quote:Hoi ik ben dus skippy de bos kangeroe Ik kom de laaste tijd niet verder dan het locale redneck cafe dus een echte feest kangeroe ben ik ook weer nietEn ben je een geile BrEezAh met een webcam voeg me dan toe
quote:Op zondag 16 december 2007 18:00 schreef MUUS het volgende:
Ik begin wel.
Rot uit mijn fotoboek, rot uit mijn PM. Ik wil NIET met je daten en ik wil NIET met je neuken. ROT OP ROT OP ROT OP ROT OP.
Jojoortje wil jou ook niet. SHE wil jou ook niet. Nu niet, nooit niet, als was je de laatste kneus op aarde etc. etc.
WANT je bent een sneue stalker die de hele dag met het zaad aan zijn broekspijpen door de fotoboeken struint.
Vroegâh was je fout en heb je een meisje lastig gevallen? Laat je nakijken, je spoort nog steeds niet.
Kortom, ROT OP wandelende trekvlek..
Wie is wij?quote:Op zondag 16 december 2007 23:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zeg: laat deze over SolidingesRock gaan. Hij wil aandacht, wij zijn goedi n het geven van aandacht.
Hoho, even voor jezelf spreken.quote:Op zondag 16 december 2007 23:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zeg: laat deze over SolidingesRock gaan. Hij wil aandacht, wij zijn goedi n het geven van aandacht.
Nah, de eerste 3 keer was die foto toch grappiger.quote:Op zondag 16 december 2007 23:12 schreef kastanova het volgende:
En hij valt ook op kleine meisjes! En jongetjes!.
[ afbeelding ]
En wie heeft dit topic geopend?quote:Op zondag 16 december 2007 23:13 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Niet foutje van TS, foutje van H_P, drol
Goed, goed, jij zet anderen aan tot de daad van aandacht schenken. Ook goed. Daarnaast is SR tenminste aanwezig.quote:Op zondag 16 december 2007 23:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hoho, even voor jezelf spreken.
Ik ben daar namelijk helemaal niet goed in.
alleen krijgen uiteraard.quote:Op zondag 16 december 2007 23:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hoho, even voor jezelf spreken.
Ik ben daar namelijk helemaal niet goed in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |