Wat de naam al zegt; je leidt het team.quote:Op zondag 16 december 2007 16:52 schreef morgane het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat de functie teamleider nou precies inhoudt? En is het te vergelijken met vulploegleider o.i.d.?
Leuk voor in de folder, maar in de praktijk zal het natuurlijk slechts bij een enkele theoretische uitzondering blijven.quote:Op maandag 17 december 2007 11:52 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wat de naam al zegt; je leidt het team.
Daarbij moet je denken aan het maken van de planning, het houden van sollicitatiegesprekken etc.
Lijkt me idd sterk dat een parttime teamleider dat soort dingen zal moeten doen.quote:Op maandag 17 december 2007 12:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Leuk voor in de folder, maar in de praktijk zal het natuurlijk slechts bij een enkele theoretische uitzondering blijven.
Dat we het nu leren is echt voor die keer in de zomer dat de full-time teamleider op vakantie is en de ASM ineens z'n poot breekt ofzo. Dan zal een part-time teamleider het standaard rooster mogen uitprinten, maar verder heb ik als ik werk niet eens de tijd om rustig Winkelweb te lezen, laat staan tijd om op m'n gemak een rooster te maken of een sollicitatiegesprek te voeren.quote:Op maandag 17 december 2007 12:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Lijkt me idd sterk dat een parttime teamleider dat soort dingen zal moeten doen.
Dat is het. Alleen staat die VS dan officieel niet meer boven je, maar op gelijke hoogte. In de praktijk zal het natuurlijk anders liggen door de grotere invloed die hij als fulltimer heeft.quote:Op maandag 17 december 2007 15:39 schreef morgane het volgende:
Overigens vraag ik me ook af of je als teamleider zeg maar dezelfde 'rang' hebt als je nu als vulploegleider hebt, dus dat je de vakkenvullers onder je hebt en het afdelingshoofd/VM/VS boven je.
Organogram winkel:quote:Op maandag 17 december 2007 15:39 schreef morgane het volgende:
Ik kan me idd ook niet voorstellen dat een parttimer die maar 8 uur per week werkt tijd heeft voor planningen en sollicitatiegesprekkenbij ons doen alleen de fulltimers dat.
Overigens vraag ik me ook af of je als teamleider zeg maar dezelfde 'rang' hebt als je nu als vulploegleider hebt, dus dat je de vakkenvullers onder je hebt en het afdelingshoofd/VM/VS boven je.
Ik kan de functie teamleider niet echt plaatsen zeg maar.
VS=TLquote:Op maandag 17 december 2007 15:41 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is het. Alleen staat die VS dan officieel niet meer boven je, maar op gelijke hoogte. In de praktijk zal het natuurlijk anders liggen door de grotere invloed die hij als fulltimer heeft.
Well dûh, maar hij vraagt de positie ten opzichte van de oude functie VS. Dan is het wel logisch als ik ook aan die oude functie refereer wanneer ik uitleg waar hij staat.quote:
Geen tijd is een excuus. Daar moet je tijd voor makenquote:Op maandag 17 december 2007 12:38 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat we het nu leren is echt voor die keer in de zomer dat de full-time teamleider op vakantie is en de ASM ineens z'n poot breekt ofzo. Dan zal een part-time teamleider het standaard rooster mogen uitprinten, maar verder heb ik als ik werk niet eens de tijd om rustig Winkelweb te lezen, laat staan tijd om op m'n gemak een rooster te maken of een sollicitatiegesprek te voeren..
Druk druk druk met de kerst enzo...quote:Op maandag 17 december 2007 12:19 schreef GotC het volgende:
Hee, nog steeds de oude OP?
Vandaag lekker vrij, kerst komt eraan!
el gelezen idd, maar niks van mee gekregen, moest werken toenquote:Op maandag 17 december 2007 19:00 schreef Stammies het volgende:
Over reclame gesproken, heeft iemand toevallig afgelopen vrijdag om half negen tv gekeken. Het schijnt dat Appie met geld heeft gegooid en ervoor gezorgd heeft dat op alle Nederlndse TV zenders tegelijk dezelfde commercial was.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:24 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Druk druk druk met de kerst enzo...
Werk er wel zo veel mogelijk aan.
Gelijk doorgaan na het uitgaan, of effe tussendoorquote:Op woensdag 19 december 2007 00:48 schreef hooibaal het volgende:
Zondagmorgen om 03:45 even twee vrachtwagentjes lossen... lang leve het uitvalschema met de kerstdagen.
Vrij normale tijden toch?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:03 schreef waterreus23 het volgende:
leuke tijden voor mezelf de aankomende 3 dagen:
Vandaag: 13:00 - 22:00
Morgen: 08:00 - 17:00
Zaterdag: 13:00 - 23:00
Stukje bij beetje worden het vollere wekenquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:12 schreef Renesite het volgende:
Di 18e van 15tot18
Wo 19e van 17 tot 20.15
Do 20e van 11 tot 18
Vr 21e van 9 tot 13 en 's middags kan ik sowieso wel blijventot 17:00
Za niet (!! ) 10 tot 18
Zo 23e van 14 tot 18 --> 21 uitbetaalde uren
Ma 24e van 9 tot 12
Do 27e 7 tot 12
Vr 28e van 10 tot 14
Za 29e van 9 tot 12
Ma 31e van 12 tot 17
Toch zeker elke dag 5k meer dan onze in percentage al veel hogere omzet. We beginne het toch best te merkenquote:Op donderdag 20 december 2007 21:11 schreef Kickmaster het volgende:
Is het bij jullie al een beetje druk aan het worden?
Ik vind het bij ons erg tegenvallen. Net als ik denk nu begint het zwakt het ook vrijwel meteen weer af.......!
zelfde hier: elke week gigantisch boven plan, maar behalve op zaterdag midden op de dag ZIE ik de drukte niet terwijl de extra omzet niet alleen op zaterdag wordt gehaald. maarja ik werk dan ook op brood, het is denk ik anders als ik nog op kassa/balie had gewerkt. dan zie je echt wat er allemaal langskomt...quote:Op donderdag 20 december 2007 21:16 schreef Kickmaster het volgende:
Ja het zal bij ons in de omzet ook wel te zien zijn, maar de echte drukte in de winkel mis ik.
Same here. Omzet is in de 10duizenden meer, maar qua drukte zou ik er niks van kunnen merken.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:16 schreef Kickmaster het volgende:
Ja het zal bij ons in de omzet ook wel te zien zijn, maar de echte drukte in de winkel mis ik.
herten gebeuren > 22 euroquote:Op donderdag 20 december 2007 23:42 schreef Weemz het volgende:
Hogere omzet komt ook door stijging van grondstofprijzen. Daarnaast kijkt er ook weer wat inflatie om de hoek
En dat sommige Excellent ''Speciaal voor de feestdagen' artikelen zo belachelijk duur zijn natuurlijk. Ik noem amuseglaasjes en een visschotel...
400k zal puik zijnquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:26 schreef blrrrt het volgende:
Miljoentje gaan we wel weer pakken deze week.
En inderdaad, om 22:45 mochten we gaan.quote:
Haha, tja da's kut!quote:Op zondag 23 december 2007 15:48 schreef Renesite het volgende:
Fuck![]()
Niet kunnen werken vandaag... Ik lag met mijn hoofd in de wc kotsmisselijk te zijn
niet eens wezen stappen hoorquote:Op zondag 23 december 2007 15:59 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Haha, tja da's kut!![]()
Mag morgen m'n afdeling weer runnen.
Ook wel eens lekker toch?quote:Op zondag 23 december 2007 17:11 schreef Brammie1 het volgende:
zwaar rustig vandaagwe liepen ongeveer een derde achter op een normale zondag
gaaf!quote:Op zondag 23 december 2007 21:20 schreef kmaestro het volgende:
Wat een week. 1.043.000 in totaal in week 51. Onze hoogste omzet ooit, hoogste dagomzet ooit op zaterdag. Ik ben helemaal op. Morgen lekker genieten van paar daagjes NYTot zaterdag
Neeeeh, onze versiering gaat donderdagochtend verwijderd worden. Om 7 uur beginnen wequote:Op maandag 24 december 2007 18:53 schreef Monotomo het volgende:
Wat een dag.
Heb ik het in me eentje op AGF er toch goed afgebracht vanmiddag. Vanochtend waren we gelukkig met z'n tweeën.Om 1 uur was de verwachte ¤40,000,- omzet voor de hele dag al gehaald, en dat voor een klasse 4 winkel. Kerstversiering is ook weer verdwenen hier btw.
Ja, m'n SM was er behoorlijk blij mee.quote:Op maandag 24 december 2007 19:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neeeeh, onze versiering gaat donderdagochtend verwijderd worden. Om 7 uur beginnen we!!!
40.000 per dag om 1 uur als dat over de hele dag verwacht word! Cool!
Hebben ze in ons filliaal deze avond gedaan, zo leeg nuquote:Op maandag 24 december 2007 19:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neeeeh, onze versiering gaat donderdagochtend verwijderd worden. Om 7 uur beginnen we!!!
Bij ons waren ze ook de nieuwe promotiedingen al aan het ophangen, carnavalshamsters volgens onze teamleiderquote:Op maandag 24 december 2007 20:44 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Hebben ze in ons filliaal deze avond gedaan, zo leeg nu![]()
Er zou toch een langere periode geen loon komen door een nieuw loonsysteem?quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:21 schreef mvt het volgende:
Even denken, tis nu week 52, dus over precies 2 weken weer loon.
Dat zijn nou eenmaal mensen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:21 schreef mvt het volgende:
En ik snap niet dat mensen niet even zaterdag/zondag groot ingekocht hebben, of desnoods al vorige week alle lang houdbaar producten al gekocht hadden en nu hooguit nog eventjes wat vers spul.
Niet dat ik weet, het zou juist zo zijn dat alles 1 week naar voren getrokken werd, maar dan nogsteeds 4 weken voor elke periode.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:33 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Er zou toch een langere periode geen loon komen door een nieuw loonsysteem?
Ik meteen de lui bellen die in de kantine zittenquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:21 schreef mvt het volgende:
En meteen 10 man die haar even het magazijn wilde laten zien zeker
Waarschijnlijk wordt je geeneens aangenomen met die leeftijd...quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:38 schreef blaze07 het volgende:
Even een paar vraagjes....
Ik zoek een nieuw bijbaantje en vroeg me af hoeveel verdien je ongeveer als 18/19 jarige bij AH. En verschilt het loon bij kassamedewerker en/of vakkenvuller? En verschilt het ook als je bij XL of een normale AH werkt.?
Alvast bedankt.
Meeeen dit topic raakt wel vol zoquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:32 schreef OxygeneFRL het volgende:
Jezus Christus hebben die kut koters die altijd met doosjes die winkels doorsloffen nu ook al een eigen topic??
Met die leeftijd wordt je waarschijnlijk alleen aangenomen bij kassa.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:38 schreef blaze07 het volgende:
Even een paar vraagjes....
Ik zoek een nieuw bijbaantje en vroeg me af hoeveel verdien je ongeveer als 18/19 jarige bij AH. En verschilt het loon bij kassamedewerker en/of vakkenvuller? En verschilt het ook als je bij XL of een normale AH werkt.?
Alvast bedankt.
had ik mooi 3000 kratten jupiler gaan scannen en maandag weer een correctie gemaakt!quote:Op woensdag 26 december 2007 00:47 schreef Webgangster het volgende:
Wij zaten ongeveer 30k af van de miljoen
lol......nee op 2e kerstdag moet ik nuchter de kerkdiensten bijwonen!quote:Op woensdag 26 december 2007 11:02 schreef StefanCJ het volgende:
@ crx-boy -> Biertje?
Want?quote:Op woensdag 26 december 2007 11:05 schreef blrrrt het volgende:
Allemaal op 31 december om 23:59 uur naar een RTL-net kijken hè.
SBSquote:Op woensdag 26 december 2007 11:05 schreef blrrrt het volgende:
Allemaal op 31 december om 23:59 uur naar een RTL-net kijken hè.
wij hadden 1.4 miljquote:Op woensdag 26 december 2007 00:47 schreef Webgangster het volgende:
Wij zaten ongeveer 30k af van de miljoen
vet!!quote:Op donderdag 27 december 2007 15:10 schreef blrrrt het volgende:
[..]
De Hamsters van AH doen de laatste minuut van het jaar.
quote:Op donderdag 27 december 2007 17:20 schreef Monotomo het volgende:
Godver.
Stond op AGF voor één van de eerste keren doordeweeks (normaal altijd in het weekend of op vrijdag). Blijkt dat vandaag alle actie en prijzen moet worden verandert omdat per direct het bonusboekje inging. Beetje jammer dat ik daar pas om half 4 achter kwam.(Ik werkte tot 4)
Kreeg je geen boze telefoontjes van counter chicks die klachten krijgen van klanten?quote:Op donderdag 27 december 2007 17:20 schreef Monotomo het volgende:
Godver.
Stond op AGF voor één van de eerste keren doordeweeks (normaal altijd in het weekend of op vrijdag). Blijkt dat vandaag alle actie en prijzen moet worden verandert omdat per direct het bonusboekje inging. Beetje jammer dat ik daar pas om half 4 achter kwam.(Ik werkte tot 4)
7 januariquote:Op donderdag 27 december 2007 22:12 schreef eriksd het volgende:
Niet aanstaande maandag, maar de maandag daarop salaris he?
Ons filiaal is zo klein dat je die afstand wel kan lopen, maar werd wel telkens geroepen ja. Dat het niet klopte.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:14 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Kreeg je geen boze telefoontjes van counter chicks die klachten krijgen van klanten?
Ik naam aan dat je het hebt over de friesbeplakking?quote:Op donderdag 27 december 2007 16:32 schreef Renesite het volgende:
Drukteeee vandaag!
En wij hadden guirlanders de winkel rond gemaakt... komt er een of andere grapjas vertellen dat er nog een 2e soort was. Ik had die lul het 3 keer gevraagd (hij had het actieboekje kwijt gemaakt!
Hmmm... die ene die helemaal rond de winkel moet bedoel ikquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:10 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Ik naam aan dat je het hebt over de friesbeplakking?
Beter als een vrachtwagen van de bakker er tegenaan.quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:04 schreef Stammies het volgende:
Leuk, moet ik vanavond sluiten, dus om 12 uur beginnen, ik vanmorgen om 5 uur mijn bed in, wordt ik om 6.15 gebeld met alarm. Hebben grote stoere jongens een lawinepijl achter het rolluik weten te krijgen. Schade: 2 ruiten kapot en een ontwricht rolluik, die nog maar net open kon.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:04 schreef Stammies het volgende:
Leuk, moet ik vanavond sluiten, dus om 12 uur beginnen, ik vanmorgen om 5 uur mijn bed in, wordt ik om 6.15 gebeld met alarm. Hebben grote stoere jongens een lawinepijl achter het rolluik weten te krijgen. Schade: 2 ruiten kapot en een ontwricht rolluik, die nog maar net open kon.
Pwndquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:27 schreef Brammie1 het volgende:
tering wat is het rustig bij ons, ik kon zonet weer een uurtje eerder naar huis
wat? misschien moet je iets minder zuipen voordat je gaat postenquote:Op zondag 30 december 2007 01:01 schreef Monotomo het volgende:
Ja bijn osn ook mna niet norma;a
En hoe snel is dat dan?quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:46 schreef PJH het volgende:
Woehoe, snelste caissière van de week!
Gezien ik verder vrij weinig te melden heb, de laatste tijd.
Oh... Een langer werkende persoon over ons kassacommunicatie schrift waar dat allemaal in staatquote:Op zondag 30 december 2007 13:25 schreef PJH het volgende:
[..]
2.31 was het. Ik had een Snickers in mijn postvakje gekregen
Dat is de scantijd per product of iets dergelijks. Dus altijd tussendoor snel op subtotaal drukken, dan stopt je tijdquote:Op zondag 30 december 2007 13:39 schreef morgane het volgende:
2.31 wat? Als niet-caissière ben ik toch wel benieuwd hoe dat geteld wordt
Ik krijg regelmatig complimenten van klanten dat ik de producten op de achterband zo goed scheid. Bij de atoomkassa's loopt de achterband automatisch, dus breekbare producten leg ik altijd netjes op het metalen stuk. En daar zijn ze dan blij mee! Want anders is alles gegarandeerd plat. Groot nadeel t.o.v. de oude modellen.quote:Op zondag 30 december 2007 13:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh... Een langer werkende persoon over ons kassacommunicatie schrift waar dat allemaal in staat
"Ja, hij werkte goed" (over iemand anders)
Ik dus "Ja, 1.95 ofzo"
Zij "Ja, ik vind het dus ook ongelooflijke bullshit dat dat er in staat, het gaat helemaal niet om de snelheid"
Ik "Nah, is ook zo, ik vind het ook best overbodig, what the hell zou er over zijn van die kerstboodschappen..."
Zij: "Precies, het gaat om de klantafhandeling die goed moet zijn, het contact met de klant, het goed overbrengen van de boodschappen in het tempo die de klant wil, en niet over de ongelooflijke snelheid daarvan"
Edoch:voor je
![]()
Ik hang op 2,80/3,00
Nah wij hebben die oude dingen nogquote:Op zondag 30 december 2007 19:11 schreef PJH het volgende:
[..]
Ik krijg regelmatig complimenten van klanten dat ik de producten op de achterband zo goed scheid. Bij de atoomkassa's loopt de achterband automatisch, dus breekbare producten leg ik altijd netjes op het metalen stuk. En daar zijn ze dan blij mee! Want anders is alles gegarandeerd plat. Groot nadeel t.o.v. de oude modellen.
Met de oude kassa's is het laagste dat ik ooit gehaald heb 2.47 geloof ik (ja ik let er wel goed op, laat me), en gemiddeld lag ik dan rond de 2.70 denk ik zo. Ik kan je nog geen gemiddelde vertellen van mijn prestaties met de atoomkassa's, maar zo te zien is het al een hele verbetering?
Ja ik had hem eigenlijk altijd uit totdat ik geen ruimte meer had om dingen neer te leggen, dan schoof ik de band een stukje door. Dus dat was wel enorm wennen toen ik voor het eerst achter zo'n nieuw ding ging zitten. Maar ik heb het al aardig onder de knie!quote:Op zondag 30 december 2007 20:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah wij hebben die oude dingen nog![]()
Ik vraag bij bejaarden altijd: Is het makkelijker als ik de boodschappen aangeef?
Ik scheid producten tot in het ziekeIk heb dus ook een bloedhekel aan een automatische achterband. Constant zet ik dat ding aan en uit
vertel, lucht je hart...quote:Op maandag 31 december 2007 14:52 schreef Renesite het volgende:
WAT EEN RAMP VANDAAG
KUNNEN AL DIE KUT KLANTEN OPTIEFEN UIT MIJN WINKEL!!!!!!!!!!!!!!
Het was vandaag drukker dan met kerst man. De dag begon erg rustig, maar vanaf 10 uur alle kassa's open tot 3. echt niet normaal. Wel leuk werken, behalve als je kassa moet draaienquote:Op maandag 31 december 2007 14:52 schreef Renesite het volgende:
WAT EEN RAMP VANDAAG
KUNNEN AL DIE KUT KLANTEN OPTIEFEN UIT MIJN WINKEL!!!!!!!!!!!!!!
Veeeeel drukker dan met kerstquote:Op maandag 31 december 2007 17:12 schreef Stammies het volgende:
[..]
Het was vandaag drukker dan met kerst man. De dag begon erg rustig, maar vanaf 10 uur alle kassa's open tot 3. echt niet normaal. Wel leuk werken, behalve als je kassa moet draaien
1) iemand kwam niet opdagen om half 10. Gewone telefoon werd niet opgenomen, mobiel niet, niks niet.quote:
Hebben wij ook gedaan, wij hebben voor 13k non food weggeteld en nog 7k voor andere paden....quote:Op zondag 30 december 2007 20:24 schreef kmaestro het volgende:
Vandaag even schoon schip geteld met 10 man. Extremen, f en s-jes en lege vakken van de hele winkel gedaan. Naar verwachting zo rond de 30.000 euro weggeteld. Preciese bedrag nog niet bekend ivm afsluiting in palas. Zal morgen eens kijken hoeveel het is geworden. Hadden we met het hele filiaal een weekje vakantie van kunnen boeken
Dat hadden wij na 03:10 al !!!quote:Op maandag 31 december 2007 17:52 schreef waterreus23 het volgende:
en alle kratten Grolsch vlogen de winkel uit
Maar werden na 11:00 niet meer door vrachtwagens geleverd![]()
En alle klanten maar vloeken
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:39 schreef Kickmaster het volgende:Wens iedereen een mooi en gezond 2008
+ PK?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:11 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Sluit ik me geheel bij aan.
Terug naar de realiteit:
Maandag alweer salaris + Personeelskorting
Het bleek achteraf iets van 60.000 euro te zijn bij ons ipv 30.000. Maar ja, dat loopt wel makkelijk hoog op als je 180 bakjes champions, 240 doosjes eieren, voor 1000 euro aan zalmfilet, voor 500 euro aan garnalen en 11 PUC's (ook ongeveer 1000 euro) mist.quote:Op maandag 31 december 2007 19:18 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Hebben wij ook gedaan, wij hebben voor 13k non food weggeteld en nog 7k voor andere paden....
ik denk geen personeelskorting. PK slaat aan het begin van het jaar altijd een periode over. Omdat je het maar 4x per jaar krijgt en er 13 periodes zijnquote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:11 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Sluit ik me geheel bij aan.
Terug naar de realiteit:
Maandag alweer salaris + Personeelskorting
ja... nou... euh... ik had het ook al een soort van uitgegeven op voorhandquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:36 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ja ik denk ik zeg het maar even voor iedereen grote uitgaven gaat doen
ik had het stiekum ook opgezet bij onsquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:07 schreef Renesite het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=BHjKZrf_S0g
me 2quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:20 schreef -Sum- het volgende:
ben zoooooo benieuwd wat het gekost heeft...
betrouwbare bron...........350.000 pleuro!quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:20 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ik had het stiekum ook opgezet bij ons
ben zoooooo benieuwd wat het gekost heeft...
Damn.. dat moet trouwens wel 1 van de duurste reclameminuten zijn van het hele jaar trouwens, sowieso.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:11 schreef crx-boy het volgende:
[..]
betrouwbare bron...........350.000 pleuro!
Veel kijkers waren er niet maar dat moet je ook niet verwachten bij RTL8quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:11 schreef crx-boy het volgende:
[..]
betrouwbare bron...........350.000 pleuro!
het was bij alle RTL zendersquote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:21 schreef sander89 het volgende:
[..]
Veel kijkers waren er niet maar dat moet je ook niet verwachten bij RTL8
2207 IDOLS DE HOOGTEPUNTEN VAN 2007 99.000
2400 BON JOVI LOST HIGHWAY THE CONCERT 27.000
Nee, de rest had veel kijkersquote:
Hebben wij nooit?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:35 schreef MarcovdL het volgende:
Weet iemand wanneer de jaarlijkse beoordelingsgesprekken zijn? Ik dacht binnenkort, februari ofzo?
Heb je meestal alleen als je meer dan 16 contract uren heb per week.quote:
Zou iets verklaren, ik heb er 12.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:04 schreef sander89 het volgende:
[..]
Heb je meestal alleen als je meer dan 16 contract uren heb per week.
Bij ons was het maandag gestort en die zelfde week vrijdag hadden we hem gekregen, dus denk dat iets fout gegaan is. Je kan beter effe navragen bij je werk dan.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:26 schreef Simsfan88 het volgende:
Wanneer komen die loonstrookjes van december met die personeelskorting? Het is er 10 december al bijgestort maar in ons filliaal nog geen strookjes gezien
bedoel je misschien de winstuitkering?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:26 schreef Simsfan88 het volgende:
Wanneer komen die loonstrookjes van december met die personeelskorting? Het is er 10 december al bijgestort maar in ons filliaal nog geen strookjes gezien
Das altijd kut ja. Bij mij is het hele kader overgeplaatst behalve ikquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:00 schreef Monotomo het volgende:
Onze toffe ASM wordt overgeplaatst.
En er komt een Marokkaan voor terug..
AHHHH NEEEquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:51 schreef waterreus23 het volgende:Geen Personeelskorting op het loonstrookje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen personeelskorting? Hoezo dat dan?quote:
Dan geef ik het uit.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:03 schreef NevermindMe het volgende:
[..]
Geen personeelskorting? Hoezo dat dan?
En weer een nieuwe erbij:quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:50 schreef Simsfan88 het volgende:
Albert Heijn haalt chocoladerozijnen terug
Albert Heijn haalt chocoladerozijnen terug
Supermarktketen Albert Heijn haalt met onmiddellijke ingang chocoladerozijnen van het eigen merk uit de schappen. Dit maakte het bedrijf woensdag bekend.
Reden voor de maatregel is dat het kan voorkomen dat er pinda's in het product zijn verwerkt in plaats van rozijnen. Dit kan schadelijk zijn voor kleine kinderen of klanten met een allergie.
Het gaat om verpakkingen van 225 gram met een houdbaarheidsdatum tot 14 maart. Klanten die het product terugbrengen naar de winkel, ontvangen het aankoopbedrag retour.
=======
Ik denk dat de schade wel zal meevallen omdat het enkel voor de houdbaarheidsdatum tot 14 maart is. En ach, pinda's of rozijnen, wat maakt het uit
goh heb ook pas 3 x gezegd dat het niet komtquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:51 schreef waterreus23 het volgende:Geen Personeelskorting op het loonstrookje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, op alle RTL zenders met aan de linker kant een balk van die zender. Dit is het kale filmpje zeg maar...quote:Op zondag 6 januari 2008 16:40 schreef eriksd het volgende:
Die was op rtl8
Ja, duh. Anders ziet de winkel er niet uit op zondag/maandag ochtend.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:00 schreef Zapper het volgende:
Vindt het vakkenvullen ook op zaterdagavond plaats bij AH?
wel heel erg triest...quote:Op zondag 6 januari 2008 16:22 schreef blrrrt het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jZZatrkRjq4
Nee hoor, vandaag alquote:Op maandag 7 januari 2008 12:47 schreef GotC het volgende:
Strippenkaarten zijn bij ons opBehalve de roze dan.
Woensdag salaris, EINDELIJK!
Deel met mequote:Op maandag 7 januari 2008 14:38 schreef GotC het volgende:
Hoppaaa, 1200eu erbij, salaris is vroeger gestort van verwacht![]()
Kan goed kloppen.. 4.91.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:16 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Deel met me![]()
Kleine 300 euro, redelijk...![]()
Weet iemand uit zijn hoofd wat een 19 jarige vakkenvuller moet verdienen? Gewoon verkoper A... anders morgen even in het CAO boekje kijken, daar staat zo'n lijst in. Ik verdien nu 4,91 per uur, volgens mij moet dat een dikke 5 euro zijn.
Dit is salaris over 2007.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:57 schreef felixje90 het volgende:
Weet iemand hoe een kwartaal wordt bekeken? Ik ben 17 en verkoper B en als ik te veel (meer dan 1217) verdien vervalt de kinderbijslag voor m'n ouders. Vandaag had ik 521, en ik zag dat als ik een paar keer 4 weken erbij tel dat er dit kwartaal 4 keer wordt uitbetaald (31 maart ook nog). Dat zou betekenen dat ik de overige keren maximaal 232 mag verdienen.
Klopt het dat bij het verdiende loon alles dat van 1 jan tot 31 maart binnen komt wordt gerekend, en dat dit kwartaal dus 4x loon is?
Hoe is een kwartaal dan gedefinieerd? En er moet ook dan een kwartaal zijn waarin we 4 keer loon krijgen. Welk kwartaal is dit in 2007? En in 2008?quote:Op maandag 7 januari 2008 20:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Dit is salaris over 2007.
Valt dus niet onder dit kwartaal.
Zou het bijna doen, als ik niet praktisch in de AH had geslapen om dit te verdienenquote:
Sinds wanneer geven ze nog vaste contracten?quote:Op maandag 7 januari 2008 23:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Zou het bijna doen, als ik niet praktisch in de AH had geslapen om dit te verdienen. Zodra ik m'n vast contract krijg (=binnen een maand) dan word m'n maandsalaris standaard 1150,-, om mee te beginnen
.
Oooh, dat bovenste doen wij héél soms. Maar meestal gooien we dat in zo'n nonfood bakquote:
1150quote:Op maandag 7 januari 2008 23:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Zou het bijna doen, als ik niet praktisch in de AH had geslapen om dit te verdienen. Zodra ik m'n vast contract krijg (=binnen een maand) dan word m'n maandsalaris standaard 1150,-, om mee te beginnen
.
Oooh 'DIE' winkelwagentjequote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oooh, dat bovenste doen wij héél soms. Maar meestal gooien we dat in zo'n nonfood bak
Waarom zit dat bordje niet gewoon IN de houder? Zoals het hoort?quote:
Heb officieel nog een 0 uren contract. Maar, daarbij, franchisor nog altijdquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:00 schreef morgane het volgende:
[..]
Sinds wanneer geven ze nog vaste contracten?
Edit: ohnee, jij bent fulltimer he?
Assistent teamleider i.o. Ben 20, werk nu 2.5 jaar (waarvan net pas 3 maanden in deze functie, daarvoor vakkenvullerquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:26 schreef pimtenbrinke het volgende:
[..]
1150
wat is je functie dan? en hoe oud ben je dienstjaren etc?
Vraag puur uit interesse
Vieze schappen en rekken schoonmaken (behalve de onderste want daar heb je de kwaliteitsmedewerkers voor).quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:32 schreef pimtenbrinke het volgende:
[ afbeelding ]
wat vinden jullie hiervan? wat ontbreekt er en wat moet er dus extra bij?
"Buffelen met je kadaver"quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:32 schreef pimtenbrinke het volgende:
[ afbeelding ]
Ik volgende weekquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:07 schreef MewBie het volgende:
Dat ik dit in mijn eigen topic kan zeggen![]()
Nog 2 en een halve week en dan is mijn laatste werkdag bij AH
Zijn ze nou echt zo dom dat je dat uit moet schrijven?quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:32 schreef pimtenbrinke het volgende:
[ afbeelding ]
Werk jij bij de AH of wat??quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zijn ze nou echt zo dom dat je dat uit moet schrijven?
Dat zat bij het salaris ervoor bij..quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:40 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Werk jij bij de AH of wat??
Meeste 15 jarige vullers zijn niet zo snugger![]()
Of naja zie dat bovenste plaatje ook maar
Maar van het salaris van maandag zit winstuitkering zeker nog niet bij of wel?
Wat is het verschil tussen efficient en spiegelend vullen?quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:32 schreef pimtenbrinke het volgende:
[ afbeelding ]
Kartonwagen? Wij gebruiken gewoon een winkelwagen voor het karton en plastic (en vuldolly om te vullen).quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:25 schreef morgane het volgende:
Container en kartonwagen niet midden in het gangpad zetten
Ditoquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:59 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Kartonwagen? Wij gebruiken gewoon een winkelwagen voor het karton en plastic (en vuldolly om te vullen).
je hebt ons doorquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:43 schreef morgane het volgende:
Wij ook, maar ik noemde het voor het gemak ff kartonwagenen jullie vuldolly is vast ook een stapel kratten op een kleine rolly?
Wij hebben van die hendig sjieke dingen met 4 zwenkwielenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:43 schreef morgane het volgende:
Wij ook, maar ik noemde het voor het gemak ff kartonwagenen jullie vuldolly is vast ook een stapel kratten op een kleine rolly?
En omdat niemand die dingen uit elkaar kan houden, hebben wij maar de term 'schaap' geïntroduceerdquote:
Wij "nooit"quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:20 schreef Webgangster het volgende:
AH Kanaleneiland gaat binnenkort ook verbouwen zag ik vanochtend.
Ben benieuwd hoe die nieuwe winkel eruit gaat zien.
Wij gaan als alles meezit in Week 17 verbouwen
Die moet ik ook maar eens voorstellenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:40 schreef hooibaal het volgende:
[..]
En omdat niemand die dingen uit elkaar kan houden, hebben wij maar de term 'schaap' geïntroduceerd
Ik werk er nu 4 jaar en mijn ervaring is dat als je mensen dom behandelt ze zich ook zo gaan gedragen :pquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:40 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Werk jij bij de AH of wat??
Meeste 15 jarige vullers zijn niet zo snugger![]()
Of naja zie dat bovenste plaatje ook maar
Maar van het salaris van maandag zit winstuitkering zeker nog niet bij of wel?
En niemand gelooft mijquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:29 schreef Brammie1 het volgende:
klopt
En VulPloegLeiding heeft wel een meervoud? (vpl's!?)quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:59 schreef morgane het volgende:
[..]
En niemand gelooft mijook de vpl's vragen altijd of je 'die colli' even wil vullen, als er maar één collo staat
Pak het woordenboek erbij.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:59 schreef morgane het volgende:
[..]
En niemand gelooft mijook de vpl's vragen altijd of je 'die colli' even wil vullen, als er maar één collo staat
quote:col·lo (het; colli; collootje)
1 exemplaar van stukgoederen die verzonden moeten worden
staat voor VulPloegLeidersquote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:07 schreef hooibaal het volgende:
[..]
En VulPloegLeiding heeft wel een meervoud? (vpl's!?)
Hopelijk weer een feest ofzo dit jaarquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gaat hem bij ons qua omzet wel lukken!
wij waren vorig jaar 4e ofzo.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:41 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Hopelijk weer een feest ofzo dit jaarwas vorig jaar wel tof.
De uitslag is er al.. dus je zal wel niet gewonnen hebbenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
wij waren vorig jaar 4e ofzo.
Maar het gaat de laatste tijd uitstékend! ik hoop echt dat er in de toekomst wellicht 1 kassa bij komt. Vandaag wéééér rijen
!
In principe helemaal niets, tenzij je Bavaria kratten bedoelt.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:19 schreef Monotomo het volgende:
Wat voor bizarre dingen vinden jullie allemaal in zwarte/blauwe emballagekratten?
Wij waren idd ook weer een kwijtquote:Op zondag 13 januari 2008 09:12 schreef Brammie1 het volgende:
Ik hoorde dat ze bij het bedrijf wat de tijdschriften levert een verzameling van hand-terminals kunnen aanleggen. Het gebeurd kennelijk zovaak dat de terminals in een krat blijven liggen
18jaar en verkoper B = 5,01 geloof ikquote:Op maandag 14 januari 2008 16:40 schreef GioStyle het volgende:
Heeft iemand een schema met uurlonen voor 2008?
Yeah, das weer 6 cent meer of niet? Dacht dat ik nu op 4,95 zit.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
18jaar en verkoper B = 5,01 geloof ik
Jaaaquote:Op maandag 14 januari 2008 17:55 schreef morgane het volgende:
[..]
Yeah, das weer 6 cent meer of niet? Dacht dat ik nu op 4,95 zit.
DAT vind ik dus echt niet veel he? Dan ben je teamleider, dat is C?quote:Op maandag 14 januari 2008 16:44 schreef NJ het volgende:
23 jaar en Teamleider is 10,50. In 2007, that is. Zou wel tof zijn als ik in 2008 nóg meer ga verdienen..
40 cent per uur kreeg ik erbij.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:34 schreef -Sum- het volgende:
22- B - 8,87
[..]
DAT vind ik dus echt niet veel he? Dan ben je teamleider, dat is C?
als ik over een half jaar 23 word, krijg ik ook 10 euro per uur terwijl een teamleider veel meer verantwoordelijkheid heeft. Geen aantrekkelijke promotie...
Onder welk salais word men dan aangenomen? Dan ga ik er nog ff achteraan dat ik wel onder het juiste, huidige, salaris aangenomen wordquote:Op maandag 14 januari 2008 20:54 schreef NJ het volgende:
Trouwens, even over dat verkoper-B verhaal, volgens mijn chef is dat afgeschaft en kunnen ze iemand alleen nog maar aannemen als 'vakkenvuller'. Dus geen A of B meer.
Klopt dat?
nouja dat plafond vond ik niet zo ergquote:Op maandag 14 januari 2008 20:54 schreef NJ het volgende:
[..]
40 cent per uur kreeg ik erbij.
En als je als verkoper B 23 bent is dat je plafond. Ik krijg er elk jaar 50 cent bij.
Oh cool, ik kan wel kassaquote:Op maandag 14 januari 2008 21:08 schreef -Sum- het volgende:
[..]
nouja dat plafond vond ik niet zo ergik studeer dit jaar af dus ik HOOP zelfs dat ik na mn 23e niet meer bij de AH werk
en ze zijn wel bezig dat verkoper B aan te pakken. Bij ons kan je t alleen nog worden als je kassa kan bijdraaien. Vroeger werd iedereen t gewoon automatisch na een jaar en zitten ze met een hoop vastgeroeste koppige werknemers die kassa weigeren te leren omdat ze simpelweg geen zin hebben om bij te draaien.
nu kan je het dus pas verdienen na een jaar dienst EN een kassa training, vind ik erg redelijk
ja bij kassa is het dus andersquote:
Jup, bij ons wel. Heb je dan ook echt geen tijd voor, maar dat doet er niet toe.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:15 schreef n1ckk het volgende:
ff een vraagje:
geld er bij jullie ook dat je in de kleine-/of koffiepauze niet mag roken of aankopen mag doen ?
ik vind dit een k#t regel want op zaterdag werk ik wel eens van 11 tot 20 en dat betekent dat ik pas om 17 uur kan roken waneer het etenspauze is. Dit betekent dat ik soms dan wel eens tijdens het karrenhalen (wij hebben een parkeergarage van 5 verdiepingen boven de winkel waar de klanten hun wagentje neerzetten) ga roken. Wat eigenlijk weer tegen de regels is.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:16 schreef NevermindMe het volgende:
[..]
Jup, bij ons wel. Heb je dan ook echt geen tijd voor, maar dat doet er niet toe.
Nee. Iemand die aangenomen wordt voor verkoopklaar (houdbaar/vers zb) wordt tegenwoordig enkel als vulploegmedewerker aangenomen, dan verdient diegene hetzelfde als verkoper A, maar stroomt niet automatisch door naar verkoper B. Iemand die aangenomen wordt voor verkoop (brood/deli/kaas) of voor verkoopafhandeling (kassa/counter) wordt aangenomen als verkoper/caissiere A. Na 1 jaar in die functie stroom je automatisch door naar verkoper/caissiere B. Dit gebeurt tegenwoordig vanzelf, ook de brief met benoeming wordt door HK verzonden.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:54 schreef NJ het volgende:
Trouwens, even over dat verkoper-B verhaal, volgens mijn chef is dat afgeschaft en kunnen ze iemand alleen nog maar aannemen als 'vakkenvuller'. Dus geen A of B meer.
Klopt dat?
Jullie hebben zeker ook een hekel aan die kleine kartonnetjes die bij de verse glazen sappen worden geleverd? Iedereen in mijn filiaal laat ze erin zitten, maar ik haal ze er uit en gooi ze in de kartonpers.quote:Op zondag 13 januari 2008 01:00 schreef mvt het volgende:
[..]
In principe helemaal niets, tenzij je Bavaria kratten bedoelt.
Dat zijn CBL fust (zwart) en POOL fust (blauw) kratten
Ik kom zelf vooral mesjes en scanners van de filialen tegen in het DC. Kleine tip : plak er een sticker met filiaalnummer op. Kwam er laatst weer eentje tegen tijdens een vrachtwagen vullen met bierkratten, maar ook bovenop de reststoffen is een populaire plek.
Dat bedoel ik dus.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:50 schreef StefanCJ het volgende:
[..]
Na 1 jaar in die functie stroom je automatisch door naar verkoper/caissiere B. Dit gebeurt tegenwoordig vanzelf, ook de brief met benoeming wordt door HK verzonden.
Ik weet niet welke kartonnetjes je precies bedoelt.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:22 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Jullie hebben zeker ook een hekel aan die kleine kartonnetjes die bij de verse glazen sappen worden geleverd? Iedereen in mijn filiaal laat ze erin zitten, maar ik haal ze er uit en gooi ze in de kartonpers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |