ja we zijn er vanmiddag doorheen geracedquote:
ja, een heel stuk richting Lelystad zijn zelfs tussen de weilanden een heel perceel in de lengte van het spoor al vrijquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat viel me inderdaad op, dat die hele strook nog steeds vrij ligt. Een gedeelte iets verder naar het westen heet ook spoordreef.
Dat zag ik niet aankomenquote:Op zondag 27 januari 2008 16:44 schreef rubbereend het volgende:
hintje?
zover was ik ook jaquote:het is duidelijk een haven, en aan de buitenkant is duidelijk zandafzetting te zien. Volgens mij vind je dat niet zo heel vaak terug in Nederland
Staversekade op Urk.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zoek het in ieder geval niet bij rivieren
Alleen net bij binnenkomst in Dronten lijken er wat huizen 'per ongeluk' in de weg te staan, vanaf Forint tot aan die rotonde..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, een heel stuk richting Lelystad zijn zelfs tussen de weilanden een heel perceel in de lengte van het spoor al vrij
quote:
Yepquote:Op zondag 27 januari 2008 20:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Spieker, ga je nog een opgave plaatsen?
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nieuwe Vijver, Asserbos te Assen
Assenaar?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Met kinderboerderij De Hofstede en Openluchttheater
Wikipedia en Googlequote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:19 schreef SpiekerJozef het volgende:
Zand en Grindhandel Dijkzand in Nuis (Gem. Marum)
Linkje
Jeetje, jij bent echt goed.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Lycklemahuis, tegenwoordig Lyndensteyn Revalidatiecentrum Friesland te Beetsterzwaag
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:45 schreef rubbereend het volgende:
Het was even al die torens langszoekenmaar:
Radio & TV toren van Markelo aan de Larenseweg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |