Dan is er nog maar één ding dat je kunt doen....quote:Op maandag 17 december 2007 15:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nope. Is al gebeurd 1.5 maand terug. Dit is echt een hardware issue (vooral de errors met "Unknown instruction executed" zijn briljant zo nu en dan).
quote:Op maandag 17 december 2007 15:58 schreef Geqxon het volgende:
Dan is er nog maar één ding dat je kunt doen....
[ afbeelding ]
TEH CLAW!
En nu snap ik hem pas.quote:Op maandag 17 december 2007 16:12 schreef Maidenfan het volgende:
De essentie van heel die tekst zit 'm in de laatste zin nochtans
Ik had er toevallig gister last van ja. Reboot fixde het..quote:Op maandag 17 december 2007 16:27 schreef X-Naut het volgende:
Het komt steeds vaker voor dat Leopard mijn schijven niet wil unmounten
Tuurlijk, met opnieuw opstarten is het probleem "verholpen", maar toch...
Hebben anderen hier ook last van ?
Ebay. Met de huidige dollarkoers verdien je al snel een paar tientjes door het uit de vs te halen.quote:Op maandag 17 december 2007 15:57 schreef Rock-shocker het volgende:
Het wordt tijd voor een nieuwe batterij voor mijn PowerBook. Nog 37% capacity.
Maar 120 euro is zoveel geld voor een bakje met Lithium en Ion
Je bent wel fan van Ebay hè .. koop je ook eten en kleren op Ebay ?quote:Op maandag 17 december 2007 16:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ebay. Met de huidige dollarkoers verdien je al snel een paar tientjes door het uit de vs te halen.
Waar denk je dat Au3 vandaan komt?quote:Op maandag 17 december 2007 16:39 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Je bent wel fan van Ebay hè .. koop je ook eten en kleren op Ebay ?
quote:Op maandag 17 december 2007 16:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Waar denk je dat Au3 vandaan komt?
Ja. Ik heb er net een pizza besteld, nu nog 7 dagen wachten tot de veiling is afgelopenquote:Op maandag 17 december 2007 16:39 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Je bent wel fan van Ebay hè .. koop je ook eten en kleren op Ebay ?
Nog iets van importheffing moeten betalen oid?quote:Op maandag 17 december 2007 16:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja. Ik heb er net een pizza besteld, nu nog 7 dagen wachten tot de veiling is afgelopen
Giftwrapquote:Op maandag 17 december 2007 16:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nog iets van importheffing moeten betalen oid?
Ik heb er zelfs een leven voor je gevonden, aarskwab.quote:Op maandag 17 december 2007 16:51 schreef Geqxon het volgende:
Ebay, zelfs voor de meest zieke fetishes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |