Waar is dat precies?quote:
Dat er bij jullie meer ligt viel te verwachten,want uitsneeuwende mist in combinatie met meer vervuilde lucht zorgt bij dit soort verschijnselen altijd voor meer sneeuw.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:18 schreef Mutant01 het volgende:
Wederom R'dam:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit is dus ook geen neerslag zoals normaal, maar neersneeuwende mist. Als je op buienradar kijkt zie je ook geen neerslag.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:19 schreef lambalgen het volgende:
En dat terwijl er de hele week al met zekerheid geen neerslag voorspeld werd
De Eendracht gebied.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Waar is dat precies?
Hier alleen maar wat motsneeuw
sneeuw? Nee, waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 20 december 2007 14:01 schreef liefie_ het volgende:
Komt er nog meer?
ah, dat is toch wel een stukje westelijker dan ik zitquote:
Ja maar ik wil sneeuwquote:Op donderdag 20 december 2007 14:05 schreef kepler het volgende:
[..]
sneeuw? Nee, waarschijnlijk niet
Kou? Misschien
Idd, dit is vrijwel niet te voorspellen en bovendien kan 100 meter het verschil maken tussen 2 cm sneeuw en niks. Zeker bij schoorsteensneeuw.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:59 schreef kepler het volgende:
[..]
dit is dus ook geen neerslag zoals normaal, maar neersneeuwende mist. Als je op buienradar kijkt zie je ook geen neerslag.
Valt moeilijk te voorspellen denk ik
Maar de echte kou, zal nog wel komen in Januari en Februari.quote:Terug naar de actualiteit. Het koude weer lijkt in ieder geval t/m zaterdag te duren, waarbij zaterdag een mooie schaatsdag kan worden. Te verwachten is, dat morgen geleidelijk weer iets drogere lucht zal worden aangevoerd. De nachttemperaturen, die in de afgelopen nacht en ochtend bijna nergens lager kwamen dan -5 zouden dan plaatselijk in de matige vorst kunnen belanden. Overdag klimt de temperatuur geleidelijk omhoog. Na het weekend is een verzachting te verwachten. Hoe dit precies uitpakt is onzeker; het lijkt er nu op dat dit maar langzaam plaats vindt doordat de wind meer in de zuidhoek dan in de westhoek terecht komt. Het centrum van het hogedrukgebied komt in de buurt van Slowakije te liggen terwijl oceaanstoringen maar moeizaam tot west Europa gaan doordringen. Voorlopig luidt de verwachting toch: vanaf maandag zachter en nauwelijks vorst meer.
bron
Waar ligt deze sneeuw dan?? Ik woon zelf in Roermond, maar ik zie hier echt nergens sneeuw liggen hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 15:16 schreef Maureentje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omgeving Roermond![]()
![]()
Ga ik 1 middag weg uit amsterdam, sneeuwt het daarquote:
Woon ook in Roermond maar kwam met de fiets van Horn afquote:Op donderdag 20 december 2007 16:14 schreef BaCo_86 het volgende:
[..]
Waar ligt deze sneeuw dan?? Ik woon zelf in Roermond, maar ik zie hier echt nergens sneeuw liggen hoor
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |