Daar maalt het universum dan weer niet om, he.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:01 schreef francorex het volgende:
[..]
Yep, en wist je dat creatie start bij verbeelding !
Nee man. Die is nog bezig en bereikt om 02:00 uur de 24ste zn hoogtepuntquote:De ramp en/of verlichting uit de OP hebben we in ieder geval overleefd (22 dec 2007).
quote:A very remarkable planetary/galactic configuration occurs on December 23rd and 24th 2007. The configuration on December 23 — Mars, Earth, Sun, Mercury, Jupiter, Galactic Centre — is shown in the graphic simulation linked below; it becomes even more remarkable in that it will be accompanied by the Full Moon (conjunct Mars) at about 2 a.m. on December 24 when a simultaneous Venus square Neptune occurs. It is even more remarkable in that the Pluto/Sun conjunction appears exactly on the Winter Solstice, just past conjunction with the Galactic Centre.
Vind je het nu vermakelijk of interessant? Want beiden lijkt me onmogelijk.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:51 schreef jogy het volgende:
[..]
True true, maar zo zijn alle TRU onderwerpen in veel ogen nogal ( understatement ) vaag. Op zich vind ik de uitlijning best grappig en ik lees best vaak van die zweefsites en op het moment lopen ze allemaal te roepen dat ons zonnestelsel een andere dimensie is ingeslingerd, de poorten van liefde geopend worden, de barriere van duisternis van ons gelicht wordt, dat 2008 jaar 1 wordt, dat de Alienaliantie hoi gaat zeggen en gaat zo maar door tot in den eeuwigheid. Best leuk om te lezen ookal moet er wel een zoutvlakte overheen worden gegooid. Desalniettemin vermakelijk en interessant
.
Beide, hey blijkt het toch niet onmogelijk te zijnquote:Op zondag 23 december 2007 14:26 schreef Loppe het volgende:
[..]
Vind je het nu vermakelijk of interessant? Want beiden lijkt me onmogelijk.
Fuck de implicaties. Ik vermaak mij er regelmatig mee en vind het interessant om te lezen en over na te denken, of het nou achteraf enige waarheid bevat of nietquote:Op zondag 23 december 2007 16:32 schreef Humanist het volgende:
Het kan wel samen, dat ben ik met u twee eens.
Het kan echter ook niet samen. Interessant impliceert waarheid, vermakelijk impliceert smalen.
Dat waren de negatieve emoties die je op brute wijze uit hebt gestoten. Binnenkort staan je gidsen aan je bed en zal je je leven wijden aan De Eeuwige Liefde. Ofzo.quote:Op zondag 23 december 2007 18:12 schreef ChOas het volgende:
Ik ben vanmiddag over mijn nek geweest....
Was dat het ?
Volgens mij was het de nacht van 23 op 24 december wat er geopperd werd. volle maan enzo. Echter hou ik mijn 'einddatum' gewoon op 2012 aangezien die al langer in the picture was dan deze datumquote:Op zondag 23 december 2007 18:36 schreef Harajuku. het volgende:
maar goed, t was 21, dat werd 22, en nu wachten op 24? En als dat niet werkt richten we ons weer op 2012?
Gelijk heb je. De 'event' van vandaag zal iets teweeg brengen binnen ons universum, echter merken wij dat hier op aarde pas over 5 (licht)jaar aangezien het zo ver weg 'gebeurt'. Althans dat hoor ik men nu zeggen.quote:Op zondag 23 december 2007 18:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Volgens mij was het de nacht van 23 op 24 december wat er geopperd werd. volle maan enzo. Echter hou ik mijn 'einddatum' gewoon op 2012 aangezien die al langer in the picture was dan deze datum.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |