Ik had gewoon blind de zooi uit Popo's OP link gekopieerdquote:Op maandag 17 december 2007 03:19 schreef Guard het volgende:
Beetje oude openingspost P_P, die is van vorig jaar
Houd het maar voor gezien, de omstandigen in NY lenen zich niet echt voor een geweldige pot, en de Giants en 'Skins zijn toch al niet mijn favoriete teams...
Zijn er trouwens nog andere teams die nog nooit een TD uit een kickoff return hebben gescoord?quote:Op maandag 17 december 2007 11:09 schreef kidkash19 het volgende:
jawel!!!
de eerste KO return OOIT van de BuccaneersBeste verjaardagscadeau ooit!!
Ik dacht het niet nee. Anders zou het ook niet zo'n issue zijn.quote:Op maandag 17 december 2007 17:11 schreef Trancelocator het volgende:
Zijn er trouwens nog andere teams die nog nooit een TD uit een kickoff return hebben gescoord?
Volgens mij niet, dan zouden ze er wel melding van gemaakt hebben:quote:Op maandag 17 december 2007 17:11 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Zijn er trouwens nog andere teams die nog nooit een TD uit een kickoff return hebben gescoord?
Bronquote:Spurlock's return now makes the Philadelphia Eagles the holders of the current longest drought without a touchdown on kickoff returns. The Eagles have gone 119 straight games without scoring on a kickoff return, dating to Brian Mitchell's 94-yarder on the opening kickoff of a 21-7 win against Arizona on Nov. 4, 2001.
En Jeremy Shockey heeft een gebroken been.Out for the year.....quote:A league source tells us that there is growing animosity in the Bengals locker room toward receivers Chad Johnson and T.J. Houshmandzadeh.
Per the source, both are yelling "all the time" at quarterback Carson Palmer, but coach Marvin Lewis doesn't say or do anything about it. Players are also upset that the two receivers are trying to "run the team."
The situation reminds us of the latter days of the Denny Green era in Minnesota, where receivers Cris Carter and Randy Moss were berating quarterback Daunte Culpepper and operating under a separate set of rules.
Tsja... maar als Addai of Parker niet geselecteerd zouden zijn, zou je eenzelfde reactie kunnen gevenquote:Op woensdag 19 december 2007 11:32 schreef zjroentje het volgende:
Matig dat Fred Taylor niet voor de Pro Bowl geselecteerd is ...
Pro bowl voting is ook meestal gebaseerd op meer dan een seizoen.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:43 schreef UtrechtSlim het volgende:
Niet EEN selectie voor de NFC South, maar wel 7 spelers van Minnesota. Die 11 van Dallas zijn belachelijk. Marion Barber? Earnest Graham is veel belangrijker voor zijn team. En hij heeft ook nog eens meer receptions.
Gelukkig wel eindelijk passende erkenning voor T.J.
Marion Barber is wel een goede RB, die je niet zo makkelijk tackled. Ik zou hem in elk geval enorm graag voor de Pats zien spelen. Hert feit dat de Cowboys 12-2 zijn is natuurlijk wel va erg grote invloed op de probowl voting.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:43 schreef UtrechtSlim het volgende:
Niet EEN selectie voor de NFC South, maar wel 7 spelers van Minnesota. Die 11 van Dallas zijn belachelijk. Marion Barber? Earnest Graham is veel belangrijker voor zijn team. En hij heeft ook nog eens meer receptions.
Gelukkig wel eindelijk passende erkenning voor T.J.
Dat leek echt helemaal nergens op, zielig gewoon.quote:Op dinsdag 18 december 2007 03:44 schreef Sloppy het volgende:
De offense van de Bears is om te huilen, maar ze staan wel voor met 3 punten
Bernard Berrian is een prima receiver. Die gaat dit seizoen 75-1000-5 en dat vind ik echt prima als je quarterback Rex Grossman/Brian Griese is en je running game bestaat uit Cedric Benson en 'die andere Adrian Peterson'..quote:Op woensdag 19 december 2007 17:04 schreef popolon het volgende:
Ze hebben ook helemaal geen goede receivers. Als kick returner, en zelfs part time WR bij gebrek aan beter, Hester je gevaarlijkste man is .....
Ik had het over goede, niet gemiddelde.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:41 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Bernard Berrian is een prima receiver. Die gaat dit seizoen 75-1000-5 en dat vind ik echt prima als je quarterback Rex Grossman/Brian Griese is en je running game bestaat uit Cedric Benson en 'die andere Adrian Peterson'..
Sinds 2002 zijn er slechts twee NFL teams die geen 1,000 yard receiver hadden: Bears en Falcons. Berrian heeft nog 94 yards nodig. Als je het voor de Bears doet ben je goed en niet gemiddeld.. Marty Booker was in 2002 de laatste..quote:Op donderdag 20 december 2007 00:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik had het over goede, niet gemiddelde.
Bears QBs Griese-Grossman-Orton hebben dit seizoen een gezamenlijke passer rating van 70,5. Zou je hiermee je oordeel over Berrian kunnen wijzigen? The Muppets zijn zijn supporting cast..quote:Op donderdag 20 december 2007 01:14 schreef popolon het volgende:
Berrian komt niet in mijn top 20 van WR's voor, zoals bij velen schat ik.
De Bears moeten het al tijden hebben van hun D. En die is dit jaar gewoon niet best. Urlacher wist het pas goed te brengen: It's not the field, it's not the weather, it's us.
Cleveland @ browns als je van sneeuw houdtquote:Op zondag 23 december 2007 12:34 schreef Boe-man het volgende:
Zoow, weer terug van de wintersport
Vorige week alle games gemist, nog aanraders?
Game on!
Leuk affice: Cleveland @ brownsquote:Op zondag 23 december 2007 15:17 schreef LeChiffre04 het volgende:
[..]
Cleveland @ browns als je van sneeuw houdten jaguars @ steelers vond ik ook een mooie wedstrijd
Dus daarom hebben ze nog nooit de titel gewonnen... They keep beating themselvesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |