abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55330492
quote:
Op maandag 17 december 2007 09:53 schreef schatje het volgende:

[..]

Wat jij wil hoor. Dan hebben die streamers maar gehoord wat ze willen horen. Lieke wist niet wat er ging gebeuren .
Ik denk dat Lieke inderdaad wist wat er ging gebeuren, dat ze haar zouden proberen in de vijver te gooien, vandaar dat zij haar zender al om haar bh had vastgemaakt. Wat ze waarschijnlijk niet had voorzien was het enorme geweld wat er bij zou komen en dat Huub op zo'n gore manier behandeld zou worden door Brian terwijl hij vastgehouden werd door Jaap. Jaap had dit ook niet voorzien, heeft ook Huub op een gegeven moment losgelaten om hem te laten reageren.
De impact die het op het volk en de media zou hebben is niet voorzien door Talpa. Heeft Lieke ook niet zelf om gevraagd. Vandaar dat zij nu misschien zegt dat het gescript was en dat het geen aanranding was. Ze wist immers dat het zou gaan gebeuren.
pi_55330512
quote:
Op maandag 17 december 2007 09:59 schreef Markeerstift het volgende:
schatje(Moderator) - zondag 16 december 2007 @ 12:13
quote:Op zondag 16 december 2007 12:10 schreef beequeen het volgende:

[..]

Het staat vermeld in de COS, een post van mootie en ik heb het ook op VOL gelezen, niks verzonnen dus.

Maar goed, dat was jijzelf Schatje, ik weet niet waar je het vandaan had gehaald
Uit dit topic van VOL: http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=11157
pi_55330523
DIt is slechs een van de eerste leugens( denk ik perrsoonlijk) die door huub is gepleegd en nu door Lieke opgelost, daarom wilde hij altijd pers bij haar slapen zodat hij alles goed konlullen richting haar en af kon schuiven, zo van ja dat moet voor de show enz.
Lieke is dit na gaan vragen en achter heeft gezegd dat dit helemaal niet hoefde vana chter maar eigen keuze Huub zelf was.

Dus:
1. Hij wilde een rockster zijn en met vrouwen naar bed, maar ook lieke behouden en heeft Lieke daarover belogen dat dat van achter moest.
2. En hij heeft haar geintimideerd met de toneelhaak die volgens hem voor haar klaar stond.
pi_55330525
quote:
Op maandag 17 december 2007 03:03 schreef avonne het volgende:
en nu iedereen naar SC want daar kom ik niet
[SC#522] Over Lijstjes en andere zooi
ja het was ook zo'n zooi vanacht.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_55330544
quote:
Op maandag 17 december 2007 02:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Huub bleek gewoon niet sterk genoeg te zijn, dus moest hij leugens gebruiken om van Lieke te winnen. Helaas bleek Lieke slimmer, en prikte Huub's verhaal lek. Al z'n geschreeuw, al z'n gescheld, al z'n verwijten was alleen maar om zichzelf te rechtvaardigen .........

Kaboem zei Huub's ballonnetje .....
En Huub was degene die altijd zo de mond vol had over eerlijkheid....hij heeft de streamers en de fans ook allemaal voorgelogen....zijn eerlijkheid was namelijk helemaal niet echt.
Huub is helemaal niet die wie de fans denken dat hij is....hij gebruikt en misbruikt mensen voor eigen gewin.
Ga daar maar prat op Huub.
Ik heb gisteren zijn gezicht gezien toen hij toegaf dat hij gelogen had....een gezicht wat ik tot nu toe nog nooit gezien had van Huub...zelfs de uitdrukkingen in zijn gezicht waren gespeeld....maar die van gisteren was echt

Ja Lieke.....het gaat om 2.2 mijoen euro zijn zijn woorden....daarom heeft hij je voorgelogen en verhalen verdraaid.....ik kan me heel goed voorstellen dat jij die daar altijd keihard op aangevallen bent,dat jij degene zou zijn die zou liegen en draaien...zoals ook weer dit weekend....keihard schreeuwen van Huub tegen jou....dat je daar schoon genoeg van hebt.
Juist degene die niet liegt en draait wordt erop aangevallen....en waarom...omdat ze zitten met hun eigen geweten
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_55330552
quote:
Op maandag 17 december 2007 09:42 schreef beequeen het volgende:

[..]

Leuk filmpje van de jaardag van Huub, met dank aan VOL.

http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=59696&sess=20015
Leuk filmpje.Dat stukje van Bart en Lesly was ook leuk om te horen.Ze gaan voor Huub.
pi_55330581
Maar goed, ik heb aan BsJanssen om het filmpje gevraagd.

Ontopic: Lieke staat haar haren te doen en Huub krijgt les van Ivar.
  maandag 17 december 2007 @ 10:08:17 #233
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55330609
Maar ... kan iemand me kort en krachtig vertellen over welke leugen(s) het gaat. Of is dat niemand duidelijk?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_55330611
Lieke in de kapsalon en Huub krijgt les van Ivar
het water roept
pi_55330628
quote:
Op maandag 17 december 2007 10:08 schreef Copycat het volgende:
Maar ... kan iemand me kort en krachtig vertellen over welke leugen(s) het gaat. Of is dat niemand duidelijk?
Hij zou Lieke verteld hebben dat de toneelhaak op de loer lag.
pi_55330640
zondag 16 december 2007 @ 01:15 schreef marjolein het volgende:

Opletten iedereen die er nu nog is. Lieke heeft zojuist gezegd dat het aanrandingsverhaal niet echt is. Vanaf nu geloof ik dus niets meer. Iedereen weet dat er veel script is, maar in dit verhaal was er veel verontwaardiging bij velen. Ook bij mij. Lieke als dat niet echt was, geloof ik vanaf nu ook niet meer in je liefde voor huub

heb het gehoord dat ze zei dat het aanranden niet aanranden was

Vol
pi_55330643
2 Liekes
het water roept
pi_55330656
quote:
Op maandag 17 december 2007 04:00 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Niemand is belangrijk. Hedda niet, Lieke niet, Sylvia niet... niemand... alleen Huub. Huub doet alles, maar dan ook echt alles om te winnen, want alles en iedereen moet om Huub draaien. En heel veel van de streamers trappen er wel in. Als je leest hoe vele acties van Huub worden goedgepraat, ongelooflijk. Maar je doet er niets aan. Het gaat niet veranderen.
Klopt dit is echt de allerbeste samenvatting van de leugens van huub:

Lieke heeft ontdekt dat Huub heeft gelogen over opdrachten die Huub zg iov de febo moest uitvoeren. Het was slecht voor zijn eigen gewin. Goed scoren op TV en in de PP.

Hij heeft dus bewust Lieke voorgelogen e, bedreigd en gemanipuleerd, zonder zender!
pi_55330658
quote:
Op maandag 17 december 2007 10:09 schreef schatje het volgende:

[..]

Nee hoor...gaat veel dieper....de hele relatie met Lieke heeft hij gespeeld...alleen voor het mooie plaatje
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  maandag 17 december 2007 @ 10:11:26 #240
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55330659
quote:
Op maandag 17 december 2007 10:09 schreef schatje het volgende:
Aha, bedankt. Maar ligt die haak in feite niet constant voor iedereen op de loer?
Hoe dan ook, nu is het ook voor diegenen die er maar steeds niet aan wilden, klip en klaar dat alles, van A tot Z gescript is en dat achter én de bewoners geen enkele scrupules kennen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_55330679
quote:
Op maandag 17 december 2007 10:11 schreef riri het volgende:

[..]

Nee hoor...gaat veel dieper....de hele relatie met Lieke heeft hij gespeeld...alleen voor het mooie plaatje
En dát geloof ik dus niet!!
pi_55330700
Ik denk dat "achter"ook niet één verhaal heeft, dat daar ook personen hun eigen verhaal vertellen.

En nu zit Lieke tegen de schoonmaker weer te klagen, Had ze die nog niet gehad????
Goedemorgen :W
pi_55330703
quote:
Op maandag 17 december 2007 09:42 schreef beequeen het volgende:

[..]

Leuk filmpje van de jaardag van Huub, met dank aan VOL.

http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=59696&sess=20015
pi_55330705
quote:
Op maandag 17 december 2007 10:12 schreef Clank het volgende:

[..]

Ik ook niet
pi_55330709
quote:
Op maandag 17 december 2007 10:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Aha, bedankt. Maar ligt die haak in feite niet constant voor iedereen op de loer?
Hij zou Lieke er onder de dekens mee hebben geintimideerd. Dat ze daarom maar moest pikken dat ie met Nadia zoende. Dat was volgens Huub ook in opdracht wat ook niet waar bleek te zijn.
pi_55330725
quote:
Op maandag 17 december 2007 10:12 schreef Clank het volgende:

[..]

Denk ik ook niet, anders was hij er veel makkelijker overheen gestapt.
Goedemorgen :W
pi_55330729
Thijs zegt tegen Lieke: Laat je niet gek maken.
Lieke is blij dat Huub een aantal leugens heeft bekend.
Thijs kent Huub nog niet zo lang, maar hij vindt hem niet het aardigste mannetje van de wereld.
Lieke zegt telkens zo smerig, ze is blij dat haar oogkleppen af zijn.Ze vindt Huub een smerig mannetje. Telefoonverkoper he.
het water roept
  maandag 17 december 2007 @ 10:15:37 #248
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_55330731
quote:
Op maandag 17 december 2007 10:01 schreef maril het volgende:

[..]

Dat is mij ook duidelijk, ongelooflijk, elke keer als Huub iets verkeerd doet, wordt er gezegd ja maar weet je wat Brain doet dit en dat, en dat klopt want dat is een even grote zak als Huub ze zijn alletwee van hetzelfde. 2 gore klootzakken en ik hoopdat of Lieke off Jap gde kooi winnen.
ach de andere doen toch precies het zlefde. Op ieder slakje van Huub zout leggen om maar te bewijzen dat "Huubfans" het verkeerd zien dat Huub een engnek is.

Waar het mij om gaat is dat Huub alles voor de show over heeft terwijl de andere in dat huis daar net zo hard van meegenieten. Huub zorgt daar voor brood op de plank. als Huub stopt met TVmaken zoals net na het vertrek van Dennis dan is het ineens saai en moet Huub aktie ondernemen tegen Brian en Amanda.

Mensen als Huub er niet was geweest was de show allang voorbij.
pi_55330752
Lieke doet haar beklag nu aan de schoonmaker.
Gelukkig voelt ze zich nog heel sterk
Ze wil Huub en Natasia na de kooi niet meer zien.
Schoonmaker: Gelukkig wonen jullie een eind uit elkaar.
pi_55330757
Lieke vindt het zo jammer dat ze bepaalde dingen niet kan uit spreken, ze heeft het over branden in de hel
het water roept
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')