quote:Op zondag 16 december 2007 19:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat moment heb ik meegekregen. Huub was inderdaad erg dronken. En inderdaad vertelde Huub in zijn dornkenschap dat hij Leike oneerlijk had behandeld en dat hij gemakkelijk wilde scoren voor de streamers....en zijn ego hoog wilde houden!
*deelt chocoladerepen uit aan iedereen in de COS*quote:
die lopen dan boos scheldend weg of het eindigt in een knokpartij..quote:Op zondag 16 december 2007 19:57 schreef milk-shake het volgende:
waarom zijn ze nog nooit zo tegen Brain of Amanda los gegaan...............die hebben het altijd zoooooooo makkelijk gehad eigenlijk
Nou en dan had ze het gewoon nog als eerste tegen Huub moeten zeggen.Daar gaat het om.quote:Op zondag 16 december 2007 19:53 schreef riri het volgende:
zo...Jaap zegt heel duidelijk hoe het zit....
jaap wist heel goed in die vrijdagnacht dat huub veel te ver was gegaan
Klopt. Heb het ook gezien en gehoord. Hij was erg openhartig en oprecht.quote:Op zondag 16 december 2007 19:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat moment heb ik meegekregen. Huub was inderdaad erg dronken. En inderdaad vertelde Huub in zijn dornkenschap dat hij Leike oneerlijk had behandeld en dat hij gemakkelijk wilde scoren voor de streamers....en zijn ego hoog wilde houden!
Sorry, maar als je denkt dat Huub nog steeds geinterseerd is in de mening van Lieke lopp je toch echt een paar dagen achter hoor...quote:Op zondag 16 december 2007 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke verwoord zichzelf gewoon goed. Ze is eindelijk zichzelf. Kan vanaf nu alleen maar beter worden omdat ze Huub's gore spelletjes niet meer mee hoeft te spelen...
Lief, en lekker, maar wij zitten hier op de bestelde pizza's te wachtenquote:Op zondag 16 december 2007 19:58 schreef PeterNB het volgende:
[..]
*deelt chocoladerepen uit aan iedereen in de COS*
(Hebben ze hier in R'dam een experiment mee gedaan tijdens het uitgaan. 50% minder aggressie !!)
Er komt nog een vervanger voor Dennis......quote:Op zondag 16 december 2007 19:59 schreef akveor het volgende:
Kan niemand de belangrijke vraag stellen hoe Lieke haar verblijf in de villa verder ziet.... met welke mensen zij nu wel wil gaan spelen?
Nee Met zn schoenen op tafel omdat ie zich een heel belangrijk ventje vindt en het zijn huis zogenaamd is !quote:Op zondag 16 december 2007 19:58 schreef riri het volgende:
met zijn schoenen op tafel zoals hem nooit iets interesseert
Ieuuuwwww, wat een enge capquote:Op zondag 16 december 2007 19:59 schreef SiRojK het volgende:
Euh, ik weet niet wat ik moet zeggen
[ afbeelding ]
daar ben ik ook benieuwd naarquote:Op zondag 16 december 2007 19:59 schreef akveor het volgende:
Kan niemand de belangrijke vraag stellen hoe Lieke haar verblijf in de villa verder ziet.... met welke mensen zij nu wel wil gaan spelen?
Vond je vroeger ook niet erg.Toen rookte hij net zoveel.Beetje kinderachtig dit.quote:Op zondag 16 december 2007 19:59 schreef riri het volgende:
pak nog weer een nieuw pakje sigaretten Huub...je hebt er nog niet genoeg gerookt....
die beelden van huub vrijdagnacht waren ook niet mooi.quote:Op zondag 16 december 2007 19:56 schreef riri het volgende:
Lieke heeft niet eens afscheid genomen zaterdagochtend van Huub toen hij naar Oldenzaal ging.....ijn die vrijdagnacht was Lieke al klaar met Huub en Huub weet dat en probeert weer voor de tv een mooi slaatje er uit te slaan....
Brian ook!quote:Op zondag 16 december 2007 20:00 schreef Starlie het volgende:
Het mag nu dan om Lieke en Huub gaan, maar Selene is ook een pokkewijf!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |