Laten we nu eens ophouden dat iemand in het huis bepaalt wie er weg gaat want de redaktie is de geen die dat bepaalt.quote:Op maandag 17 december 2007 09:04 schreef schatje het volgende:
Ik kan de woede van Lieke nu wel gedeeltelijk begrijpen als het werkelijk zo gegaan is. Huub zou één grote leugen hebben verteld, haar daarmee hebben gedreigd en gemanipuleerd, namelijk dat de toneelhaak voor Lieke op de loer lag. Het zat Lieke op een gegeven moment zo hoog dat ze dit verhaal is gaan verifiëren. Wat niet waar bleek te zijn. Huub dacht niet dat Lieke dit verhaal zou gaan checken. Huub heeft uiteindelijk toegegeven dat ie dat dit heeft gedaan omdat er geen andere uitweg meer was. Hij moest met de billen bloot.
Lieke (en tegenstanders van Huub) brengen het het nu alsof dit slechts één leugen is dat aan het licht is gekomen. Dat Huub constructueel over van en alles heeft gelogen. Dit is vooralsnog nergens op gebaseerd.
Huub zou ook geschermd hebben met dat hij van de Febo iets moest beginnen met Nadia, namelijk dat zoenen enzo, wat ook niet waar blijkt te zijn. Hij wilde het graag zelf doen voor de show en omdat ie dacht dat ie er op deze manier makkelijk mee zou wegkomen.
Nadia zou ook geld hebben gekregen voor haar toneelspel met Luc. Nadia die inmiddels een deal met TMF zou hebben. Dat zei Jaap op een gegeven moment.
Op een gegeven moment vroeg Jaap aan Lieke en Huub of die wisten wanneer er een miljonair komt wat meteen een streamlock tot het gevolg had.
Jaap heft vooralsnog de touwtjes in de handen omdat hij kan beslissen wie er vertrekt. Huub is nu onzeker over zijn eigen positie en heeft Jaap geprobeerd te paaien wat maar niet wilde lukken.
ik denk dat het er van af hangt welke users wanneer posten in de COS of de balans naar de ene of naar de andere kant helt. Ik heb niemand "zomaar" van mening zien veranderen. Verschillende meningen zijn er altijd geweest.quote:Op maandag 17 december 2007 08:52 schreef Poezewoes het volgende:
Wat kan een mening hiertoch snel veranderen eerst word Huup de Hemel ingeprezen, en nu is hij de kwade pier en dat alleen maar om een spel, hij kan tenminste zij ongelijk bekennen!
Zijn er zat die dat niet kunnen.
Daar heb je gelijk in Marky.quote:Op maandag 17 december 2007 09:10 schreef marky het volgende:
[..]
Laten we nu eens ophouden dat iemand in het huis bepaalt wie er weg gaat want de redaktie is de geen die dat bepaalt.
Ook dit is allemaal show.
Huub stapte wel heel snel over zijn bekentenis heen. Zo van "hé, ik heb gelogen, je had gelijk, nu zijn we weer vriendjes" Terecht dat Lieke daar niet meteen in mee gaat. Als Huub dan later ook nog de Chill in stormt om te gaan ruziën begint hetzelfde geouwehoer (= ruziën) weer van voren af aan, en dat was het moment dat ze zei "ik kan echt niet met je samenwerken"quote:Op maandag 17 december 2007 09:09 schreef Varen het volgende:
Morgen allemaal![]()
Ik vond het een rare avond, met dingen die voor ons moeilijk te begrijpen waren. Het was wel weer boeiend, want ik lag veeeel te laat in bed. En daar heb ik er ook nog over na liggen denken.dus nog minder nachtrust. Ik vond het jammer, dat er in ons Cos zoveel bagger gezegd werd
Ik hoop dat het vandaag beter gaat!
Even op een rijtje, wat ik mee gekregen heb:
Huub komt terug van achter. Vertelt aan Jaap en Lieke dat hij gelogen heeft over iets onder de dekens. Lieke is daar oprecht ondaan over. We hebben veel SL. Huub wil verder met z'n 3en, anders maakt Lieke geen kans. Ze geven beide om elkaar. Jaap speelt een "bemiddelende"rol. Lieke kan en wil niet met Huub verder? Nou, wordt vervolgd vandaag.
volgens mij was dat dat ze gehoord had dat Hedda zou komenquote:Ik vind het ook zo raar dat de avond voor de verwendag, Huub, Lieke en Jaap het heel gezellig hadden en Lieke komt terug van de verwendag en ze is super afstandelijk tegen Huub. Hoe kan dat? Waarom heeft ze die dingen juist tegen Brian verteld?
Ik snap er ook geen reet van. Ook niet dat er nu direct gespeculeerd word, en het gelijk voor waarheid aangenomen wordquote:Op maandag 17 december 2007 09:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in Marky.
Ik begrijp de verontwaardiging niet zo. Lieke die zelf ook meewerkt aan scripts, de aanranding van toen, en nu ineens het slachtoffer is die het allemaal op eigen kracht heeft gedaan. Ze heeft zelf toegegeven dat het allemaal in opdracht is. Wat lult ze dan over het principes? Ze verlaagt zichzelf ook door toe te staan dat haar slipje wordt uitgetrokken. Het moet niet gekker worden zeg.
is daar een filmpje van?quote:Op maandag 17 december 2007 09:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in Marky.
Ik begrijp de verontwaardiging niet zo. Lieke die zelf ook meewerkt aan scripts, de aanranding van toen, en nu ineens het slachtoffer is die het allemaal op eigen kracht heeft gedaan. Ze heeft zelf toegegeven dat het allemaal in opdracht is. Wat lult ze dan over het principes? Ze verlaagt zichzelf ook door toe te staan dat haar slipje wordt uitgetrokken. Het moet niet gekker worden zeg.
In de filmjeshoek van VOL staat niets. Je kan het eventueel navragen in [DGK] Vraag het een Streamerquote:
hier lijkt me de exacte woorden nogal van belang. Indachtig dat men van mening was dat de Febo destijds veel te luchtig over gedaan heeft en Anita als kwakzalver "blaming-the-victim" werd beoordeeld. Daarnaast wordt er nogal op los geïnterpreteerd door streamers. De exacte quote ben ik niet tegengekomen.quote:Op maandag 17 december 2007 09:26 schreef schatje het volgende:
[..]
In de filmjeshoek van VOL staat niets. Je kan het eventueel navragen in [DGK] Vraag het een Streamer
Niet alleen op VOL heeft men dat gesprek met Ricardo gevolgd, ook hier op FOK! was men getuige dat Lieke die hele aanranding bagatelliseerde.
Ik ben bang, dat Lieke er emmers water bij moet doen, voor haar gevoel, ik zie het haar niet doen.quote:Op maandag 17 december 2007 09:29 schreef schatje het volgende:
Toch heb ik het idee dat Huub en Lieke eruit kunnen komen als ze beide water bij de wijn doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |