Waarbij ik van plan was om in een week a 4-5 mijn Macbook uti te faseren.quote:Op zondag 16 december 2007 20:37 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga denk ik ook Leopard maar eens opnieuw installeren overigens. Het feit dat Safari hangt als een programma actief met mijn HDD bezig is begint behoorlijk uit mijn strot te komen. Om over de boot-tijd van 9 minuten maar te zwijgen.
Godzijdank komt er binnenkort eindelijk iets anders in huis om alle bestanden te managen, want die Macbook van mij heeft behoorlijk paupere specs hiervoor.
Jep. Apple biedt voor mij geen interresante hardware, waardoor ik weer terug naar Windows XP stap.quote:Op zondag 16 december 2007 20:43 schreef De_Hertog het volgende:
Heen en weer?
quote:Op zondag 16 december 2007 20:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jep. Apple biedt voor mij geen interresante hardware, waardoor ik weer terug naar Windows XP stap.
Dat klopt niet. En dan nogmaals: Apple heeft voor mij geen aantrekkelijke hardware.quote:Op zondag 16 december 2007 20:49 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
pssst... windows draait beter op een mac
Tot nooit meer ziensquote:Op zondag 16 december 2007 20:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jep. Apple biedt voor mij geen interresante hardware, waardoor ik weer terug naar Windows XP stap.
Ongetwijfeld, maar dat is een andere topicreeks.quote:Op zondag 16 december 2007 20:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds mijn iPods en Apple Wireless Keyboard.
quote:Op zondag 16 december 2007 21:39 schreef JoMo0 het volgende:
GPS voor Google Maps![]()
[ afbeelding ]
$ 89 . Februari volgend jaar.
Teringquote:Op zondag 16 december 2007 21:39 schreef JoMo0 het volgende:
GPS voor Google Maps![]()
[ afbeelding ]
$ 89 . Februari volgend jaar.
Ja hoor doe ik altijd, gewoon opslaan als en dan .ppt selecteren. Wel ff goed nakijken op een Windows computer niet alles werkt namelijk.quote:Op zondag 16 december 2007 22:17 schreef G.Fawkes het volgende:
heeft iemand enig idee of je met keynote ppt kunt opslaan? Wil een presentatie maken in keynote maar moet het morgen op een pc presenteren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |