Word er al misselijk van als ik er aan denkquote:Op zondag 16 december 2007 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Volgende week is het Olliebollentijd
met die lengte is 10 cm brak water ook wel goed hoorquote:Op zondag 16 december 2007 22:30 schreef Duvel het volgende:
TIffany moet ook worden afgezonken in iets dieps.
Wil je een LOllie dan?quote:Op zondag 16 december 2007 23:00 schreef Woelli het volgende:
[..]
Word er al misselijk van als ik er aan denk
quote:Op zondag 16 december 2007 23:00 schreef Re het volgende:
[..]
met die lengte is 10 cm brak water ook wel goed hoor
quote:
Je gaat óf wel door óf niet door, dus je hebt 50% kans om door te gaan.quote:Op zondag 16 december 2007 22:43 schreef Svensational het volgende:
"De kans dat je afvalt is net zo groot als dat je doorgaat"
De kans dat je doorging was 66%, dat je niet doorging 33%, dus dat klopt niet helemaal, vader van Davy!
Maar dat was bij de auditie ook zo, dus dan klopt die stelling nog nietquote:Op zondag 16 december 2007 23:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Je gaat óf wel door óf niet door, dus je hebt 50% kans om door te gaan.
Ik vond die uitspraak juist wel interessant, want daarmee erkende die afvaller dat ie slechter was dan de mensen die wel door waren (ok, da's een doordenkertje ...).quote:Op zondag 16 december 2007 22:43 schreef Svensational het volgende:
"De kans dat je afvalt is net zo groot als dat je doorgaat"
De kans dat je doorging was 66%, dat je niet doorging 33%, dus dat klopt niet helemaal, vader van Davy!
Hmmmm. Je merkt wel vaak tijdens Idol edities (hier en internationaal) dat thema's vaak verassend goed passen bij beoogde winnaars. Dit klinkt vooral als iets voor Nathalie, Charlene en Sandy.quote:Op maandag 17 december 2007 15:48 schreef Together het volgende:
Thema van de volgende Liveshow: Las Vegas. Inclusief speciale gast, ik ben benieuwd wie. Het zal Hans Klok wel zijn ofzo.
vivaaaa las vegasquote:Op maandag 17 december 2007 23:18 schreef BVO het volgende:
Wat voor muziek is dat, Las Vegas?
Ik zit te denken aan van die showmuziek, zoiets als Sinatra ofzoquote:Op maandag 17 december 2007 23:18 schreef BVO het volgende:
Wat voor muziek is dat, Las Vegas?
Zou Raffaëla ook niet een keer komen opdraven?quote:Op maandag 17 december 2007 15:48 schreef Together het volgende:
Thema van de volgende Liveshow: Las Vegas. Inclusief speciale gast, ik ben benieuwd wie. Het zal Hans Klok wel zijn ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |