Anders maak je even een topic voor elke willekeurige Eredivisie-speler.quote:
quote:Op zondag 16 december 2007 21:49 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Anders maak je even een topic voor elke willekeurige Eredivisie-speler.
quote:Op zondag 16 december 2007 21:31 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Als er al een topic is voor een middelmatige doelman als Ten Rouwelaar, dan kan een voor geweldenaar Maikel Aerts zeker niet uitblijven. Over deze keeper raak je namelijk niet uitgepraat.
[..]
Welkom op VBLquote:Op zondag 16 december 2007 21:49 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Anders maak je even een topic voor elke willekeurige Eredivisie-speler.
Die had ie niet eens gelezen aan z'n eerste post te zien...quote:Op zondag 16 december 2007 22:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Welkom op VBL
Beetje respect trouwens voor de volledig zelf geschreven OP.
Mompelt iets over punten kostende keeper.quote:Op zondag 16 december 2007 23:53 schreef Herr_Munk het volgende:
Mompelt iets over rancune....
Inderdaad, wat liet ie zich gaan zegquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een prachtig interview met Barend, priceless.
Hij zat gister wel vaak aan zijn neus tijdnes het interview. Hij had net een lijntje gepakt denk ik.quote:Op zondag 17 februari 2008 11:49 schreef djnospinzone het volgende:
Wat een coke snuivert zeg haha
Neef.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:52 schreef Gizmo112 het volgende:
Is zijn broer niet Peter Aerts, die K1 Ffighter ??
Hij keept sowieze altijd goed. Heel af en toe een slippertje maar ondermeer door zijn kwaliteit heeft willemII zo'n goed doelsaldo.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:06 schreef Yeahinho het volgende:
Dacht er van het weekend al aan, maar vergeten te posten. Bij deze alsnog:
Onze vriend Aerts hield Willem II op de been in de uitwedstrijd tegen De Graafschap, en zorgde daarmee voor 3 hele belangrijke punten.
quote:Aerts lange tijd uit roulatie met gebroken
16 maart 2008
Doelman Maikel Aerts van Willem II heeft zondag in de met 4-1 verloren uitwedstrijd bij Ajax vermoedelijk zijn enkel gebroken. Hij liep de zware blessure op tijdens een duel met Jan Vertonghen.
"Ik ga er van uit dat het seizoen voor hem over is", verklaarde trainer Andries Jonker die waarschijnlijk ook voorlopig Frank van der Struijk moet missen. De verdediger hield een hersenschudding over aan de uitwedstrijd in de ArenA.
"Het zit al een tijdje niet mee", mopperde Jonker. "Het was heel triest om in de rust in de kleedkamer te zitten. Aerts lag op een brancard en kermde van de pijn. Van der Struijk lag naast hem en was buiten bewustzijn."
quote:Maikel Aerts: 'Als ik iets heb is het metéén ernstig'
De inmiddels geopereerde Willem II-doelman Maikel Aerts heeft met afgrijzen naar de tv-beelden gekeken waarop zijn tegen Ajax opgelopen blessure zichtbaar was.
'Ik hoorde het kraken en verging echt van de pijn', zegt Aerts tegen het Brabants Dagblad. 'Ik wist dat het foute boel was. Ik zag mijn scheenbeschermer gewoon op zijn plaats zitten, maar mijn voet bungelde er onder.'
'Echt ongelooflijk', vervolgt de onfortuinlijke keeper, 'ik heb haast nooit spierblessures of zo. Als ik iets heb is het metéén ernstig. Dit seizoen kan ik vergeten. Ik moet weer toewerken naar het nieuwe seizoen. Voor de zoveelste keer. Juist nu heeft de club me ontzettend hard nodig. Maar het leven komt zoals het komt.'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |