Groot gelijk heeft ie..quote:Op zondag 16 december 2007 19:44 schreef maril het volgende:
Huub schreeuw niet zo.
Vergeet je Brian niet?quote:Op zondag 16 december 2007 19:42 schreef riri het volgende:
Huub weer buiten voor het tvshotje
Wat walg ik van Huub
ook van Luc,Selene en Amanda
de enige beschaafde van die hele club is Jaap
Daar heeft ze helemaal geen kans voor gehad......Huub viel na thuiskomst zo ongeveer gelijk over haar heen. Die nacht daarvoor heeft ze overigens genoeg tegen hem gezegd, ook de gekregen oorbellen terug gegeven en opgemerkt dat ze die maar aan z'n ex moest geven. Dat hele ex verhaal was ook al lang duidelijk, net zo duidelijk als dat hij wél terug zou komen.quote:Op zondag 16 december 2007 19:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je speelt in teamverband.Blijf erbij dat ze het eerst eerlijk had moeten zeggen.Dat was het enige wat Huub wou hebben.
Jaap en beschaafdquote:Op zondag 16 december 2007 19:42 schreef riri het volgende:
Huub weer buiten voor het tvshotje
Wat walg ik van Huub
ook van Luc,Selene en Amanda
de enige beschaafde van die hele club is Jaap
Lekker belangrijk wat Theo zegt...quote:Op zondag 16 december 2007 19:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Is het een oordeel van Theo dan? Lijkt me niet. Dat kun je toch ook vrij normaal lezen als een realistische inschatting.
Zo is het ook, maar buiten dat.quote:Op zondag 16 december 2007 19:45 schreef Sonique het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat Theo zegt...
Doet hij mee met DGK?
Nee...
End discussion..
Ja, Jaap is op een bepaalde manier wel degelijk heel erg beschaafd en heel erg menselijk en in ieder geval heel erg geweldsloos.quote:Op zondag 16 december 2007 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap en beschaafdMisschien moet je Brian ook nog even noemen in dit rijtje.
Het punt is, en de reden dat ik het heb gemeld, dat Lieke het vandaag meerdere keren deed voorkomen alsof het Huubs mening is; hij zou dat tegen haar in bed gezegd hebben.quote:Op zondag 16 december 2007 19:45 schreef Sonique het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat Theo zegt...
Doet hij mee met DGK?
Nee...
End discussion..
Ik wist van te voren dat dit een Ericje zou worden, toneelhaak dus.quote:Op zondag 16 december 2007 19:45 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het wel weer even gehad met dat zooitje, stoer hoor met zijn allen los gaan op Lieke
Ik vind het SUPER!quote:Op zondag 16 december 2007 19:45 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het wel weer even gehad met dat zooitje, stoer hoor met zijn allen los gaan op Lieke
Daar maak je een heel goed puntquote:Op zondag 16 december 2007 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Het punt is, en de reden dat ik het heb gemeld, dat Lieke het vandaag meerdere keren deed voorkomen alsof het Huubs mening is; hij zou dat tegen haar in bed gezegd hebben.
Ik vind wel dat hij generaliseert, alle fervente streamers over één kam scheert.quote:Op zondag 16 december 2007 19:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daar maak je een heel goed puntIk vind Theo's uitspraak daarnaast echt niet zo vreselijk
Zoals niemand daar een punt heeft. Ze krijgt niet eens de kant om antwoord te geven, want de volgende loser staat al klaar om een (vals) puntje te scoren. Respect voor Liekequote:Op zondag 16 december 2007 19:49 schreef Py het volgende:
Groot verschil in wijze van dicussieren.
Lieke blijft inhoudelijk reageren en zich niet van de wijs brengen.![]()
Huub kan alleen nog maar schreeuwen ('hou je gezicht').
'50 Jaar geleden had ik je kaalgeschoren en op een kar gelegd en door het dorp gereden'
Goed punt Huub, mis alleen de inhoud.
Ik ook niet... Theo's optreden toen met Jaap in de villa was ook geen TV voor academisch geschoolden lijkt me.quote:Op zondag 16 december 2007 19:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daar maak je een heel goed puntIk vind Theo's uitspraak daarnaast echt niet zo vreselijk
Ze ging de discussie anders zelf aan, dan maak je hem maar af ook.quote:Op zondag 16 december 2007 19:51 schreef chufi het volgende:
Als Lieke nou eens verstandig werd en gewoon met die discussie zou stoppen, maar ja het Hokje heeft anders bepaald
Natuurlijk niet. Laat de groep het werk doen...quote:Op zondag 16 december 2007 19:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub gaat nergens inhoudelijk op in...totaal nergens. Alleen losse kreten, dirty words.....onderbreken en anderen niet uit laten spreken...
16 - 18 uur. Hij heeft hoogstwaarschijnlijk hartstikke gelijk. Uitzonderingen natuurlijk daargelaten, maar moeten die nou echt altijd nog genoemd worden? Zo flink is die uitspraak niet.quote:Op zondag 16 december 2007 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind wel dat hij generaliseert, alle fervente streamers over één kam scheert.
Begon gisteravond alquote:Op zondag 16 december 2007 19:52 schreef PeterNB het volgende:
De sfeer hier wordt ook een beetje triest.....................
en wat genieten Amanda en brain hier van.....................ze krijgen al dollartekens in de ogen......quote:Op zondag 16 december 2007 19:50 schreef noekje het volgende:
Als je Lieke laat uitpraten dan zit je daar in 2008 nog.
Ik ben haar soms gewoon dankbaar voor haar oneliners.
Ik snap niet dat ze dit gewoon met z'n tweeën proberen uit te praten. Zal wel iets met oliebollen zijn.
Dat moment heb ik meegekregen. Huub was inderdaad erg dronken. En inderdaad vertelde Huub in zijn dornkenschap dat hij Leike oneerlijk had behandeld en dat hij gemakkelijk wilde scoren voor de streamers....en zijn ego hoog wilde houden!quote:Op zondag 16 december 2007 19:54 schreef Py het volgende:
Jaap zegt tussen neus en lippen dat Lieke een aantal dingen allang tegen Huub had gezegd, maar dat hij ze met zijn dronken harsens niet meer kon herinneren. Jaap verteld ook over de teruggeven oorbellen
Jawel. Ze heeft (eer)gisteravond met hem gesproken en toen heeft hij dingen gezegd die ons allemaal veel duidelijk hebben gemaakt (als ze dat nog nit waren, hij heeft ze alleen bevestigd).quote:Op zondag 16 december 2007 19:51 schreef SiRojK het volgende:
Nu is alles 'Je was te dronken'...
Vanmiddag was het 'ik heb gisteravond met je gesproken en daarin heb je dingen gezegd die me veel duidelijk hebben gemaakt'
Lieke, dit klopt niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |