Mooie goal.quote:Op zondag 16 december 2007 15:22 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Alles op een rijtje voor deze wedstrijd:
http://blog.dondj.nl/2007/12/live-fc-utrecht-heracles-almelo.html
Nee, beetje vaag idd.quote:
Vaag idd..quote:Op zondag 16 december 2007 15:52 schreef Happel het volgende:
Als ik Groningen - WillemII wil kijken, dan zegt Tele2 dat er geen wedstrijden zijn vandaag? De rest doet het wel naar behoren.
Precies de tussenstand waar ik gelukkig van wordt inderdaad. In Engeland gaat het ook goed op deze manier.quote:Op zondag 16 december 2007 15:56 schreef knnth het volgende:
lol, alles 1-0, precies zoals ik het hebben wil. Maar niet de moeite nemen om vanavond te kijken, dacht ik zo ...
He bah, maakt Utrecht 2-0quote:Op zondag 16 december 2007 15:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Precies de tussenstand waar ik gelukkig van wordt inderdaad. In Engeland gaat het ook goed op deze manier.
gaat eerder 1-1 worden dan 2-0quote:Op zondag 16 december 2007 16:18 schreef knnth het volgende:
kom op groningen, nog even de voorsprong uitbouwen!
Ajoh mooi gewonnen!quote:Op zondag 16 december 2007 16:23 schreef venomsnake het volgende:
Jezus Nijland, hoe kan je hem missen.![]()
![]()
![]()
![]()
Naja, 1-0. Afgelopen.
maar wel in de goede hoek zittenquote:Op zondag 16 december 2007 16:25 schreef Happel het volgende:
Utrecht - Heracles 3-1
Grandel. Niks te doen gehad en er dan toch nog 1 doorlaten.
Gaat weer lastig worden daar op dat kunstgras.. Stiekeme 0-1 van Berg dan maar.quote:
Dan mag je nu alvast beginnen met duimen...quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gaat weer lastig worden daar op dat kunstgras.. Stiekeme 0-1 van Berg dan maar.
je hebt er niet zo'n vertrouwen in?quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dan mag je nu alvast beginnen met duimen...
Ik heb er natuurlijk altijd vertrouwen in, maar nu eigenlijk niet zo.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
je hebt er niet zo'n vertrouwen in?
Vorig jaar wonnen we er ook met 0-1. Lovre maakte toen het enige doelpunt.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:02 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik heb er natuurlijk altijd vertrouwen in, maar nu eigenlijk niet zo.
Stond vanmorgen al hier in de krant, Wouters wilde meer ervaring in zijn team.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:01 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wtf, nu opeens weer Addo in de basis en Marcellis eruit.
Betaal livestreams #4quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar kan je ook alweer voor 4 euro de hele weekend streams kijken? Kan het niet vinden.
Veel succes vanavond.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:17 schreef Blawh het volgende:
Nou, de kou maar induiken. Hopen op een hartverwarmende wedstrijd.![]()
joa waquote:
Jemig.. Vanwaar dat feest?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:36 schreef venomsnake het volgende:
Ah, Alves doet weer mee zie ik.
Jullie mogen hem best terug hebben wat mij betreftquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:36 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Danko. Ik mis hem
..
quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:40 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Doe ff normaal met die lomp grote gifjes. Ik heb hier een lite pakketje ja, stream stopt er meteen mee
.
Die tele2 streams werken bij mij sowieso al voor geen meterquote:
Werkt perfect hier. geen gebuffer.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:43 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Die tele2 streams werken bij mij sowieso al voor geen meter
Bedank! Is er misschien ook een voor PSV?quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:44 schreef m.m24 het volgende:
mms://streamwebtown.com/ajacied18
wedstrijd heerenveen twente is live te volgen ..
stream is goed van kwalitiet
en nee je hoeft nergens voor aan te melden het enige wat je nodig hebt is een mediaplayer![]()
dat weet ik zo niet kwam deze link tegen op abelenstra.comquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:46 schreef RenikNL het volgende:
[..]
Bedank! Is er misschien ook een voor PSV?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:55 schreef SCH het volgende:
Heerlijke wedstrijd tot nu toe, Heerenveen is echt goed man, maar Twente combineert ook af en toe lekker makkelijk.
Er loopt trouwens ook niet echt iemand van Heerenveen in.quote:
Screenvirtuoso daarna Gif movie gearquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:58 schreef the_undertaker het volgende:
giovannie.. waar cap jij mee eigenlijk
Puike linkquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:56 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Alles op een rij voor deze pot
http://dondj81.blogspot.com/2007/12/live-psv-fc-utrech.html
dat had ik in de oude ook wel eens hoor ...quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:11 schreef DarkShine het volgende:
WTF, net zie ik het topic niet in VBL. Open ik er één en dan verschijnt deze weer...
Kut bugs in het huidige forum!
mms://streamwebtown.com/ajacied18 deze ?quote:
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:14 schreef m.m24 het volgende:
[..]
mms://streamwebtown.com/ajacied18 deze ?hier hetzelfde zonet starte het weer op maar nu is het helemaal plat
Dat is echt al máánden zo. Ook met oude layout.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:11 schreef DarkShine het volgende:
WTF, net zie ik het topic niet in VBL. Open ik er één en dan verschijnt deze weer...
Kut bugs in het huidige forum!
Moest nou net gebeuren op het moment dat mijn stream overleden is..quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:16 schreef venomsnake het volgende:
geweldige goal weer van Alves.
V Loo spring ook zomaar weer ergens heen..quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:16 schreef Happel het volgende:
Was te laat voor de eerste kopbal van die kleine.
[ afbeelding ]
Was eerder 15 volgens mij. Maar wel een goeiequote:Op zaterdag 22 december 2007 20:16 schreef Dos37 het volgende:
Godver Alves, van 11 meter wil het niet. Maar van 25 wel
Knap gehouden, maar weer een goal door Grandel.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:18 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Alles op een rij voor deze pot
http://dondj81.blogspot.com/2007/12/live-psv-fc-utrech.html
21.2 meterquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Was eerder 15 volgens mij. Maar wel een goeieen die lach
Hee, jij bent modquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:39 schreef venomsnake het volgende:
verdomme Nijland, die moest erin.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:30 schreef RayMania het volgende:
Goed werk van iedereen met de gifjes. Keep up the good work!
Roda speelt morgen idd.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:49 schreef TornadoDK het volgende:
Hey 1-1 psv![]()
Ik dacht dat de top 3 allemaal op zondag seelde
Ja, dies altijd mooi, maar tot nu dus. Elke keer 2e helft houd de stream op, of ligt dat aan mij(n laptop)?quote:
2 geluks doelpunten maakt PSVquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:53 schreef RayMania het volgende:
Lekker verdedigd bij Utrecht zeg.
lekker verdedigd ook..quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:58 schreef RayMania het volgende:
Oei, Heerenveen. Wat doe je.
Ik had het niet over de degradatie top 3quote:
Mooie voorzet toch?quote:
Owja, vergat bijna dat az een club uit het rechterrijtje is.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:59 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik had het niet over de degradatie top 3![]()
Hoezo?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Blom fluit slecht trouwens.
Jij hoort objectief te zijn!quote:
Mooi dan Koen er weer eens één inprikt.quote:
De momenten dat ik heb gezien heel erg apart. Sowieso die tweede pingel voor SCH niet, en net een kaart voor Braafheid bij die overtreding op Alves, anders is ie er gewoon door.quote:
AL helemaal?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:09 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Als die een blessure heeft is PSV al heulemaal kansloos voor de titel
Ja, die 2e pingel voor SCH was wel vrij beslissend. En 2 pingels die geen pingel waren wel geven.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De momenten dat ik heb gezien heel erg apart. Sowieso die tweede pingel voor SCH niet, en net een kaart voor Braafheid bij die overtreding op Alves, anders is ie er gewoon door.
Ben niet overdreven optimistisch over PSV de afgelopen weken nee. Weet niet hoe jij het ziet...quote:
Ze hadden de scheids wel mee vandaag als ik dat zo ziequote:Op zaterdag 22 december 2007 21:20 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Alles op een rij: http://dondj81.blogspot.com/2007/12/live-psv-fc-utrech.html
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:29 schreef SCH het volgende:
Dan nog maar even Heracles ondersteunen.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:29 schreef SCH het volgende:
Dan nog maar even Heracles ondersteunen.
Viel me ook al op, echt pas 23.30 dat begon ofzoquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:29 schreef knnth het volgende:
Dit is echt te walgelijk voor woorden ja
Een enkele keer 5-10 minuten te laat ok, maar dit is zoveelste keer dat het echt ver uitloopt.
Wat een schoften zeg. En dan ook nog voor dat soort pulp-tv.
21minuten om precies te zijnquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:29 schreef knnth het volgende:
Ik wil Nec - Feijenoord wel doen. Moet toch naar mijn cluppie kijken.quote:Op zondag 23 december 2007 00:18 schreef the_undertaker het volgende:
Morgen 'GIF' ik zowel
NEC - Feyenoord als AZ - Roda JC
mits niet afgelast natuurlijk, iemand die Ajax kan doen?
Ik doe nooit Ajax, zeker niet als Feyenoord ook moet spelenquote:Op zondag 23 december 2007 09:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik wil Nec - Feijenoord wel doen. Moet toch naar mijn cluppie kijken.![]()
Ken jij ajax doen.
Oh, je was voor Feijenoord.quote:Op zondag 23 december 2007 10:20 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ik doe nooit Ajax, zeker niet als Feyenoord ook moet spelen
Rot op.quote:Op zondag 23 december 2007 10:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je kan toch best Ajax doen, Happel.
Ik werd er zo chagrijnig van, want Sin City begon ook, en ik wou eerst ff 1 of 2 wedstrijden zien en dan overschakelen naar Sin City, zie ik eerst steeds die grafkop van een Ron Brandsteder en die flikker van een Otazu, komt daarna ook nog dat Idols gezeur, wtf boeit dat nou, hou dat op rtl5 en ga niet nog een extra uitzending voor de uitslag doen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:29 schreef knnth het volgende:
Dit is echt te walgelijk voor woorden ja
Een enkele keer 5-10 minuten te laat ok, maar dit is zoveelste keer dat het echt ver uitloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |