Ik denk dat Lieke inderdaad wist wat er ging gebeuren, dat ze haar zouden proberen in de vijver te gooien, vandaar dat zij haar zender al om haar bh had vastgemaakt. Wat ze waarschijnlijk niet had voorzien was het enorme geweld wat er bij zou komen en dat Huub op zo'n gore manier behandeld zou worden door Brian terwijl hij vastgehouden werd door Jaap. Jaap had dit ook niet voorzien, heeft ook Huub op een gegeven moment losgelaten om hem te laten reageren.quote:Op maandag 17 december 2007 09:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat jij wil hoor. Dan hebben die streamers maar gehoord wat ze willen horen. Lieke wist niet wat er ging gebeuren.
Uit dit topic van VOL: http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=11157quote:Op maandag 17 december 2007 09:59 schreef Markeerstift het volgende:
schatje(Moderator) - zondag 16 december 2007 @ 12:13
quote:Op zondag 16 december 2007 12:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het staat vermeld in de COS, een post van mootie en ik heb het ook op VOL gelezen, niks verzonnen dus.
Maar goed, dat was jijzelf Schatje, ik weet niet waar je het vandaan had gehaald
quote:Op maandag 17 december 2007 03:03 schreef avonne het volgende:
en nu iedereen naar SC want daar kom ik niet
[SC#522] Over Lijstjes en andere zooi
En Huub was degene die altijd zo de mond vol had over eerlijkheid....hij heeft de streamers en de fans ook allemaal voorgelogen....zijn eerlijkheid was namelijk helemaal niet echt.quote:Op maandag 17 december 2007 02:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub bleek gewoon niet sterk genoeg te zijn, dus moest hij leugens gebruiken om van Lieke te winnen. Helaas bleek Lieke slimmer, en prikte Huub's verhaal lek. Al z'n geschreeuw, al z'n gescheld, al z'n verwijten was alleen maar om zichzelf te rechtvaardigen .........
Kaboem zei Huub's ballonnetje .....
Leuk filmpje.Dat stukje van Bart en Lesly was ook leuk om te horen.Ze gaan voor Huub.quote:Op maandag 17 december 2007 09:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk filmpje van de jaardag van Huub, met dank aan VOL.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=59696&sess=20015
Hij zou Lieke verteld hebben dat de toneelhaak op de loer lag.quote:Op maandag 17 december 2007 10:08 schreef Copycat het volgende:
Maar ... kan iemand me kort en krachtig vertellen over welke leugen(s) het gaat. Of is dat niemand duidelijk?
Klopt dit is echt de allerbeste samenvatting van de leugens van huub:quote:Op maandag 17 december 2007 04:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niemand is belangrijk. Hedda niet, Lieke niet, Sylvia niet... niemand... alleen Huub. Huub doet alles, maar dan ook echt alles om te winnen, want alles en iedereen moet om Huub draaien. En heel veel van de streamers trappen er wel in. Als je leest hoe vele acties van Huub worden goedgepraat, ongelooflijk. Maar je doet er niets aan. Het gaat niet veranderen.
Nee hoor...gaat veel dieper....de hele relatie met Lieke heeft hij gespeeld...alleen voor het mooie plaatjequote:Op maandag 17 december 2007 10:09 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij zou Lieke verteld hebben dat de toneelhaak op de loer lag.
Aha, bedankt. Maar ligt die haak in feite niet constant voor iedereen op de loer?quote:Op maandag 17 december 2007 10:09 schreef schatje het volgende:
Hij zou Lieke verteld hebben dat de toneelhaak op de loer lag.
En dát geloof ik dus niet!!quote:Op maandag 17 december 2007 10:11 schreef riri het volgende:
[..]
Nee hoor...gaat veel dieper....de hele relatie met Lieke heeft hij gespeeld...alleen voor het mooie plaatje
quote:Op maandag 17 december 2007 09:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk filmpje van de jaardag van Huub, met dank aan VOL.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=59696&sess=20015
Hij zou Lieke er onder de dekens mee hebben geintimideerd. Dat ze daarom maar moest pikken dat ie met Nadia zoende. Dat was volgens Huub ook in opdracht wat ook niet waar bleek te zijn.quote:Op maandag 17 december 2007 10:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha, bedankt. Maar ligt die haak in feite niet constant voor iedereen op de loer?
ach de andere doen toch precies het zlefde. Op ieder slakje van Huub zout leggen om maar te bewijzen dat "Huubfans" het verkeerd zien dat Huub een engnek is.quote:Op maandag 17 december 2007 10:01 schreef maril het volgende:
[..]
Dat is mij ook duidelijk, ongelooflijk, elke keer als Huub iets verkeerd doet, wordt er gezegd ja maar weet je wat Brain doet dit en dat, en dat klopt want dat is een even grote zak als Huub ze zijn alletwee van hetzelfde. 2 gore klootzakken en ik hoopdat of Lieke off Jap gde kooi winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |