supporting cast..quote:Op donderdag 20 december 2007 01:14 schreef popolon het volgende:
Berrian komt niet in mijn top 20 van WR's voor, zoals bij velen schat ik.
De Bears moeten het al tijden hebben van hun D. En die is dit jaar gewoon niet best. Urlacher wist het pas goed te brengen: It's not the field, it's not the weather, it's us.
Cleveland @ browns als je van sneeuw houdtquote:Op zondag 23 december 2007 12:34 schreef Boe-man het volgende:
Zoow, weer terug van de wintersport
Vorige week alle games gemist, nog aanraders?
Game on!
Leuk affice: Cleveland @ brownsquote:Op zondag 23 december 2007 15:17 schreef LeChiffre04 het volgende:
[..]
Cleveland @ browns als je van sneeuw houdten jaguars @ steelers vond ik ook een mooie wedstrijd
Dus daarom hebben ze nog nooit de titel gewonnen... They keep beating themselvesquote:
Veel wind in the windy city?quote:Op zondag 23 december 2007 19:05 schreef popolon het volgende:
't Is -10°C in Chicago, voelt als -25°C.
En een half uurtje later staat het 38-21 en zitten de Giants in de play-offs.quote:Op zondag 23 december 2007 21:31 schreef Guard het volgende:
Giants willen gewoon niet winnen, waarom zou je voor week 17 je play-off spot veilig stellen
Het was ook een soort squib kick, leek wel.quote:Op zondag 23 december 2007 22:32 schreef ScienceFriction het volgende:
GostkowskiKickoff is toch niet zo moeilijk?
Mooie running block van Moss... als een schild voor Maroneyquote:Op zondag 23 december 2007 22:53 schreef Bendoverp het volgende:
Dat willen we zien van Maroney!!!!
Miami ook... maar ja, ze konden niets doen...quote:Op zondag 23 december 2007 22:59 schreef Bendoverp het volgende:
TD!!!
Ik vermoedde al dat het weer Brady-Moss zou zijn.
Being Mossed is net iets anders.quote:Op zondag 23 december 2007 23:00 schreef Trancelocator het volgende:
And they got Mossed again.
Too easy.
Een TD erbij is nog beter.quote:Op zondag 23 december 2007 22:53 schreef Bendoverp het volgende:
Dat willen we zien van Maroney!!!!
Het werd hem inderdaad niet echt moeilijk gemaakt. Brady ook weer telkens met zeeën van tijd.quote:Op zondag 23 december 2007 23:04 schreef Bendoverp het volgende:
[..]
Being Mossed is net iets anders.
Maar je hebt gelijk... easy.
Ja, geen pass die je nóg een keer wilt gooien. Mag dan wel een TD zijn, maar het was geen goede beslissing.... luckyquote:Op zondag 23 december 2007 23:26 schreef Trancelocator het volgende:
Holy shit. What een pass van Brady.
Was bij nader inzien wel close inderdaad, maar hij gaf hem wel met de juiste snelheid waardoor een interception niet heel makkelijk was.quote:Op zondag 23 december 2007 23:29 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ja, geen pass die je nóg een keer wilt gooien. Mag dan wel een TD zijn, maar het was geen goede beslissing.... lucky
Dat geldt voor zowel de WR als de safety. Hij ging door de armen van de safety.quote:Op zondag 23 december 2007 23:32 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Was bij nader inzien wel close inderdaad, maar hij gaf hem wel met de juiste snelheid waardoor een interception niet heel makkelijk was.
quote:Op maandag 24 december 2007 00:33 schreef Guard het volgende:
En dan scoren de Dolphins natuurlijk meteen, als ik iets positiefs over de New England defense zeg
Ja, dat ligt aan mij dat de Dolphins scorenquote:
quote:Op maandag 24 december 2007 00:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja, dat ligt aan mij dat de Dolphins scoren![]()
![]()
Doe dan maar de South Park versie:quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:53 schreef Guard het volgende:
Happy Holidays everyone (ik heb het nu het hele weekend zo vaak gehoord tijdens de wedstrijden dat ik niet achter kan blijven)
Ik ook, op zich, al kan ik er mee leven als de Vikes het niet redden. Wat een wanprestatie leverden ze af op SNFquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:40 schreef popolon het volgende:
Dan start je de eerste helft van het seizoen met 6-2 en dan nog geen playoffs.
Nou hup dan de Vikes maar, speciaal voor de buurman.
Prima, zolang het hun niet lukt geweldig.quote:Sinds 2002 zijn er slechts twee NFL teams die geen 1,000 yard receiver hadden: Bears en Falcons
Voor rust gewoon voor. na rust alle starters eruit en onnodig verloren. Had gewoon een win kunnen zijn als we de FG hadden gekickt en niet voor 4th en 6 waren gegaan.quote:Tampa heeft het erg moeilijk tegen de 49-ers
Dat is z'n beroep.quote:Op zondag 30 december 2007 01:19 schreef LeChiffre04 het volgende:
Marshall Faulk is voor de verandering ook weer is bomme irritant
De Colts running game is de laatste games juist verslechterd, terwijl de running game van de Pats juist beter is geworden.quote:Op zondag 30 december 2007 12:49 schreef zjroentje het volgende:
En ik zie de Colts wel winnen in Foxboro, aangezien die een betere running game hebben.
Komt ook omdat Addai wat meer rust gegund wordt.quote:Op zondag 30 december 2007 13:02 schreef Bendoverp het volgende:
[..]
De Colts running game is de laatste games juist verslechterd, terwijl de running game van de Pats juist beter is geworden.
in de playoffs hebben ze nog nooit goed gespeeld in new england. is toch heel wat anders dan regular seasonquote:Op zondag 30 december 2007 13:07 schreef Trancelocator het volgende:
Maar het zal inderdaad van de Colts moeten komen. En die voelen zich de laatste jaren sowieso wel thuis in Gilette.
Ik weet niet of Addai meer rust krijgt, dat kan best.quote:Op zondag 30 december 2007 13:34 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Komt ook omdat Addai wat meer rust gegund wordt.
Heb je ook de run defenses gezien van de laatste tegenstanders?Jets,Dolphins.....kom op zeg...quote:Op zondag 30 december 2007 13:02 schreef Bendoverp het volgende:
[..]
De Colts running game is de laatste games juist verslechterd, terwijl de running game van de Pats juist beter is geworden.
Als de Browns zelf winnen uiteraardquote:Op zondag 30 december 2007 18:14 schreef rblommers het volgende:
Titans @ Colts, als de titans winnen gaan ze de play-offs in, als ze verliezen gaan de browns.
volgens de nfl site niet. Misschien dat er een fout in stond, maar heeft dat niet te maken met de tie-breaking procedures?quote:
Ja ik zit nu ook te twijfelen, maar ik zag op de NFL site in de standings by conference dat de Titans boven de Browns stonden, vandaar dat ik dacht dat de Browns nog steeds onder de Titans stonden mochten ze beide verliezen. Doet er nu niet meer toe, de Browns hebben gewonnen dus de opdracht voor de Titans is duidelijk, ze MOETEN winnen.quote:Op zondag 30 december 2007 22:27 schreef rblommers het volgende:
[..]
volgens de nfl site niet. Misschien dat er een fout in stond, maar heeft dat niet te maken met de tie-breaking procedures?
Tja, en de skins winnen ook.quote:
quote:Op maandag 31 december 2007 00:41 schreef popolon het volgende:
Ik vind 't toch net iets minder leuk zonder fantasy football.
I feel your pain buurman.quote:Op maandag 31 december 2007 01:33 schreef Plastic_Power het volgende:
Seizoen overNu maar hopen dat de Browns het postseason halen, anders heb ik helemaal geen team meer om voor te rooten.
Jij hebt iig de Pistons, Red Wings en Tigers nogquote:
Gelukkig wel.quote:Op maandag 31 december 2007 01:50 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Jij hebt iig de Pistons, Red Wings en Tigers nog
Ach, ook zonder dat knullige verlies was het over en sluiten geweest helaasquote:Op maandag 31 december 2007 01:24 schreef Guard het volgende:
Weten de Vikings er nog een OT uit te slepen, om die vervolgens in stijl te verliezen... Tweede play in OT; sack, fumble, Denver recovery, FG... game (season) over....
Ze hebben het vorige week gewoon laten liggen. Helaas nu (alweer) drie NFC East teams in de play-offs (en trouwens ook 3 teams uit 1 AFC divisie in de play-offs, een unicum?)quote:Op maandag 31 december 2007 09:20 schreef rblommers het volgende:
[..]
Ach, ook zonder dat knullige verlies was het over en sluiten geweest helaas
Redskins en Giants zijn nou niet echt geweldig nee... NCF zijn de Pack en de Boys, AFC lijkt wat sterker met Pats, Colts, Steelers en Chargers...quote:Op maandag 31 december 2007 11:07 schreef Guard het volgende:
[..]
Ze hebben het vorige week gewoon laten liggen. Helaas nu (alweer) drie NFC East teams in de play-offs (en trouwens ook 3 teams uit 1 AFC divisie in de play-offs, een unicum?)
Na een .500 seizoen ga je voor de toekomst als je die hebt, niet voor een tijdelijke oplossing met een oude QB. Bouw je team op dit succes verderquote:Cardinals op weg naar een .500 season.
Volgend jaar nog maar eens goed nadenken wie de starting QB wordt, Warner doet het goed de laatste paar weken (al heeft ie vandaag weer wat veel int's).
Warner wordt nu inderdaad een oude QB (35 of zo?), maar toch nog 27 TD's. Leinart is echter de toekomst voor de franchise en de Cards zullen hem nu toch echt moeten laten spelen of een andere QB draften. Aan de receivers ligt het in elk geval niet.quote:Op maandag 31 december 2007 13:23 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Na een .500 seizoen ga je voor de toekomst als je die hebt, niet voor een tijdelijke oplossing met een oude QB. Bouw je team op dit succes verder
Neu volgens mij niet, altijd rond 6 pm ET de cointoss etc....quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:58 schreef Sloppy het volgende:
Ligt het aan mij of begint de SB dit jaar een uurtje eerder?
quote:Just as important is Brady's unique combination of magnetism and confidence that single him out as the team leader. Every player in that huddle believes they are going to win because of Brady's presence.
During my time in New England I worked as a backup lineman and often had to snap to Brady while playing center. In spite of all of the other chaos that he had to sort through, he always found the time to look me squarely in the eye and say, "C'mon Ross, me and you, let's get a great snap first."
I never wanted to snap a ball so well in my life.
I was a veteran in my fifth and sixth years in the league while in New England and I had started over 20 games, but Brady's ability to single me out and make me feel important for the success of the play was unlike anything I had experienced.
Imagine 52 other guys feeling that way every Sunday and you will begin to truly understand why Brady and the Patriots are redefining perfection.
steelers hebben de 4th seed. maar daar zullen ze ook zeker niet blij mee zijn. eerst jacksonville en als ze winnen waarschijnlijk de patriots als de chargers ook winnen van de titansquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:36 schreef DaMayan het volgende:
De Steelers zullen achteraf niet zo heel blij zijn met de 3 seed.
De Titans lijkt een veel makkelijkere matchup op het moment. Het halve team is injured.
Steelers zijn gewoon de underdog, zelfs thuis.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:25 schreef DaMayan het volgende:
4de bedoelde ik idd.
Maargoed de Jags zijn echt hot at the moment die wil je liever niet tegenkomen.
Jammer van Carnaval dus... er zijn belangrijkere dingen...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:03 schreef zjroentje het volgende:
Oh noes, Superbowl valt gelijk met Carnaval.![]()
Ja. Of je daar blij mee moet zijn is een tweede.quote:Op zondag 6 januari 2008 04:36 schreef Tennessee het volgende:
Titans, Titans!!!
Weet iemand of Vince Young fit is?
die invaller deed het inderdaad niet slecht vorige week, maar wel makkelijker te verdedigen dan die Young die steeds zelf op pad gaat denk ik...quote:Op zondag 6 januari 2008 04:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja. Of je daar blij mee moet zijn is een tweede.
en de Titans zitten wél in de play-offs dit jaar, dus hij wordt beter!quote:Op zondag 6 januari 2008 05:08 schreef popolon het volgende:
Young is te wisselvallig en zeker (nog niet) top.
Maar 't is wel leuk om te zien.
nou, en het leek wel heel even of Vince Young meedeed met die actie op het eindequote:Op zondag 6 januari 2008 05:39 schreef popolon het volgende:
Yep.
Steelers niet goed genoeg, simpel. Maar wat een wedstrijd is dit toch nog geworden.
In San Diego, aangezien de Chargers een hogere seed hebben (#3 en de Titans zijn de #6 seed)quote:Op zondag 6 januari 2008 05:44 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Waar is het trouwens, in californië of in tennessee?
dankjewelquote:Op zondag 6 januari 2008 11:29 schreef Guard het volgende:
[..]
In San Diego, aangezien de Chargers een hogere seed hebben (#3 en de Titans zijn de #6 seed)
sjeisse, en de chargers? zijn die wél fit?quote:Op zondag 6 januari 2008 12:03 schreef DjMark het volgende:
Vince is niet fit, maar gaat ws wel spelen.
Benji Olson is out, Kevin Mawae is doubtful...daar gaat de O-line...
Kwa receivers/TE's is zo'n beetje onze hele eerste lineup out, alleen Justin Gage en Eric Moulds zijn nog fit.
Hopelijk is Albert Haynseworth fit zodat we nog wel een goede Defense hebben!
Maar, gaat dus erg lastig worden tegen de Chargers...
Ik merk dat jij je ook zit te verheugen op vanavond! Leuk!quote:Op zondag 6 januari 2008 12:09 schreef DjMark het volgende:
...
lol, dat was inderdaad wel heeeel precies een paar maanden geledenquote:Op dinsdag 6 november 2007 04:16 schreef Tennessee het volgende:
pats-colts, pff, iedereen vergeet de Titans... let op mijn woorden, dit is het jaar van de Titans!!!!
gefeliciteerd PirE!quote:Op zondag 6 januari 2008 12:44 schreef PirE het volgende:
Seattle winsssssssssssssssss![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Next stop Green Bay Wisconsin![]()
![]()
Titans zijn wel eens sterker geweest dus ik verwacht gewoon een win voor San Diego. LT loopt ze aan gort.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:26 schreef Demon_Hunter het volgende:
Vanavond ff lekker chargers kijken ;D
quote:Op zondag 6 januari 2008 14:37 schreef LeChiffre04 het volgende:
...
Saturday, Jan. 12, 4:30 p.m. Seahawks at Green Bay Packers FOX
Saturday, Jan. 12, 8 p.m. Jags at New England Patriots CBS
Sunday, Jan. 13, 1 p.m. Chargers Titans at Indianapolis Colts CBS
Gewoon de komende weken op maandag vrij nemenquote:Op zondag 6 januari 2008 14:29 schreef Fugie het volgende:
waarom houden ze in amerika geen rekening met de werkende nederlanders die niet snachts tot half 6 football kunnen kijken
quote:Op zondag 6 januari 2008 14:51 schreef PirE het volgende:
[..]
Gewoon de komende weken op maandag vrij nemen![]()
![]()
.
oww, nou, dat kan ookquote:Op zondag 6 januari 2008 15:33 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Als laagste seed moeten de Titans toch tegen de Pats, als ze door mochten gaan.
Technisch gesproken was dat de Rose Bowl, waarvan de winnaar de status National Champion zou krijgen. Pas een jaar later werd voor het eerst de BCS National Championship game gespeeld.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:24 schreef DjMark het volgende:
haha, dat zeker!
Eindelijk weer playoffs sinds 2003!!
Hopelijk kan Vince wat van zijn magic laten zien.
Zijn laatste PO's appereance was inde BCS championship game waar hij 270yrds gooide en 200yrds liep
He dit is het NFL topic, niet het Titans topicquote:Op zondag 6 januari 2008 17:38 schreef Tennessee het volgende:
ER zijn Titans op NASN, nu!!!
wat is the new sombrero?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:06 schreef Guard het volgende:
...
Inmiddels zijn we begonnen in "the new Sombrero"
EPG = wrong in deze...quote:Op zondag 6 januari 2008 19:12 schreef Tennessee het volgende:
ja, maar , ja, maar... er zijn nu helemaal geen titans op NASN meer maar Giants en Bucs!?!?!?! terwijl volgens de EPG nu Titans en Chargers zouden moeten zijn!?!?!?!
Zo noemt Berman altijd het Raymond James Stadion, als knipoog naar het oude Bucs stadion, wat the Sombrero werd genoemd:quote:
de EPG zou ook een keertje wél kloppenquote:Op zondag 6 januari 2008 19:16 schreef Guard het volgende:
[..]
EPG = wrong in deze...
Titans @ Chargers komt pas om 22.30
Oh ook wel Giants fans hier hoor... TimBasso bijvoorbeeldquote:Op zondag 6 januari 2008 19:23 schreef Tennessee het volgende:
[..]
de EPG zou ook een keertje wél kloppen
naja, kan ik in ieder geval even rustig sigaretten gaan halen...
ik dacht ook al dat het pas later was maar toen zag ik daarstraks ineens titans en toen keek ik dus op de EPG...
allemaal bucs fans hier verder geloof ik he? geen giants fans toch?
Yep, Eli krijgt vooralsnog geen poot aan de grond.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:39 schreef Guard het volgende:
Indrukwekkende defense, doet denken aan de 2002 Bucs....
Inderdaad zeg. Met een arm in het gips had dat ook nog wel gelukt.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:07 schreef Guard het volgende:
Aikman lult weer uit zijn nek...
"Eli showing some athleticism in the pocket..." enige wat Eli deed is stijf blijven staan en een pump fake....
]quote:Op zondag 6 januari 2008 20:10 schreef Tennessee het volgende:
jullie kijken ook op NASN toch?
dat filmpje steeds, van die TD na 15 laterals, is wel prachtig he!
Al die Channel boosters van NASN zijn ruk, erg irritant...quote:Op zondag 6 januari 2008 20:16 schreef Boe-man het volgende:
[..]
]
na de 18e keer wordt ie minder hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |