abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 december 2007 @ 09:10:21 #176
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_55329497
quote:
Op maandag 17 december 2007 09:04 schreef schatje het volgende:
Ik kan de woede van Lieke nu wel gedeeltelijk begrijpen als het werkelijk zo gegaan is. Huub zou één grote leugen hebben verteld, haar daarmee hebben gedreigd en gemanipuleerd, namelijk dat de toneelhaak voor Lieke op de loer lag. Het zat Lieke op een gegeven moment zo hoog dat ze dit verhaal is gaan verifiëren. Wat niet waar bleek te zijn. Huub dacht niet dat Lieke dit verhaal zou gaan checken. Huub heeft uiteindelijk toegegeven dat ie dat dit heeft gedaan omdat er geen andere uitweg meer was. Hij moest met de billen bloot.

Lieke (en tegenstanders van Huub) brengen het het nu alsof dit slechts één leugen is dat aan het licht is gekomen. Dat Huub constructueel over van en alles heeft gelogen. Dit is vooralsnog nergens op gebaseerd.

Huub zou ook geschermd hebben met dat hij van de Febo iets moest beginnen met Nadia, namelijk dat zoenen enzo, wat ook niet waar blijkt te zijn. Hij wilde het graag zelf doen voor de show en omdat ie dacht dat ie er op deze manier makkelijk mee zou wegkomen.

Nadia zou ook geld hebben gekregen voor haar toneelspel met Luc. Nadia die inmiddels een deal met TMF zou hebben. Dat zei Jaap op een gegeven moment.

Op een gegeven moment vroeg Jaap aan Lieke en Huub of die wisten wanneer er een miljonair komt wat meteen een streamlock tot het gevolg had.

Jaap heft vooralsnog de touwtjes in de handen omdat hij kan beslissen wie er vertrekt. Huub is nu onzeker over zijn eigen positie en heeft Jaap geprobeerd te paaien wat maar niet wilde lukken.
Laten we nu eens ophouden dat iemand in het huis bepaalt wie er weg gaat want de redaktie is de geen die dat bepaalt.

Ook dit is allemaal show.
pi_55329513
Palma is er, ze moeten snel uit bed, er moeten links en rechts dingen gerepareerd worden in de slaapkamer
het water roept
pi_55329525
quote:
Op maandag 17 december 2007 08:52 schreef Poezewoes het volgende:
Wat kan een mening hiertoch snel veranderen eerst word Huup de Hemel ingeprezen, en nu is hij de kwade pier en dat alleen maar om een spel, hij kan tenminste zij ongelijk bekennen!
Zijn er zat die dat niet kunnen.
ik denk dat het er van af hangt welke users wanneer posten in de COS of de balans naar de ene of naar de andere kant helt. Ik heb niemand "zomaar" van mening zien veranderen. Verschillende meningen zijn er altijd geweest.
pi_55329569
quote:
Op maandag 17 december 2007 09:10 schreef marky het volgende:

[..]

Laten we nu eens ophouden dat iemand in het huis bepaalt wie er weg gaat want de redaktie is de geen die dat bepaalt.

Ook dit is allemaal show.
Daar heb je gelijk in Marky.

Ik begrijp de verontwaardiging niet zo. Lieke die zelf ook meewerkt aan scripts, de aanranding van toen, en nu ineens het slachtoffer is die het allemaal op eigen kracht heeft gedaan. Ze heeft zelf toegegeven dat het allemaal in opdracht is. Wat lult ze dan over het principes? Ze verlaagt zichzelf ook door toe te staan dat haar slipje wordt uitgetrokken. Het moet niet gekker worden zeg .
pi_55329573
Palma: begin de dag met een dansje, Huub zingt onder de douche mee.
Ze hebben een druk programma, jurkjes passen. Alles begint om 9.30 uur, dus ze moeten opschieten
het water roept
pi_55329610
quote:
Op maandag 17 december 2007 09:09 schreef Varen het volgende:
Morgen allemaal
Ik vond het een rare avond, met dingen die voor ons moeilijk te begrijpen waren. Het was wel weer boeiend, want ik lag veeeel te laat in bed. En daar heb ik er ook nog over na liggen denken. dus nog minder nachtrust. Ik vond het jammer, dat er in ons Cos zoveel bagger gezegd werd Ik hoop dat het vandaag beter gaat!
Even op een rijtje, wat ik mee gekregen heb:
Huub komt terug van achter. Vertelt aan Jaap en Lieke dat hij gelogen heeft over iets onder de dekens. Lieke is daar oprecht ondaan over. We hebben veel SL. Huub wil verder met z'n 3en, anders maakt Lieke geen kans. Ze geven beide om elkaar. Jaap speelt een "bemiddelende"rol. Lieke kan en wil niet met Huub verder? Nou, wordt vervolgd vandaag.
Huub stapte wel heel snel over zijn bekentenis heen. Zo van "hé, ik heb gelogen, je had gelijk, nu zijn we weer vriendjes" Terecht dat Lieke daar niet meteen in mee gaat. Als Huub dan later ook nog de Chill in stormt om te gaan ruziën begint hetzelfde geouwehoer (= ruziën) weer van voren af aan, en dat was het moment dat ze zei "ik kan echt niet met je samenwerken"
quote:
Ik vind het ook zo raar dat de avond voor de verwendag, Huub, Lieke en Jaap het heel gezellig hadden en Lieke komt terug van de verwendag en ze is super afstandelijk tegen Huub. Hoe kan dat? Waarom heeft ze die dingen juist tegen Brian verteld?
volgens mij was dat dat ze gehoord had dat Hedda zou komen
pi_55329646
quote:
Op maandag 17 december 2007 09:13 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik begrijp de verontwaardiging niet zo. Lieke die zelf ook meewerkt aan scripts, de aanranding van toen, en nu ineens het slachtoffer is die het allemaal op eigen kracht heeft gedaan. Ze heeft zelf toegegeven dat het allemaal in opdracht is. Wat lult ze dan over het principes? Ze verlaagt zichzelf ook door toe te staan dat haar slipje wordt uitgetrokken. Het moet niet gekker worden zeg .
Ik snap er ook geen reet van. Ook niet dat er nu direct gespeculeerd word, en het gelijk voor waarheid aangenomen word
pi_55329704
Feit is dat alles gescript is de villa. Iedereen werkt er aan mee. Ook Lieke met haar oh zo belangerijke principes dat de villa niet op de eerste plaats staat en meer van dat gezever.

Nu krijgen Huub en Lieke beide een gesprek met de Febo. Waar ene contactpersoon niet blij zou zijn met Huub.
pi_55329722
quote:
Op maandag 17 december 2007 09:13 schreef schatje het volgende:

[..]

is daar een filmpje van?
pi_55329739
09:07 Geen liefde, geen vriendschap, wel samenwerking?

Naast het logeerpartijtje van Hedda, kreeg Lieke nog wat te voorduren... Huub vertelde haar gisteravond dat hij haar enkel gebruikt heeft voor zijn eigen bestwil. De blondine weet niet wat ze hoort. Maar wat de samenwerking richting de eindstreep betreft, is het voor Huub niet over. Hij maakt haar duidelijk dat als ze ver wil komen in het spel, ze met hem en Jaap moet blijven spelen. Maar of Lieke daar nog zin in heeft...

vv
pi_55329785
quote:
Op maandag 17 december 2007 09:21 schreef avonne het volgende:

[..]

is daar een filmpje van?
Ik heb dat stukje ook niet mee gekregen, zal eens gaan zoeken
het water roept
pi_55329818
quote:
Op maandag 17 december 2007 09:21 schreef avonne het volgende:

[..]

is daar een filmpje van?
In de filmjeshoek van VOL staat niets. Je kan het eventueel navragen in [DGK] Vraag het een Streamer

Niet alleen op VOL heeft men dat gesprek met Ricardo gevolgd, ook hier op FOK! was men getuige dat Lieke die hele aanranding bagatelliseerde.
pi_55329843
Huub tegen Lieke: ik hoef nog maar een ding te weten.
Liekes antwoord kan ik niet verstaan, ze heeft geen zender om.
het water roept
pi_55329876
Lieke: In dit huis prima.. maar daarna hoef ik je nooit meer te zien!!
pi_55329882
Lieke hoort straks dingen volgens Huub en hij staat er 100 % achter.
Lieke probeer maar lekker te draaien.
Huub: je boosheid richt zich naar de verkeerde
het water roept
pi_55329890
Toch heb ik het idee dat Huub en Lieke eruit kunnen komen als ze beide water bij de wijn doen.
pi_55329897
quote:
Op maandag 17 december 2007 09:26 schreef schatje het volgende:

[..]

In de filmjeshoek van VOL staat niets. Je kan het eventueel navragen in [DGK] Vraag het een Streamer

Niet alleen op VOL heeft men dat gesprek met Ricardo gevolgd, ook hier op FOK! was men getuige dat Lieke die hele aanranding bagatelliseerde.
hier lijkt me de exacte woorden nogal van belang. Indachtig dat men van mening was dat de Febo destijds veel te luchtig over gedaan heeft en Anita als kwakzalver "blaming-the-victim" werd beoordeeld. Daarnaast wordt er nogal op los geïnterpreteerd door streamers. De exacte quote ben ik niet tegengekomen.
  maandag 17 december 2007 @ 09:31:06 #193
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
  maandag 17 december 2007 @ 09:31:09 #194
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55329917
Ik snap er niets meer van, geloof ik.
Wat een kut-COS om te lezen, ook. Delete dan ipv edit na edit.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_55329928
quote:
Op maandag 17 december 2007 09:29 schreef schatje het volgende:
Toch heb ik het idee dat Huub en Lieke eruit kunnen komen als ze beide water bij de wijn doen.
Ik ben bang, dat Lieke er emmers water bij moet doen, voor haar gevoel, ik zie het haar niet doen.
het water roept
pi_55329939
Het is ook wel smerig om te dreigen dat Lieke de toneelhaak zou krijgen.
  † In Memoriam † maandag 17 december 2007 @ 09:31:50 #197
135305 beequeen
Lost.
pi_55329940
Goedemorgen
Bijgelezen, nogal verwarrend allemaal. Moeten Lieke en Huub alweer tv maken, is er niemand anders doe die 2 eens kan aflossen?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_55329957
Lieke: Je moet niet liegen.
Huub: En als nou blijkt, dat het focking allemaal de waarheid was
het water roept
pi_55329981
Nou doet Huub voorkomen alsof hij nooit gelogen heeft.
Wat was dat gisteravond voor bekentenis dan?
pi_55329990
Lieke is boos.. en niet zo'n beetje ook. Toch heb ik het gevoel dat Lieke het nu maar van één kant kan bekijken. Huub lijkt een fout gemaakt te hebben.. en nu doet ze alsof hij álles fout heeft gedaan (??)
Huub zei gisteren nog in het kantoor tegen Jaap.. dat het leek of hij nu tegen Lieke bezig was.. maar dat het tegendeel waar is.
Vanmiddag schijnt er een gesprek te zijn tussen Huub en Lieke en achter??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')