abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 januari 2008 @ 12:09:13 #126
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_56382260
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 11:58 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Leuk, een deurwaarder voor je deur.
Die vindt mij toch niet.
Adres waar dat rekening op stond is 3 verhuisadressen oud
pi_56382292
En dan nog. Hij staat toch in zijn recht?
  dinsdag 29 januari 2008 @ 12:12:17 #128
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_56382332
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:09 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

Die vindt mij toch niet.
Adres waar dat rekening op stond is 3 verhuisadressen oud
Deurwaarder kijkt in het GBA en heeft je adres zo.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 12:15:06 #129
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56382422
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:10 schreef OxygeneFRL het volgende:
En dan nog. Hij staat toch in zijn recht?
De koper heeft toch niets gekregen?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_56382511
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 11:46 schreef Het_Biertje het volgende:
ik ben er nog

geld overgeboekt en rekening gesloten
En de koper?
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 29 januari 2008 @ 12:19:36 #131
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_56382576
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:12 schreef Sovereign het volgende:

[..]

Deurwaarder kijkt in het GBA en heeft je adres zo.
Daar is het GBA niet voor bestemd! En dit soort acties zijn bij wet verboden.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 12:21:27 #132
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_56382617
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:17 schreef DIGGER het volgende:

[..]

En de koper?
die heeft nooit zijn adres gemaild
  dinsdag 29 januari 2008 @ 12:22:19 #133
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56382644

Goed verhaal. Heb je nog mail gehad van die scammer?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_56382760
En dalijk word je opgepakt voor de oplichting van een arme man uit nigeria
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  dinsdag 29 januari 2008 @ 12:33:26 #135
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_56382900
Lekker.. Nederland, het nieuwe Nigeria.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_56382938
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:21 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

die heeft nooit zijn adres gemaild
Die heeft je dus betaald met geld van een 3e, die uiteindelijk de dupe is (en wellicht weer door een bank schadeloos gesteld wordt)
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_56383266
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:15 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

De koper heeft toch niets gekregen?
Oh die sukkel stuurt het pakket niet?
pi_56383360
quote:
Op zondag 16 december 2007 15:47 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Maar hij kan niet rood staan.
Dat kan ie niet omdat hij dat niet mag van de bank. Als de bank het noodzakelijk vindt dat ie rood staat om hun eigen rekeningen te vereffenen dan gebeurt dat gewoon.
pi_56384048
Maar nu is zijn rekening gesloten! Wat nu als ze het er weer af willen nemen?
En de 'koper' heeft zijn product niet, maakt het nog dubieuzer!
pi_56390482
Dat de koper geen adres heeft gegeven waar het naartoe gestuurd kon worden zegt al genoeg natuurlijk.
pi_56391192
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 17:38 schreef Accordtje het volgende:
Dat de koper geen adres heeft gegeven waar het naartoe gestuurd kon worden zegt al genoeg natuurlijk.
Waarvoor zou de koper dat niet willen? Dat slaat toch als een pik op een drumstel? Dat is toch de hele bedoeling van een scammer? Nep geld overmaken, maar wel het product ontvangen, of niet dan?
pi_56391204
Dus je krijg geld van een ongedekte cheque op je rekening, waarna je het geld overboekt en de rekening sluit. En je meent dat de bank niet achter je huidige adres kan komen? Lijkt me zeer waarschijnlijk dat jij een aangifte van fraude tegemoet kan zien. Slim
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_56391547
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 18:09 schreef American_Nightmare het volgende:
Dus je krijg geld van een ongedekte cheque op je rekening, waarna je het geld overboekt en de rekening sluit. En je meent dat de bank niet achter je huidige adres kan komen? Lijkt me zeer waarschijnlijk dat jij een aangifte van fraude tegemoet kan zien. Slim
Aangifte? Dat is natuurlijk onzin, hij mag zijn rekening sluiten wanneer hij wil. Dat het geld niet 'fris' is hoeft hij niet te weten.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 29 januari 2008 @ 18:29:38 #144
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_56391683
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 18:09 schreef American_Nightmare het volgende:
TS wacht gewoon nog steeds op het adres van de koper... Dat hij het geld over heeft gezet op een andere rekening is aan hemzelf.

Als de bank gaat piepen kan hij altijd besluiten andere acties te ondernemen. In de tussentijd doet hij niets fout op deze manier.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_56392548
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 18:24 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Aangifte? Dat is natuurlijk onzin, hij mag zijn rekening sluiten wanneer hij wil. Dat het geld niet 'fris' is hoeft hij niet te weten.
Gelul.. het blijkt sowieso uit dit topic dat hij het WEL weet. Bovendien doet hij tijdenlang niks met een oude rekening, vervolgens komt er geld op binnen, hij verkast het geld en sluit de rekening. En jij denkt dat je dan wegkomt met 'ik wist niet dat het geld niet 'fris' was'?
TS is in dit geval ook met oplichting bezig. Want hij weet wel degelijk dat het geld niet fris is, en probeert het te verduisteren door het te verplaatsen.

TS, heb je het geld cash opgenomen of laten overboeken naar een andere rekening? In het laatste geval hebben ze je natuurlijk zo gevonden.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_56392613
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 18:29 schreef Wexy het volgende:

[..]

TS wacht gewoon nog steeds op het adres van de koper... Dat hij het geld over heeft gezet op een andere rekening is aan hemzelf.
Hij probeert het geld wat niet van hem is te verduisteren. Dat is zeer zeker niet aan hemzelf, maar daar komt hij nog wel achter.
quote:
Als de bank gaat piepen kan hij altijd besluiten andere acties te ondernemen. In de tussentijd doet hij niets fout op deze manier.
Als de bank moeite moet doen om hem te vinden dan volgt er vrijwel zeker een aanklacht en een schadeclaim. Je denkt toch niet dat de bank moeite gaat doen om 'm te vinden en vervolgens nog eens vriendelijk om het geld gaat vragen? Zo schappelijk zijn de banken tegenwoordig helaas voor TS niet.

En als ie nou eens een ton had verduisterd op deze manier? Was het dan wel erg geweest? Of had ie dan ook nog het argument 'ik wist het niet' kunnen gebruiken?
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 29 januari 2008 @ 19:39:36 #147
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_56393261
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 19:11 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Hij probeert het geld wat niet van hem is te verduisteren. Dat is zeer zeker niet aan hemzelf, maar daar komt hij nog wel achter.
[..]

Als de bank moeite moet doen om hem te vinden dan volgt er vrijwel zeker een aanklacht en een schadeclaim. Je denkt toch niet dat de bank moeite gaat doen om 'm te vinden en vervolgens nog eens vriendelijk om het geld gaat vragen? Zo schappelijk zijn de banken tegenwoordig helaas voor TS niet.

En als ie nou eens een ton had verduisterd op deze manier? Was het dan wel erg geweest? Of had ie dan ook nog het argument 'ik wist het niet' kunnen gebruiken?
Als iemand zo dom was geweest om een ton op een rekeningnummer van hem te storten en het adres niet te mailen zit TS nog steeds niet fout...
Dat TS daarna het geld overmaakt naar een rekening waar hij op zn minst een goede rente kan krijgen (stel voor dat hij het over heeft gemaakt naar de rabo omdat hij bij de rabo ook een internetspaarrekening heeft) Kan me niet voorstellen dat de TS verplicht is om het geld bij de postbank te laten staan omdat het een kleine kans is dat het geld wat hij krijgt uit een verkoop oneigenlijk geld is.

Dat de postbank zijn nieuwe adres niet weet. Tja kan gebeuren als je die rekening al tijden niet meer gebruikte......

Of vind jij dat je verplicht bent om naar alle instanties waar je in heel je leven mee te maken hebt gehad ene adreswijziging te sturen omdat het zou kunnen zijn dat ze je ooit in de toekomst nog nodig zijn....?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_56394130
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 19:39 schreef Wexy het volgende:

[..]

Als iemand zo dom was geweest om een ton op een rekeningnummer van hem te storten en het adres niet te mailen zit TS nog steeds niet fout...
Dat TS daarna het geld overmaakt naar een rekening waar hij op zn minst een goede rente kan krijgen (stel voor dat hij het over heeft gemaakt naar de rabo omdat hij bij de rabo ook een internetspaarrekening heeft) Kan me niet voorstellen dat de TS verplicht is om het geld bij de postbank te laten staan omdat het een kleine kans is dat het geld wat hij krijgt uit een verkoop oneigenlijk geld is.

Dat de postbank zijn nieuwe adres niet weet. Tja kan gebeuren als je die rekening al tijden niet meer gebruikte......

Of vind jij dat je verplicht bent om naar alle instanties waar je in heel je leven mee te maken hebt gehad ene adreswijziging te sturen omdat het zou kunnen zijn dat ze je ooit in de toekomst nog nodig zijn....?
Leuk verhaaltje. Maar er is niet 'een of andere instantie die per ongeluk geld overmaakt op een oude rekening' maar er komt een ongedekte check binnen waarna TS dat geld onmiddelijk verduisterd; maw moeite ervoor doet om dit geld te 'verstoppen' voor de bank. En 'ik wist het niet' is dan geen argument, want TS wist het wel degelijk. Hij zal verder ook niet kunnen aantonen dat het voor een internetaankoop was, want hij heeft geen enkel bewijs iets opgestuurd te hebben, noch bewijs dat hij enige moeite heeft gedaan om het adres van de koper te vragen / achterhalen.

Maar goed, in het voor de TS minst erge geval laat de bank een vordering open staat waarop rente wordt berekend. Zo gaat hij over die 250 euro minstens 10% rente betalen. En als ze dan over een jaar of 10 z'n adres eindelijk achterhaald hebben dan mag ie 650 euro aftikken.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 29 januari 2008 @ 20:20:00 #149
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_56394217
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:15 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Leuk verhaaltje. Maar er is niet 'een of andere instantie die per ongeluk geld overmaakt op een oude rekening' maar er komt een ongedekte check binnen waarna TS dat geld onmiddelijk verduisterd; maw moeite ervoor doet om dit geld te 'verstoppen' voor de bank. En 'ik wist het niet' is dan geen argument, want TS wist het wel degelijk. Hij zal verder ook niet kunnen aantonen dat het voor een internetaankoop was, want hij heeft geen enkel bewijs iets opgestuurd te hebben, noch bewijs dat hij enige moeite heeft gedaan om het adres van de koper te vragen / achterhalen.

Maar goed, in het voor de TS minst erge geval laat de bank een vordering open staat waarop rente wordt berekend. Zo gaat hij over die 250 euro minstens 10% rente betalen. En als ze dan over een jaar of 10 z'n adres eindelijk achterhaald hebben dan mag ie 650 euro aftikken.
hahahahahaha
in je dromen inderdaad

Verder wil ik er niet eens meer op reageren aangezien je aan het zeuren bent
pi_56394341
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:20 schreef Wexy het volgende:

[..]

hahahahahaha
in je dromen inderdaad

Verder wil ik er niet eens meer op reageren aangezien je aan het zeuren bent
Ik droom ja.. Tuurlijk de bank denkt boeie die 250 euro en laten het er hierbij zitten. Je denkt toch niet serieus dat de TS hiermee weg komt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')