Kindje tochquote:Op maandag 17 december 2007 00:30 schreef Varen het volgende:
Jaap: wat er ook gebeurt, Brian en Amanda zullen elkaar er nooit uitstemmen.
kunnen ook slapen, moeten morgen werken?quote:Op maandag 17 december 2007 01:07 schreef Carlaa het volgende:
toch wel grappig he.. eerdere cosjesr waarin Lieke nog de grote onredelijke zeur was en Huub nog heilig. Stil nu ineens aan die kant.
Zijn deze nu misschien excuses voor Huub aan het verzinnen die alles weer rechtvaardigen?
Jaap gelooft Huub volgens mij helemaal niet. Ik vond hem de hele tijd al min of meer de kant van Lieke kiezen. Maar Jaap de schaker noteert en plaatst zijn zetten als het zijn tijd is. Tot die tijd laat hij veel in midden en maakt links en rechts wat opmerkingen. Zijn belang op dit moment is dat ze met elkaar spelen...dubbele dekking.quote:Op maandag 17 december 2007 01:05 schreef avonne het volgende:
Ehm.... Jaap gelooft Huub, en Lieke gelooft Huub niet.
.... ik nie snappe...
Huh, kansloze Huubfans hebben toch geen werk?? Zo krijgen ze die 16 uur nooit vol! (geintje)quote:Op maandag 17 december 2007 01:08 schreef maril het volgende:
[..]
kunnen ook slapen, moeten morgen werken?
Ach, Cossers zijn ook maar mensen.quote:Op maandag 17 december 2007 01:07 schreef Carlaa het volgende:
toch wel grappig he.. eerdere cosjesr waarin Lieke nog de grote onredelijke zeur was en Huub nog heilig. Stil nu ineens aan die kant.
Zijn deze nu misschien excuses voor Huub aan het verzinnen die alles weer rechtvaardigen?
En waarheidsvinding!quote:Op maandag 17 december 2007 01:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap gelooft Huub volgens mij helemaal niet. Ik vond hem de hele tijd al min of meer de kant van Lieke kiezen. Maar Jaap de schaker noteert en plaatst zijn zetten als het zijn tijd is. Tot die tijd laat hij veel in midden en maakt links en rechts wat opmerkingen. Zijn belang op dit moment is dat ze met elkaar spelen...dubbele dekking.
Wat is de zin van dit soort opmerkingen?quote:Op maandag 17 december 2007 01:07 schreef Carlaa het volgende:
Het is wel gebeurd maar het had niet mogen gebeuren...nu is het uitgekomen en moet Huub liegen.quote:Op maandag 17 december 2007 00:57 schreef akveor het volgende:
Waarom zou je liegen om iets wat nooit gebeurd is? Er is iets wat Huub niet heeft gedaan en waar hij Lieke mee kan manipuleren richting de febo. En zo te horen hing Huub's verblijf in de villa ervan af. Zo ver ben ik....![]()
Ok, zal ik de OP aanpassen.quote:Op maandag 17 december 2007 01:12 schreef avonne het volgende:
oeps, sorry, ik zie dat dit eigenlijk een oude is.
Nou we gaan hier verder... !
Wat heeft Brian het dan makkelijk, die zuipt, heeft een gehoorzame Amanda en viert vakantiequote:Op maandag 17 december 2007 01:11 schreef Desii het volgende:
Het blijft allemaal wat vaag, Huub heeft iig tegen Lieke gelogen waarom hij bepaalde dingen deed (volgens mij heeft tie iets afgeschoven op de schim, terwijl dat niet zo was)
Volgens Lieke wilde hij een relatie, waarbij zij flink onder de plak zat en ook nog wat kon rommelen met iemand anders voor de show.
Ergens kan ik me niet voorstellen, dat dit allemaal om die ene zoen gaat
O'ja en ik ben zo'n kansloze Huubfan, die nu ook gewoon zwaar kritiek op hem heb.
Precies...quote:Op maandag 17 december 2007 01:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja en Huub is pissed omdat zij zijn vertrouwen heeft beschaamd.
Heerlijk als intriges uitkomen...... Jammer dat de febo wil dat het vaag blijft. Ze kunnen een hoop respekt bij mij terugwinnen als ze eindelijk meer openheid van zaken geven. Een TV programma als dit mag niet geregeerd worden door leugens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |