Wat de naam al zegt; je leidt het team.quote:Op zondag 16 december 2007 16:52 schreef morgane het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat de functie teamleider nou precies inhoudt? En is het te vergelijken met vulploegleider o.i.d.?
Leuk voor in de folder, maar in de praktijk zal het natuurlijk slechts bij een enkele theoretische uitzondering blijven.quote:Op maandag 17 december 2007 11:52 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wat de naam al zegt; je leidt het team.
Daarbij moet je denken aan het maken van de planning, het houden van sollicitatiegesprekken etc.
Lijkt me idd sterk dat een parttime teamleider dat soort dingen zal moeten doen.quote:Op maandag 17 december 2007 12:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Leuk voor in de folder, maar in de praktijk zal het natuurlijk slechts bij een enkele theoretische uitzondering blijven.
Dat we het nu leren is echt voor die keer in de zomer dat de full-time teamleider op vakantie is en de ASM ineens z'n poot breekt ofzo. Dan zal een part-time teamleider het standaard rooster mogen uitprinten, maar verder heb ik als ik werk niet eens de tijd om rustig Winkelweb te lezen, laat staan tijd om op m'n gemak een rooster te maken of een sollicitatiegesprek te voeren.quote:Op maandag 17 december 2007 12:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Lijkt me idd sterk dat een parttime teamleider dat soort dingen zal moeten doen.
Dat is het. Alleen staat die VS dan officieel niet meer boven je, maar op gelijke hoogte. In de praktijk zal het natuurlijk anders liggen door de grotere invloed die hij als fulltimer heeft.quote:Op maandag 17 december 2007 15:39 schreef morgane het volgende:
Overigens vraag ik me ook af of je als teamleider zeg maar dezelfde 'rang' hebt als je nu als vulploegleider hebt, dus dat je de vakkenvullers onder je hebt en het afdelingshoofd/VM/VS boven je.
Organogram winkel:quote:Op maandag 17 december 2007 15:39 schreef morgane het volgende:
Ik kan me idd ook niet voorstellen dat een parttimer die maar 8 uur per week werkt tijd heeft voor planningen en sollicitatiegesprekkenbij ons doen alleen de fulltimers dat.
Overigens vraag ik me ook af of je als teamleider zeg maar dezelfde 'rang' hebt als je nu als vulploegleider hebt, dus dat je de vakkenvullers onder je hebt en het afdelingshoofd/VM/VS boven je.
Ik kan de functie teamleider niet echt plaatsen zeg maar.
VS=TLquote:Op maandag 17 december 2007 15:41 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is het. Alleen staat die VS dan officieel niet meer boven je, maar op gelijke hoogte. In de praktijk zal het natuurlijk anders liggen door de grotere invloed die hij als fulltimer heeft.
Well dûh, maar hij vraagt de positie ten opzichte van de oude functie VS. Dan is het wel logisch als ik ook aan die oude functie refereer wanneer ik uitleg waar hij staat.quote:
Geen tijd is een excuus. Daar moet je tijd voor makenquote:Op maandag 17 december 2007 12:38 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat we het nu leren is echt voor die keer in de zomer dat de full-time teamleider op vakantie is en de ASM ineens z'n poot breekt ofzo. Dan zal een part-time teamleider het standaard rooster mogen uitprinten, maar verder heb ik als ik werk niet eens de tijd om rustig Winkelweb te lezen, laat staan tijd om op m'n gemak een rooster te maken of een sollicitatiegesprek te voeren..
Druk druk druk met de kerst enzo...quote:Op maandag 17 december 2007 12:19 schreef GotC het volgende:
Hee, nog steeds de oude OP?
Vandaag lekker vrij, kerst komt eraan!
el gelezen idd, maar niks van mee gekregen, moest werken toenquote:Op maandag 17 december 2007 19:00 schreef Stammies het volgende:
Over reclame gesproken, heeft iemand toevallig afgelopen vrijdag om half negen tv gekeken. Het schijnt dat Appie met geld heeft gegooid en ervoor gezorgd heeft dat op alle Nederlndse TV zenders tegelijk dezelfde commercial was.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:24 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Druk druk druk met de kerst enzo...
Werk er wel zo veel mogelijk aan.
Gelijk doorgaan na het uitgaan, of effe tussendoorquote:Op woensdag 19 december 2007 00:48 schreef hooibaal het volgende:
Zondagmorgen om 03:45 even twee vrachtwagentjes lossen... lang leve het uitvalschema met de kerstdagen.
Vrij normale tijden toch?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:03 schreef waterreus23 het volgende:
leuke tijden voor mezelf de aankomende 3 dagen:
Vandaag: 13:00 - 22:00
Morgen: 08:00 - 17:00
Zaterdag: 13:00 - 23:00
Stukje bij beetje worden het vollere wekenquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:12 schreef Renesite het volgende:
Di 18e van 15tot18
Wo 19e van 17 tot 20.15
Do 20e van 11 tot 18
Vr 21e van 9 tot 13 en 's middags kan ik sowieso wel blijventot 17:00
Za niet (!! ) 10 tot 18
Zo 23e van 14 tot 18 --> 21 uitbetaalde uren
Ma 24e van 9 tot 12
Do 27e 7 tot 12
Vr 28e van 10 tot 14
Za 29e van 9 tot 12
Ma 31e van 12 tot 17
Toch zeker elke dag 5k meer dan onze in percentage al veel hogere omzet. We beginne het toch best te merkenquote:Op donderdag 20 december 2007 21:11 schreef Kickmaster het volgende:
Is het bij jullie al een beetje druk aan het worden?
Ik vind het bij ons erg tegenvallen. Net als ik denk nu begint het zwakt het ook vrijwel meteen weer af.......!
zelfde hier: elke week gigantisch boven plan, maar behalve op zaterdag midden op de dag ZIE ik de drukte niet terwijl de extra omzet niet alleen op zaterdag wordt gehaald. maarja ik werk dan ook op brood, het is denk ik anders als ik nog op kassa/balie had gewerkt. dan zie je echt wat er allemaal langskomt...quote:Op donderdag 20 december 2007 21:16 schreef Kickmaster het volgende:
Ja het zal bij ons in de omzet ook wel te zien zijn, maar de echte drukte in de winkel mis ik.
Same here. Omzet is in de 10duizenden meer, maar qua drukte zou ik er niks van kunnen merken.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:16 schreef Kickmaster het volgende:
Ja het zal bij ons in de omzet ook wel te zien zijn, maar de echte drukte in de winkel mis ik.
herten gebeuren > 22 euroquote:Op donderdag 20 december 2007 23:42 schreef Weemz het volgende:
Hogere omzet komt ook door stijging van grondstofprijzen. Daarnaast kijkt er ook weer wat inflatie om de hoek
En dat sommige Excellent ''Speciaal voor de feestdagen' artikelen zo belachelijk duur zijn natuurlijk. Ik noem amuseglaasjes en een visschotel...
400k zal puik zijnquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:26 schreef blrrrt het volgende:
Miljoentje gaan we wel weer pakken deze week.
En inderdaad, om 22:45 mochten we gaan.quote:
Haha, tja da's kut!quote:Op zondag 23 december 2007 15:48 schreef Renesite het volgende:
Fuck![]()
Niet kunnen werken vandaag... Ik lag met mijn hoofd in de wc kotsmisselijk te zijn
niet eens wezen stappen hoorquote:Op zondag 23 december 2007 15:59 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Haha, tja da's kut!![]()
Mag morgen m'n afdeling weer runnen.
Ook wel eens lekker toch?quote:Op zondag 23 december 2007 17:11 schreef Brammie1 het volgende:
zwaar rustig vandaagwe liepen ongeveer een derde achter op een normale zondag
gaaf!quote:Op zondag 23 december 2007 21:20 schreef kmaestro het volgende:
Wat een week. 1.043.000 in totaal in week 51. Onze hoogste omzet ooit, hoogste dagomzet ooit op zaterdag. Ik ben helemaal op. Morgen lekker genieten van paar daagjes NYTot zaterdag
Neeeeh, onze versiering gaat donderdagochtend verwijderd worden. Om 7 uur beginnen wequote:Op maandag 24 december 2007 18:53 schreef Monotomo het volgende:
Wat een dag.
Heb ik het in me eentje op AGF er toch goed afgebracht vanmiddag. Vanochtend waren we gelukkig met z'n tweeën.Om 1 uur was de verwachte ¤40,000,- omzet voor de hele dag al gehaald, en dat voor een klasse 4 winkel. Kerstversiering is ook weer verdwenen hier btw.
Ja, m'n SM was er behoorlijk blij mee.quote:Op maandag 24 december 2007 19:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neeeeh, onze versiering gaat donderdagochtend verwijderd worden. Om 7 uur beginnen we!!!
40.000 per dag om 1 uur als dat over de hele dag verwacht word! Cool!
Hebben ze in ons filliaal deze avond gedaan, zo leeg nuquote:Op maandag 24 december 2007 19:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neeeeh, onze versiering gaat donderdagochtend verwijderd worden. Om 7 uur beginnen we!!!
Bij ons waren ze ook de nieuwe promotiedingen al aan het ophangen, carnavalshamsters volgens onze teamleiderquote:Op maandag 24 december 2007 20:44 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Hebben ze in ons filliaal deze avond gedaan, zo leeg nu![]()
Er zou toch een langere periode geen loon komen door een nieuw loonsysteem?quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:21 schreef mvt het volgende:
Even denken, tis nu week 52, dus over precies 2 weken weer loon.
Dat zijn nou eenmaal mensen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:21 schreef mvt het volgende:
En ik snap niet dat mensen niet even zaterdag/zondag groot ingekocht hebben, of desnoods al vorige week alle lang houdbaar producten al gekocht hadden en nu hooguit nog eventjes wat vers spul.
Niet dat ik weet, het zou juist zo zijn dat alles 1 week naar voren getrokken werd, maar dan nogsteeds 4 weken voor elke periode.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:33 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Er zou toch een langere periode geen loon komen door een nieuw loonsysteem?
Ik meteen de lui bellen die in de kantine zittenquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:21 schreef mvt het volgende:
En meteen 10 man die haar even het magazijn wilde laten zien zeker
Waarschijnlijk wordt je geeneens aangenomen met die leeftijd...quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:38 schreef blaze07 het volgende:
Even een paar vraagjes....
Ik zoek een nieuw bijbaantje en vroeg me af hoeveel verdien je ongeveer als 18/19 jarige bij AH. En verschilt het loon bij kassamedewerker en/of vakkenvuller? En verschilt het ook als je bij XL of een normale AH werkt.?
Alvast bedankt.
Meeeen dit topic raakt wel vol zoquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:32 schreef OxygeneFRL het volgende:
Jezus Christus hebben die kut koters die altijd met doosjes die winkels doorsloffen nu ook al een eigen topic??
Met die leeftijd wordt je waarschijnlijk alleen aangenomen bij kassa.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:38 schreef blaze07 het volgende:
Even een paar vraagjes....
Ik zoek een nieuw bijbaantje en vroeg me af hoeveel verdien je ongeveer als 18/19 jarige bij AH. En verschilt het loon bij kassamedewerker en/of vakkenvuller? En verschilt het ook als je bij XL of een normale AH werkt.?
Alvast bedankt.
had ik mooi 3000 kratten jupiler gaan scannen en maandag weer een correctie gemaakt!quote:Op woensdag 26 december 2007 00:47 schreef Webgangster het volgende:
Wij zaten ongeveer 30k af van de miljoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |