Kan zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:36 schreef ma3stroh het volgende:
hij staat niet in de lijst.. ?
of bij de tussenstand ff het goede antwoord eronder plaatsen zodat we de ranglijst hebben en daaronder een overzicht van geplaatste opgaves, lekker makkelijk en straks makkelijk te kopieren en dan hoeft niet iedereen te gaan zitten rommelen in de wikiquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Gewoon braaf blijven bijwerken zodra de lijst weer volledig is
Iedereen die de opgave plaatst, moet nadat ie geraden is het in de wiki zetten ofzo
Lijkt mij een uitstekende methode.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:05 schreef rubbereend het volgende:
oftewel zo:
De stand:
rubbereend 1
ma3stroh 1
Het is Huis Den Berg, Dalfsen.
Eurocircuit, Valkenswaard
en dan na afloop van de ronde kan iemand wat makkelijker de wiki bijwerken
Ik doe m'n best.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Gewoon braaf blijven bijwerken zodra de lijst weer volledig is
ik zie niemand rondlopen buiten het hek hoorquote:Op zondag 30 december 2007 01:06 schreef TwanTwan het volgende:
Of zo'n gezellige TBS instelling
quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:19 schreef TwanTwan het volgende:
jeugdinrichting De Doggershoek in Den Helder
quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:48 schreef Rockfire het volgende:
Waarom wordt een klooster geblurred???
volgens diverse sites, maarja zo geheim is het niet zoquote:(Geheime) bunker met communicatie centrum, Wittem Limburg
quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het dorpje Wittem, tussen Gulpen en Partij
Het is volgens mij dichter bij Veenendaal, dan bij Rhenen. Maar naam van gebied klopt helemaal, dus goedquote:Op maandag 7 januari 2008 16:39 schreef rubbereend het volgende:
Kwintelooijen bij Rhenen
Dat gaat ook een hoop werk schelen.quote:Overijssel: ....
Utrecht: ....
Noord-Holland: ...
Noord Brabant: ...
Limburg: ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |