abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55761058
Ik zat nog eens naar de foto's van Lucky te kijken, en volgens mij gaat AC veel op haar v ader lijken (al heeft ze wel een duidelijkere tekening ), kijk naar dat brede neusschot

en DC op haar moeder

= Lotje toen ze ongeveer een half jaar was

Maar misschien heb ik het helemaal mis.... maar zie veel gelijkenissen ook van DC met kittens van voorgaande jaren, terwijl AC er echt weer compleet anders uitziet, en als ze op haar vader lijkt dan klopt dat natuurlijk ook omdat de andere kittens van Sam waren
  vrijdag 4 januari 2008 @ 11:03:15 #202
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55766407
Ik denk dat je gelijk hebt, ik zie die gelijkenis ook!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 4 januari 2008 @ 11:40:04 #203
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55767452
Ik had precies jullie kattenbak besteld, met nog wat andere dingetjes. Wordt ie net afgeleverd, is de kap gebroken. Damn. Zie ik dat het spul ineens toch uit Duitsland komt dus ik moet het een eind terugsturen. Andere spulletjes waren wel goed. Ik had wat van die speelhengels en andere dingetjes en een kittenkrabpaal. Die kittenpaal zat een stuk sneller in elkaar dan die vorige toren!

Het huis is (op de extra kattenbak na dan) helemaal klaar voor AC en DC!

[ Bericht 11% gewijzigd door Sanne op 04-01-2008 12:15:25 ]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_55769020
whehe die speeltjes...
  zaterdag 5 januari 2008 @ 12:53:52 #205
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55792065
Bora haalt haar neus op voor de speeltjes. Ze kijkt me echt zo aan van "Denk jij nu werkelijk dat ik ga reageren als jij met een hengel met een muis voor me staat te zwaaien." en draait zich vervolgens weer om om verder te slapen.

De schat.
pi_55792489
WHAAA SUPER!!! Ik weet zeker dat AC en DC juist super vaak in de krabpalen te vinden zijn en die spelen er lekker op los met die speeltjes!

Wat zonde van die kattenbak zeg! Het is inderdaad precies dezelfde (dat stickertje met poezenkoppie
)
pi_55792519
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 11:40 schreef Sanne het volgende:
kittenkrabpaal. Die kittenpaal zat een stuk sneller in elkaar dan die vorige toren!
Ja wat wil je, die vorige toten is 5x zo groot
  zaterdag 5 januari 2008 @ 13:18:38 #208
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55792523
Ik heb een mailtje van Zooplus dat ze de kap van de kattenbak kunnen nabezorgen. Gaat wel enkele weken duren, maar dat maakt niet uit. Ook zonder kap kunnen ze er wel op poepen en plassen voorlopig.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 13:25:55 #209
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_55792697
Ik heb ook nog een hengel voor je, Sanne
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zaterdag 5 januari 2008 @ 13:27:23 #210
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55792718
MissBliss.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 13:30:52 #211
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55792801
Vandaag nog 3 weken!!
pi_55792876
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 13:30 schreef Sanne het volgende:
Vandaag nog 3 weken!!
Jaja, het komt steeds dichterbij he! Volgende week zie je ze alweer en dan nog maar 2 weekjes.

Pfff dat die nalevering zo lang duurt zeg! Maarja, zonder klep kan natuurlijk ook eventjes, maar is niet ideaal (wat betreft stank enzo al moet ik zeggen dat t bij hun best meevalt)
  zaterdag 5 januari 2008 @ 13:51:13 #213
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55793170
Ik vind het ook lang duren!
De andere optie is dat ik het pakket (wat giga groot is) terugstuur naar Duitsland. Maar dan moet ik dus weer portokosten maken, die ze wel beloven terug te storten, en met dat grote pakket naar het postkantoor sjouwen.

Ik ga vanmiddag nog even kijken bij het kleine dierenwinkeltje "hier op het dorp". Misschien hebben zij ook wel precies dezelfde.
Ik vond het zo leuk om dezelfde bak te kopen zodat ze hem meteen herkennen.

Bora was trouwens wel blij met de kaassnoepjes die ik besteld had. Zo blij dat ik het doosje in een la moest opbergen anders was het nu leeg.
pi_55793757
Die kattenspeeltuin is super, ben heel benieuwd hoe Bora reageert!
pi_55794337
Geezzz.....wat heeft dat wel niet gekost, zo'n grote paal? Beetje brutale vraag misschien hihi
Ik heb er hier de ruimte niet voor, anders had ik het ook gedaan.
Maar het ziet er echt super uit Sanne, complimenten!
Nu nog die twee rakkers erop, kan niet wachten op de foto's!
  zaterdag 5 januari 2008 @ 15:01:26 #216
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55794819
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 14:44 schreef Ikook het volgende:
Geezzz.....wat heeft dat wel niet gekost, zo'n grote paal? Beetje brutale vraag misschien hihi
Ik heb er hier de ruimte niet voor, anders had ik het ook gedaan.
Maar het ziet er echt super uit Sanne, complimenten!
Nu nog die twee rakkers erop, kan niet wachten op de foto's!
Het viel me nog mee, ik heb voor deze toren 79,95 betaald bij Neckermann.

(Neckermann site, vrije tijd, dierproducten) (weet niet of de deeplink werkt)
pi_55795429
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 13:51 schreef Sanne het volgende:
Ik vind het ook lang duren!
De andere optie is dat ik het pakket (wat giga groot is) terugstuur naar Duitsland. Maar dan moet ik dus weer portokosten maken, die ze wel beloven terug te storten, en met dat grote pakket naar het postkantoor sjouwen.

Ik ga vanmiddag nog even kijken bij het kleine dierenwinkeltje "hier op het dorp". Misschien hebben zij ook wel precies dezelfde.
Ik vond het zo leuk om dezelfde bak te kopen zodat ze hem meteen herkennen.

Bora was trouwens wel blij met de kaassnoepjes die ik besteld had. Zo blij dat ik het doosje in een la moest opbergen anders was het nu leeg.
Eventueel kan je ook de onze overnemen hoor! We hebben hier nu 3 bakken staan, en die kleine was speciaal voor de kittens... Onze katten gaan daar niet op!
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2008 @ 23:34:53 #218
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_55811852
Wat een mooie poezels . Leuk San .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_55812361
O, wat een lieve poesjes!
  zondag 6 januari 2008 @ 10:21:42 #220
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55818142
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 23:34 schreef Skaai het volgende:
Wat een mooie poezels . Leuk San .
Hoe gaat het met jou lief?
Veel te lang niet gezien/gesproken. We moeten snel weer eens afspreken!
pi_55913482
Ze zijn alweer 10 weken! De tijd gaat snel (vind ik dan)!

Geen foto's (komt binnenkort weer), maar even een update... ook al gaat alles eigenlijk gewoon door zoals ook andere weken

AC en DC zijn lekker actief en spelen veel Wat wel grappig is is dat ik eigenlijk niet echt katten kende die balletjes echt leuk vonden (vaak wel muisjes en veertjes ed, maar balletjes blijven nooit heel interessant (dacht ik)... maar AC en DC vinden het echt helemaal geweldig Dus daar rennen ze dan achteraan in de kamer en dan geven ze af en toe een schop hahaha gaat de hele kamer door, net voetballen. Ze spelen echt met alles wat los en vastzit. t hoeft helemaal niets te kosten... veters en papieren propjes zijn ook helemaal geweldig. Een speeltje waar ze ook heel vaak mee spelen is een hengel met daaraan een bolletje waar 3 kwastjes aan zitten... ook iets wat bij onze katten nooit populair is geweest hahaha... weer uit de kast gehaald en nu zie ik elke dag weer dat het de tunnel in is gesleept (of andere plek, maar vaak in de tunnel )

Laatst hadden ze ontdekt dat ze in de hoek van het hekje via de bevestigingen konden klimmen naar de andere kant (keuken) We hebben daar nu een plankje boven gedaan en nu lukt het ze gelukkig niet meer... maar af en toe hangt AC al met zijn voorpoten aan het hekje, dus eerdaags lukt het haar denk ik wel om eroverheen te klimmen.
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2008 @ 08:15:38 #222
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_55915698
quote:
Op zondag 6 januari 2008 10:21 schreef Sanne het volgende:

[..]

Hoe gaat het met jou lief?
Veel te lang niet gezien/gesproken. We moeten snel weer eens afspreken!
Ja met mij gaat het goed . Ik ga weg bij de Gamma en ga op Schiphol werken .
Beter werk en beter verdienen .
We moeten inderdaad eens afspreken, kom ik je poezels opzoeken .
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  donderdag 10 januari 2008 @ 09:25:56 #223
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55916476
Poezen en balletjes!

Ik verheug me nú al op zondag.
  donderdag 10 januari 2008 @ 18:01:09 #224
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55929156
De kap van de kittenkattenbak was bij de buren afgegeven. Buurvrouw kwam hem net brengen.

Vind ik best snel, ze hadden gemaild dat het wel een paar weken kon duren. Zooplus ga ik onthouden, dit is toch wel goede service voor redelijke prijzen.
pi_55936673
* Ikook verheugt zich ook op zondag!
Dan komen er zeer waarschijnlijk weer foto's van de skattekes, misschien wel samen met Sanne!

P.S. Sanne, ik heb je inrichting in een ander topic gezien....mooi hoor!
  donderdag 10 januari 2008 @ 23:47:45 #226
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_55939243
Ik kan niet zondag
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 11 januari 2008 @ 10:55:27 #227
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55945369
Geeft niet Bliss, ik ga gewoon alleen genieten zondag!
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:33:19 #228
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55951047
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:24 schreef Ikook het volgende:
* Ikook verheugt zich ook op zondag!
Dan komen er zeer waarschijnlijk weer foto's van de skattekes, misschien wel samen met Sanne!

P.S. Sanne, ik heb je inrichting in een ander topic gezien....mooi hoor!
Bedankt!
Ooit ga ik weer verder met verbouwen maar eerst van de kittens genieten!
pi_55959813
Saffron:

Ik heb weer een paar mooie foto's Helemaal van DC, die gaat er echt als een fotomodel bijstaan AC was daar weer eens veel te druk voor hahaha:

AC:

DC:

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2008 21:00:29 ]
pi_55959902
pi_55960022
Wat een mooie foto's !
pi_55960080
Ahhh Wat een geweldige foto's!!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_55960087
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 21:12 schreef Bluezz het volgende:
Wat een mooie foto's !
in bed jij

echt mooierds AC & DC
pi_55960570
*smelt
AC is stoerrrr
I will take the sun in my mouth
pi_55960908
Snoeziiiiig!! Ik ben benieuwd hoe die gezichtjes er later uitzien. Zit best veel verschil in bij Britjes vind ik
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_55962607
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 21:55 schreef Scandalous het volgende:
Snoeziiiiig!! Ik ben benieuwd hoe die gezichtjes er later uitzien. Zit best veel verschil in bij Britjes vind ik
Ja, ik ben ook echt super benieuwd. Het is wel al duidelijk dat AC en DC er redelijk verschillend uit gaan zien (voor dat ze beiden britjes met dezelfde tekening en kleur zijn). AC krijgt een stoer postuur en DC een tenger postuur en de gezichtjes zijn ook duidelijk anders. Ikzelf denk dus dat DC heel erg op Lotje gaat lijken en AC meer op haar vader (maar hoe dat er in de poes-versie uitziet heb ik geen idee van )
pi_55965904
AC's gezichtje lijkt op mijn Moshi
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_55965963
AC lijkt op mijn Shaquille (Shaggy).

Britjes en hun gouden karakter
Ik heb er 3 lopen... mijn dochter is bezig om een catterie te starten met lilacs.
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
  zaterdag 12 januari 2008 @ 02:28:31 #239
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55966097
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 21:00 schreef Aneurism het volgende:
Saffron:

Ik heb weer een paar mooie foto's Helemaal van DC, die gaat er echt als een fotomodel bijstaan AC was daar weer eens veel te druk voor hahaha:

AC:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

DC:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn kinders.

Ow ik kan niet meer wachten, het liefst zou ik ze zondag gewoon meenemen!!!
  zaterdag 12 januari 2008 @ 02:30:14 #240
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55966126
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 02:10 schreef Scandalous het volgende:
AC's gezichtje lijkt op mijn Moshi
Dat zag ik inderdaad al in een ander topic!
  zaterdag 12 januari 2008 @ 02:35:46 #241
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55966192
pi_55969520
Hahaha, ik heb gisteravond zo gelachen... DC was Nimo flink aan het stalken.... heel schattig, was ze hem de hele tijd kopjes aan het geven en onder hem doorlopen en dan met haar staart langs hem wrijven hahaha, dat wordt een echte charmeur Nimo wist niet helemaal wat hij er mee aan moest

Vanmorgen was Nimo het slachtoffer voornamelijk van DC. Zat hij nietsvermoedend opp de krabpaal met zijn staart eroveerheen hangend, en die staart was natuurlijk mega interessant voor AC, helemaal toen die begon te bewegen.
pi_55969550
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 02:28 schreef Sanne het volgende:

[..]

Mijn kinders.

Ow ik kan niet meer wachten, het liefst zou ik ze zondag gewoon meenemen!!!
Saffron:

JA dat snap ik...

Maar na 11 weken wachten zijn die 2 weekjes peanuts

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2008 11:49:32 ]
  zaterdag 12 januari 2008 @ 11:49:22 #244
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55969554
Saffron, wat geef jij ze voor snoepjes? Ik ga vanmiddag naar de dierenwinkel en kan het dan vast meenemen.

En welk kittenvoer? Voor DC dus geen vlees?
pi_55969584
Kitbits van Whiskas Met name DC is helemaal weg van die snoepjes, als ze wat gehad heeft en het is op dan gaat ze om meer vragen
  zaterdag 12 januari 2008 @ 11:51:57 #246
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55969601
Had je ook niet iets van kaasknabbeltjes voor ze? Ik had Kaas rolli's voor ze gekocht, maar die heeft Bora ingepikt dus ik moet nieuwe halen.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 11:53:54 #247
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55969641
Oe die Kitbits heb ik al gekocht zie ik,met kaas en vlees. Als dat de goede zijn tenminste.

En verder heb ik van Whiskas de kitten maaltijd zakjes al in huis.
pi_55971889
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 11:51 schreef Sanne het volgende:
Had je ook niet iets van kaasknabbeltjes voor ze? Ik had Kaas rolli's voor ze gekocht, maar die heeft Bora ingepikt dus ik moet nieuwe halen.
Ja die heten cheezies, maar ze zijn toch meer dol op de kitbits
  zaterdag 12 januari 2008 @ 13:41:43 #249
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_55971971
Ze zijn echt te mooi
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 15:20:17 #250
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55974036
het shoppen is weer uit de hand gelopen. drie tassen vol.

als ik zo thuis ben maak ik foto's
pi_55974254
Wat een mooie foto's weer!
Die foto waarop AC/DC zo parmantig rechtop zit, doet me denken aan onze Brit.
Maar die is 9 jaar ouder...
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 15:20 schreef Sanne het volgende:
het shoppen is weer uit de hand gelopen. drie tassen vol.

als ik zo thuis ben maak ik foto's
Haha, van de boodschappentassen of van je interieur?
  zaterdag 12 januari 2008 @ 15:48:38 #252
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55974660
Van de kittenspeelgoedbuit natuurlijk!

Mijn batterijen zijn leeg, maar ik kan wel wat van internet plukken.
Van deze twee speeltjes verwacht ik erg veel.

(de linker)
  zaterdag 12 januari 2008 @ 16:15:26 #253
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55975116
Ik kon precies 1 foto maken met een kwartier lang opgeladen batterij.

De buit is:
een zwart kattenmandje
een ritseltunnel
een balzwiepding
een muiszwiepgeval
cheezies
kitbits
2 salami sticks voor Bora
Gimpet vitaminen tube
Vlooiendruppels voor zware en lichte katten
En wat kittenvoer van Hills en Royal Canin om uit te proberen
Balletjes
Schapenvachtje van de markt, ik denk dat Bora dat vanavond wel in zal pikken.
die beker kreeg ik gratis trouwens, ze hebben door dat ik toch alles koop wat los en vast zit.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 16:18:46 #254
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55975179
90 euro koste dat grapje trouwens.
nu koop ik niets meer tot ze komen
(schaam me dood)
  zaterdag 12 januari 2008 @ 16:26:29 #255
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_55975323
Leuk al die speeltjes! Hopelijk gebruiken ze ze ook - mijn kleintjes spelen voornamelijk met doppen, batterijen, tampons, sokken en mijn kamerplanten.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 16:30:44 #256
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55975405
Tampons!!!
  zaterdag 12 januari 2008 @ 16:44:10 #257
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_55975642
Jep dat is hun favoriet!!
  zaterdag 12 januari 2008 @ 16:47:29 #258
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55975703
Logisch eigenlijk. Het touwtje lijkt op een staartje.

Als ze er niet mee spelen staat dat muizenzwiepgeval ook hartstikke gaaf in de vensterbank.
pi_55980004
Zozo, die twee gaan echt super verwend worden zie ik al , Dat ronde ding met die bal erin vinden ze zowiezo helemaal te gek en die balletjes met geluidje ook Maar zowiezo spelen ze met alles wat ze tegenkomen

Ze eten nu inderdaad Royal Canin kitten en daar krijg je van ons ook nog best wat van (wat over is). Science plan is ook goed voer,... hebben ze wat afwisseling Ow trouwens > Bora mag die kittenbrokjes niet eten he! Wat misschien een handige tip is, is om de bakjes in een dichte doos te zetten waar je een gaatje in maakt dat groot genoeg is voor de kittens maar niet voor Bora. Zo hebben wij vorig jaar ook Nimo zijn kittenbrokjes laten eten

O ja, ze mogen nu ook naar boven als ze willen.... en ze vinden de slaapkamer en het bed echt helemaal geweldig... liggen alle 5 de katten de hele dag op dat bed te pitten Ik hoop dat Bora straks nog wel kan genieten van haar lievelingsplekje in jouw huis...
pi_55980076
O ja, tampons Mijn katten hebben daar nog nooit mee mogen spelen... maar de kat van een vriendin van mij had dus een tampon gevonden en was daarmee gaan spelen... hij verdween onder de kast met een kleine tampon en kwam eronder vandaan met een enorm dikke tampon (en waarschijnlijk een hele droge bek) hahaha.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 20:41:08 #261
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55981089
Als Bora aan de kittenbrokjes gaat weegt ze binnen no time 10 kilo.

Ze heeft het mandje trouwens ingepikt.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 20:50:59 #262
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55981376
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 12 januari 2008 @ 20:58:22 #263
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_55981594
Ze zijn echt supermooi

En ik zie al iets van groen in de oogjes, die beginnen te verkleuren zo te zien
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 12 januari 2008 @ 20:59:54 #264
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55981634
DC heeft idd op die foto's al duidelijk groenere ogen.
  † In Memoriam † zondag 13 januari 2008 @ 00:35:12 #265
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_55987628
Ooooh die foto's .
pi_55993567
Haha, Bora past echt precies in die mand Heeft ze ook al op het vachtje gelegen?

Tot zo!
  zondag 13 januari 2008 @ 11:53:16 #267
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55993742
Nee dat vachtje loopt ze nog een beetje onwennig omheen, en dat mandje is aan de kleine kant voor haar, maar kennelijk wel heel lekker!

Tot mijn stomme verbazing gaf ze ook ineens een tik tegen de tunnel, maar dat maakte geluid dus daar had ze het snel weer mee gehad.

Ga zo onderweg, zie je straks, ben er niet om 13 uur precies maar iets later.
  zondag 13 januari 2008 @ 16:48:33 #268
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56002000
Zo lief!!!
Ze worden steeds leuker!!!

Ga even aan de gang met de foto's en de fimpjes.
Aneurism, die opmerking van jou heb ik heel toevallig vastgelegd.
  zondag 13 januari 2008 @ 17:14:48 #269
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56002654
Dit vind ik toch zo'n mooie!

FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 januari 2008 @ 18:46:00 #270
862 Arcee
Look closer
pi_56004707
Die dikke weer.

En die kleintjes.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 13 januari 2008 @ 18:55:57 #271
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56004919
Prachtfoto's
pi_56005661
quote:
Op zondag 13 januari 2008 18:46 schreef Arcee het volgende:
Die dikke weer.

En die kleintjes.
Sam een beetje uitlachen Hij zit gewoon heerlijk in zijn mandje tussen de orchideeen

Gelukkig waren AC en DC dit keer wel actief toen Sanne langs kwam Hier is ze met ze aan het spelen:

Sanne... op die ene foto van jou geeft DC een knipoog

Ze hebben nog heel lang geslapen nadat ze zich helemaal moe gespeeld hadden:

En wie was er weer als eerste wakker:

zondag 13 januari 2008 @ 19:36:37 #273
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56005728
Leuke foto's ook!
Ik ben bezig met het filmpje, het staat zo op Youtube
  zondag 13 januari 2008 @ 19:42:37 #274
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56005875
pi_56006048
dat filmpje
pi_56027649
Vanaf maandag de 21e zijn er bij de Lidl allerlei kattendingen in de aanbieding (krab- en speeltoren, speeltjes etc)....of had ik dat niet moeten zeggen?

Oh nee, ze kunnen ook spelen met je hand/arm zie ik op het filmpje
Hehe, cool!
  maandag 14 januari 2008 @ 19:52:02 #277
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56031216
Gelukkig zit er geen Lidl in de buurt.
pi_56031706
quote:
Op maandag 14 januari 2008 19:52 schreef Sanne het volgende:
Gelukkig zit er geen Lidl in de buurt.
Die was anders gewoon zo ongeveer leeg gekocht.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  maandag 14 januari 2008 @ 20:37:12 #279
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56032523
quote:
Whaaaa! Te schattig! Met die kleine nageltjes zo heerlijk hangen in dat bankstel!
Daar ga je nog zoveel plezier van krijgen Sanne
  woensdag 16 januari 2008 @ 19:51:56 #280
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56081964
Nog 10 dagen!
  woensdag 16 januari 2008 @ 20:02:19 #281
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56082277
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:51 schreef Sanne het volgende:
Nog 10 dagen!

Hier kregen we gister het Lidl-krantje...wat een geweldige krabpaal stond daar in! En maar 50 euro!

Sorry Sanne....ik wil je niet op kosten jagen
  woensdag 16 januari 2008 @ 20:03:51 #282
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56082314
Ik heb hem gezien! Die blauwe he? Met die tunnel eraan?
  woensdag 16 januari 2008 @ 20:09:37 #283
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56082512
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:03 schreef Sanne het volgende:
Ik heb hem gezien! Die blauwe he? Met die tunnel eraan?
Ja! Ik vond um zoooo gaaf! Denk ook wel dat we die gaan halen
  woensdag 16 januari 2008 @ 20:46:46 #284
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_56083644
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
  woensdag 16 januari 2008 @ 20:53:24 #285
92409 Twinky
Little star.
pi_56083905
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:09 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Ja! Ik vond um zoooo gaaf! Denk ook wel dat we die gaan halen
ik ga 'm ook halen
pi_56087848
Haha de Lidl doet goede zaken
Maar hij ziet er idd heel gaaf uit!!
pi_56091872
Vrijdag gaan AC en DC weer naar de dierenarts voor hun tweede inenting en chip

Ik ben benieuwd hoe AC reageert dit keer, of ze zichzelf weer zo zielig vindt

Is inderdaad een leuke krabpaal v/d Lidl, maar die van Sanne is veel groter, en daar zit zo'n lekkere hangmat in
  donderdag 17 januari 2008 @ 10:59:42 #288
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56097044
AC was niet gek op de dierenarts he?
Vind die paal wel erg leuk, maar gelukkig kom ik niet langs een Lidl. Voorlopig zijn ze even genoeg verwend met speeltjes en palen.
pi_56102123
nog maar even wachten!
Het is net alsof ik eindelijk kittenfoto's van Moshi te zien krijg Je hebt wel geluk dat je zoveel mooie foto's hebt van deze periode, dat heb ik dus niet
  donderdag 17 januari 2008 @ 14:14:56 #290
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56102240
Daar ben ik ook ontzettend blij mee! En daarom moest MissBliss ook mee toen ik op bezoek ging een paar weken terug. Moshi lijkt op AC vind ik.O+

Re en MissBliss willen graag een shoot doen in hun studio. Maar ik weet niet of het verstandig is voor de kittens om ze zo jong al mee op pad te nemen?
pi_56106334
Eerst even laten wennen, anders word je die gemene mevrouw
  donderdag 17 januari 2008 @ 18:59:00 #292
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56109963
Ja dat moeten we natuurlijk niet hebben.
  donderdag 17 januari 2008 @ 19:07:32 #293
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56110195
Nog een fotootje van zondag.

te cute voor woorden.
pi_56111784
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:14 schreef Sanne het volgende:
Daar ben ik ook ontzettend blij mee! En daarom moest MissBliss ook mee toen ik op bezoek ging een paar weken terug. Moshi lijkt op AC vind ik.O+

Saffron (ik denk er telkens niet aan):

Re en MissBliss willen graag een shoot doen in hun studio. Maar ik weet niet of het verstandig is voor de kittens om ze zo jong al mee op pad te nemen?
Waarom niet wat mooie lampen in jouw huis neerzetten en daar een studiootje bouwen? Ik zou ze inderdaad eerst echt goed laten wennen. Katten houden er zowiezo niet van om uit hun vertrouwde omgeving gehaald te worden, en al helemaal niet als ze net verhuisd zijn Volgens mij maak je ook de mooiste foto's van ze als ze in hun eigen omgeving zijn.

Maargoed, je moet t natuurlijk zelf beslissen

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2008 20:10:12 ]
  donderdag 17 januari 2008 @ 20:16:00 #295
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56111947
Met een witte dekbedovertrek als achtergrond kom ik al een heel eind. En die verlichting moet op te lossen zijn.

Laat ze maar lekker rustig aan het huis wennen zonder gesjouw.
pi_56115618
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:16 schreef Sanne het volgende:
Met een witte dekbedovertrek als achtergrond kom ik al een heel eind. En die verlichting moet op te lossen zijn.

Laat ze maar lekker rustig aan het huis wennen zonder gesjouw.
Ja precies... en trouwens, ze zijn hartstikke fotogeniek dus je foto's zullen niet snel mislukken

Ze zijn trouwens al helemaal gewend aan het dag en nachtritme. Ze mogen nu dus al een week ook op de slaapkamer komen en ze slapen dan dus ook bij ons op het bed De eerste dagen was het onrustig, want dan speelden ze het grootste deel van de nacht door. Maar nu lijken ze zich een beetje aangepast te hebben, en komen bij ons liggen, Echt zo gezellig! Ze hebben wel de neiging in de avond wat langer door te willen spelen, maar op een gegeven moment komen ze er ook gezellig bij liggen. AC tref ik in de ochtend vaak op de krabpaal naast het bed aan en DC ligt meestal op het bed bij het voeteneind of op mijn buik AC heeft laatst ook tussen Aneurism en mij ingeslapen
  vrijdag 18 januari 2008 @ 00:32:45 #297
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56118722
Ik verheug me nu al op de nachtelijke feestjes met ze in bed.

Zucht, nog een paar nachtjes slapen, dan wil ik ook omringd door poezels worden in mijn bed.
pi_56120114
Awww wat leuk, whehe ik leef helemaal mee Die van mij sliep ook meteen de eerste nacht tussen ons in, en dat doet ze nu nog steeds. Britjes zijn zulke knuffelbeertjes, en zo aanhankelijk zit nu ook op m'n pc

Dat filmpje is ook zo schattig
  vrijdag 18 januari 2008 @ 02:11:22 #299
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_56120160
Ziggy played guitar
  vrijdag 18 januari 2008 @ 10:23:58 #300
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56123213
Ik heb een nieuw topic aangemaakt! Wachten op twee Britjes O+ O+ deel 2

Want deze is bijna vol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')