Euhm stageverslag..quote:Op maandag 17 december 2007 12:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat moet je nog allemaal maken dan?
neequote:Op maandag 17 december 2007 12:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat doen? Gast, je bent toch niet aan het werk he
Ok, PM staat altijd open hequote:Op maandag 17 december 2007 12:18 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ff geen tijd voor. Moet zo weer naar de les. Is ook niet echt iets wat je hele forum mee laat lezen.
Als ik niet in slaap valquote:Op maandag 17 december 2007 12:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ok, PM staat altijd open he
Succes met je les
Enne laat ze even snel een ernstige ziekte krijgen, dat is gewoon normaal dat je dat toch wilt? Even lekker vrij zijn, heeft totaal niets met gemotiveerd zijn te maken.quote:Op maandag 17 december 2007 12:19 schreef diertjuh het volgende:
klasgenoten die vinden als je tussen kerst en oud en nieuw vrij wilt hebben..dat je dan ongemotiveerd bent. Sukkels. Je mag toch ook wel met die tijd vrij zijn. Ookal doe je een stage. Bah..stom gezeur. Dat wijf werkt maar 1 dag omdat ze 3 volle dagen niet aan kan dan moet ze ook niet gaan zeuren.
Veel thee drinken?quote:
Uhu vindt ik ook. Werknemers nemen ook wel soms vrij met die tijd. Ik heb het naar mijn zin op mn stage. En als ik niet vrij kan krijgen omdat ze me nodig hebben dan ga ik ook gewoon heen. Maar ik mag toch wel vragen. Zeikwijfquote:Op maandag 17 december 2007 12:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Enne laat ze even snel een ernstige ziekte krijgen, dat is gewoon normaal dat je dat toch wilt? Even lekker vrij zijn, heeft totaal niets met gemotiveerd zijn te maken.
Water dan maar, kraanwaterquote:
Ja natuurlijk mag dat, nee heb je, en ja kan je krijgen.quote:Op maandag 17 december 2007 12:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Uhu vindt ik ook. Werknemers nemen ook wel soms vrij met die tijd. Ik heb het naar mijn zin op mn stage. En als ik niet vrij kan krijgen omdat ze me nodig hebben dan ga ik ook gewoon heen. Maar ik mag toch wel vragen. Zeikwijf
Gelukkig maarquote:
Pittige shit! Succes dan, zal voor je duimenquote:Op maandag 17 december 2007 12:20 schreef lynda het volgende:
[..]
Euhm stageverslag..
Reflectieverslagen van 2 weken..
Nog wat normale taken qua werk..
Leren voor 2 tentamens.. Waarvan 1 ik MOET halen en geen herkansing meer voor komt
Ik ook niet. Sorry maar ik vraag me wel eens af of ze het niet koud heeft. Het vriest buiten en zij draagt een rokje met dunne panty'squote:Op maandag 17 december 2007 12:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja natuurlijk mag dat, nee heb je, en ja kan je krijgen.
Bedoel what's the point? Het is gewoon een vraag, snap dat figuur niet hoor
snap het ook niet ahhahaquote:Op maandag 17 december 2007 12:05 schreef lynda het volgende:
[..]
Jullie hebben weer rare gedachten over Droxz en mij
Een rokje met dunne panty's?!? Brrr lijkt me erg... ehr.. tochten?quote:Op maandag 17 december 2007 12:29 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik ook niet. Sorry maar ik vraag me wel eens af of ze het niet koud heeft. Het vriest buiten en zij draagt een rokje met dunne panty's. Omdat zij een bepaalde ziekte heeft kan ze niet 3 dagen volop stage lopen. Nou zeur danook niet. Bij haar gaat het maar om 1 dag bij mij om 3 dagen. Van 3 dagen wordt je moe-er dan van 1 dag.
Succes!quote:Op maandag 17 december 2007 12:30 schreef diertjuh het volgende:
Ik ga even een lesje volgen. Jullie horen later weer van me
Doet het berichten versturen van je Wii het nu al?quote:
Heb ooit eens 1 bericht gehad van WL, daarna niet meer .. en volgens mij heeft hij mijn berichten ook nooit gehadquote:Op maandag 17 december 2007 12:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Doet het berichten versturen van je Wii het nu al?
nee hoorquote:
Hij zei van wel, terwijl Wl en ik wel berichten naar elkaar kunnen versturenquote:Op maandag 17 december 2007 12:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb ooit eens 1 bericht gehad van WL, daarna niet meer .. en volgens mij heeft hij mijn berichten ook nooit gehad
Roken... goed ideequote:Op maandag 17 december 2007 12:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ben even eten en roken! tot straks menschen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |