En nog beter: Op het postkantoor wel gewoon zeggen dat het een laptop is en een realistische waarde opgeven, dan moet de scammer daar belasting over betalen.quote:Op zondag 26 april 2009 22:59 schreef _Arthur het volgende:
Gewoon een baksteenopsturen en 1 postzegel plakken
Mwa dat kost me dan ¤10 aan verzendkostenquote:Op zondag 26 april 2009 22:59 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Net zolang als de bank nodig heeft om er achter te komen dat de cheque achter de storting niet gedekt is. Kan makkelijk 2 tot 3 weken zijn.
[..]
Gewoon een baksteenopsturen en 1 postzegel plakken
1 postzelf is 41cent ofzo hoor. Desnoods pak je een oude uit het guldentijdperk ofzoquote:Op maandag 27 april 2009 09:28 schreef Kadooosh het volgende:
Mwa dat kost me dan ¤10 aan verzendkosten.
44 ct.quote:Op maandag 27 april 2009 09:51 schreef _Arthur het volgende:
[..]
1 postzelf is 41cent ofzo hoor. Desnoods pak je een oude uit het guldentijdperk ofzo
Dan doe je een schep zand in een grote envelop die wel in die brievenbus past.quote:Op maandag 27 april 2009 09:58 schreef Nizno het volgende:
44 ct.
Nadeel is alleen dat het niet in een gewone brievenbus past dus dat je het bij het postkantoor moet inleveren. Dus ja dan wordt het wel gezien dat er te weinig zegels op zitten.
Kadoosh reageerde op een baksteen versturen.quote:Op maandag 27 april 2009 10:07 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Dan doe je een schep zand in een grote envelop die wel in die brievenbus past.
Sjonge, wees eens creatief zeg!
Paar platen ijzerquote:Op maandag 27 april 2009 10:07 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Dan doe je een schep zand in een grote envelop die wel in die brievenbus past.
Sjonge, wees eens creatief zeg!
De scammer gescammed. Dat is toch fantastisch.quote:Op maandag 27 april 2009 11:15 schreef Weazer het volgende:
Oftewel TS is een oplichter en is ook nog zo slim om dat in geuren en kleuren op fok te komen vertellen
Dat kunnen ze niet. Hooguit de bank kan het terugboeken maar daar moet de bank dan wel gegronde redenen voor hebben.quote:Op zondag 26 april 2009 22:17 schreef GlowMouse het volgende:
Dan boekt hij het terug na x dagen. Zelf kun je dat nooit, maar zij hebben wel een trucje om dat te doen.
En hoe werkt dat dan via paypal?quote:Op maandag 27 april 2009 13:30 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet. Hooguit de bank kan het terugboeken maar daar moet de bank dan wel gegronde redenen voor hebben.
Als je een paypal-account hebt ben je er sowieso mee akkoord gegaan dat ze chargebacks mogen uitvoeren.quote:
Daar kan het wel. Dan dien je een claim in dat het pakket nooit is ontvangen. Paypal stelt bepaalde eisen aan het verzenden en verzenden met TNT is niet goed genoeg. Ook al kun je dan als verzender aantonen dat iets bezorgd is, voor paypal (het bedrijf dus...) is dat niet voldoende. Gevolg: je bent als verzender je pakket kwijt, het geld wordt teruggehaald door paypal en als koper heb je gratis spullen. Exact de reden dat ik geen paypal gebruik.quote:
Ja de bank doet het. En er wordt eigenlijk niets teruggeboekt maar een onjuiste creditering wordt gecorrigeerd. Het effect is hetzelfde.quote:Op maandag 27 april 2009 13:30 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet. Hooguit de bank kan het terugboeken maar daar moet de bank dan wel gegronde redenen voor hebben.
quote:shoutlikeme@hotmail.com Anderson Capello wrote:
Hello,,,The payment has been made just now...make sure the shipment is made immediately via TNT priority express mail international,,,(3-5 days delivery)..The shipping information is as follows:
Jose A Ribeiro
Parkstr 4
Heinsberg
52525
Germany
Thanks for the business
I'm waiting
je ziet de bealing zeker ook niet staan als je inlogt bij paypal zelf?quote:Op maandag 27 april 2009 17:35 schreef Kadooosh het volgende:
Lol zogenaamd heb ik het binnen:
[ link | afbeelding ]
Zie het alleen nergens staan op Paypal.com... vond de mail al vreemd eruit zien(ken de mails van PP wel).
Mailtje gestuurd:
I went to the postoffice to send but they said the adress is wrong.
And the cost for shipping is higher then expected, to send insured it cost ¤67,50!
So I demand more ¤, I have now another buyer who offered ¤275, without shippingcost to Nigeria.
So either I sell it to him and give you back the money or you pay me more.
I'm waiting.
Btw handig voor google hits:
[..]
Nope niks binnenquote:Op maandag 27 april 2009 18:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
je ziet de bealing zeker ook niet staan als je inlogt bij paypal zelf?
quote:but the address is correct..dont you Nigeria is a scam...you wont get your money...I'm the original buyer and let me know if you want me to offer...I'll pay you 70 euro more.hope you're satisfied with that and if not let me know......The shipping address is as follows:
Jose A Ribeiro
Parkstr 4
Heinsberg
52525
Germany
Thanks for the business and dont sell for Nigerian.,,,.they will scam you and rip you off,..,,.,,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |