En er lekker voor gaan staan dan?quote:Op maandag 17 december 2007 11:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vinden mijn voetjes niet fijn
correctie vind 1 van mijn voetjes niet fijn
tis nog geen 16.00 uur.....quote:Op maandag 17 december 2007 11:32 schreef DeToXiC het volgende:
Ik ga maar aan de cup-a-soup... denk ik.. Even warm worden
Ik heb dus duidelijk weer iets gemist, maar beterschap damequote:Op maandag 17 december 2007 11:33 schreef lynda het volgende:
Zo ben me bed ook weer uitgerold.. IK WIL NIET MEER ZIEK ZIJN![]()
Goeiemoguh! Oke bijna middag voor jullie
Armoured personnel carrierquote:Op maandag 17 december 2007 11:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kaaphoorndreef
afslag vianen bij de Douwe egberts.
Ben tp nu... was ff cursus laag vliegen en alle wetten overschrijden (160, inhalen over verdrijvingsvlakken ... 100 waar 30 mocht(schrok ik zelf ook ff van
))
maar APC defect daardoor mailserver dood
Persoonlijk record dit jaarquote:Op maandag 17 december 2007 11:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb dus duidelijk weer iets gemist, maar beterschap dame
Bolletje met kipfilet, pakje melk, en een toetjequote:Op maandag 17 december 2007 11:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tis nog geen 16.00 uur.....
maar op zich wel een goed idee natuurlijk
waar bestaat jullie lunch vandaag uit?
Bedankt, je hebt geluisterd!quote:Op maandag 17 december 2007 11:33 schreef lynda het volgende:
Zo ben me bed ook weer uitgerold.. IK WIL NIET MEER ZIEK ZIJN![]()
Goeiemoguh! Oke bijna middag voor jullie
half stokbroodje gezond zonder kaas en boter...quote:Op maandag 17 december 2007 11:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tis nog geen 16.00 uur.....
maar op zich wel een goed idee natuurlijk
waar bestaat jullie lunch vandaag uit?
Dat is behoorlijk wat jaquote:Op maandag 17 december 2007 11:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Persoonlijk record dit jaar![]()
Echt vier dagen ziek thuis gebleven (dit is dag 4 dan)
Soms luister ik wel.. ook omdat ik me vanochtend hondsberoerd voeldequote:Op maandag 17 december 2007 11:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bedankt, je hebt geluisterd!'
![]()
![]()
Nog wel een beetje lekker kunnen slapen?
tja ze schoten te hoogquote:Op maandag 17 december 2007 11:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Armoured personnel carrier![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 december 2007 11:43 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Hoe was het vrijdag gegaan eigenlijk B...?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:54 schreef B.. het volgende:
Goede morgen, Helaas geen 1e plek. we zijn 2e geworden.![]()
De jury had duidelijk geen verstand van zaken als ze met argumenten komen dat degene die zingt/rapt naar voren moet komen (band 4 man achter en 5 rappers voor).
De winnaar was een ''schijt aan alles hard metal bandje'' dat overigens eigen publiek mee nam die zo wild gingen doen.. weet je wel, zo duwen en bier in de lucht gooien etc etc, en de zanger deed niet anders als schreeuwen...![]()
Jammer want muzikaal waren wij veel sterker. anyway we zijn blij met een professionele fotoshoot (prijs 2e plaats)
Geslaagde avond!
Wel jammer van de dronken vechtende hardrockers aan het einde. (wel knap trouwens dat ie in z'n eentje in woede een volle vuilniscontainer rond slingerde, ik vraag me af of hij dit morgen nog weet, of dat ie verrekt van de spierpijn)
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:59 schreef B.. het volgende:
Ohja, helemaal vergeten: Er was een verslaggever van 3 voor 12 (VPRO), die wil ons live in de radio uitzending, schijnt uitgezonden te worden op 3fm? Dat is wel chill..
B.. wordt beroemd![]()
![]()
Het is maar een idee hoor, maar misschien niet te veel achter de pc zitten vandaag?quote:Op maandag 17 december 2007 11:44 schreef lynda het volgende:
[..]
Soms luister ik wel.. ook omdat ik me vanochtend hondsberoerd voelde![]()
Mwa mwa.. loop nog steeds onwijs te hoesten en ook nog flink benauwd![]()
Maar wel een deken minder![]()
trouwens hai jij![]()
Das wel klote zeg, nog wat nodig om de dag door te komen?quote:Op maandag 17 december 2007 11:44 schreef lynda het volgende:
[..]
trouwens hai jij![]()
ik ben trots op je en ga voor je duimen dat je vandaag weer helemaal gaat opknappenquote:Op maandag 17 december 2007 11:44 schreef lynda het volgende:
[..]
trouwens hai jij![]()
Hey ik heb 3 dagen in bed gelegen dat is al heel wat voor mijquote:Op maandag 17 december 2007 11:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het is maar een idee hoor, maar misschien niet te veel achter de pc zitten vandaag?
toch niet weer zweepje en handboeien hequote:Op maandag 17 december 2007 11:51 schreef lynda het volgende:
[..]
En droxz.. dat bespreken we wel prive
''bespreken''quote:Op maandag 17 december 2007 11:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
toch niet weer zweepje en handboeien he
meestal ben ik wel rond die tijd wakker maar dan ga ik niet meteen op de pc maar nu moest ik nog wat doenquote:
Jullie hebben weer rare gedachten over Droxz en mijquote:Op maandag 17 december 2007 11:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
toch niet weer zweepje en handboeien he
Wat moet je nog allemaal maken dan?quote:Op maandag 17 december 2007 11:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Hey ik heb 3 dagen in bed gelegen dat is al heel wat voor mijDaarom ben ik vandaag toch maar wel thuis gebleven om ff rustig aan te doen..
Maar moet gewoon aan de slagHeb nog 5 weken stage te gaan en tijd begint nu echt te dringen helaas..
En droxz.. dat bespreken we wel prive
Wat doen? Gast, je bent toch niet aan het werk hequote:Op maandag 17 december 2007 11:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
meestal ben ik wel rond die tijd wakker maar dan ga ik niet meteen op de pc maar nu moest ik nog wat doen
Lucht je hartquote:Op maandag 17 december 2007 12:13 schreef diertjuh het volgende:
Ik haat maandagen. Saaie lesdag. Zit met allerlei dingen in mn hoofd. Wou dat het allemaal voorbij was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |