*eieren in handen van c_c duwt*quote:Op zondag 16 december 2007 18:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Whehe. Jij ook al?
Nou nou, zo erg is het allemaal ook weer niet.quote:Op zondag 16 december 2007 18:09 schreef OldJeller het volgende:
kutskippie tyfususer. Je bent klote, ga dood.
Oh machtig dit.quote:Op zondag 16 december 2007 18:18 schreef shmoopy het volgende:
Ik dacht dat ie me écht leuk vond.![]()
Met z'n kutpm's.
Story of your life, dude!quote:In the corner with your boys you bet 'em five bucks
You'd get the girl that just walked in but she thinks you suck
iiiieeuw, die is echt sickquote:Op zondag 16 december 2007 18:18 schreef shmoopy het volgende:
Ik dacht dat ie me écht leuk vond.![]()
Met z'n kutpm's.
Sterk staaltje inlikkerij. Keep up the work work.quote:Op zondag 16 december 2007 18:17 schreef SolidasRock het volgende:
Normaal ben ik het met MUUS eens, en aangezien ik Skip helemaal niet ken, vraag ik me af of ik weer met haar eens moet zijn. Maar toch, MUUS die een topic opent omdat 1 of andere jochie zijn pik achterna zou lopen, nee daar breekt toch mijn klomp.
Sorrie dat ik niet meedoe met de kudde, ik wou alleen maar zeggen dat ik dit niks vind voor MUUS of het moet 1 grote grap zijn.quote:Op zondag 16 december 2007 18:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sterk staaltje inlikkerij. Keep on the work work.
Blijf op je PM box letten, SR, want nu vindt zaadskip jou ook lief!quote:Op zondag 16 december 2007 18:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Sorrie dat ik niet meedoe met de kudde, ik wou alleen maar zeggen dat ik dit niks vind voor MUUS of het moet 1 grote grap zijn.
Ik ken nog wel meer gasten die openlijk van alles afstruinen om maar chickies te scoren, ook maar een afmaaktopic openen?
Dat was overdadig?quote:Op zondag 16 december 2007 18:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou nou, zo erg is het allemaal ook weer niet.
Zeg, heb jij niet ontzettende last van een hoge bloeddruk?
O god, heb ik nou een kant gekozen door te zeggen dat ik dit niks voor jou vind?quote:Op zondag 16 december 2007 18:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Blijf op je PM box letten, SR, want nu vindt zaadskip jou ook lief!.
quote:Op zondag 16 december 2007 18:34 schreef elcastel het volgende:
Komen die PM's hier ook nog online of wat ?
Niet doen!! Anders gaat het volgende topic over jou en ben je een vieze gore pedo of zo...quote:Op zondag 16 december 2007 18:36 schreef Mr_Brownstone het volgende:
* Mr_Brownstone gaat maar eens een paar fotoboekjes bekijken
Aandacht is aandachtquote:Op zondag 16 december 2007 18:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Niet doen!! Anders gaat het volgende topic over jou en ben je een vieze gore pedo of zo...
Inderdaad.quote:Op zondag 16 december 2007 18:34 schreef elcastel het volgende:
Komen die PM's hier ook nog online of wat ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |