Mooie goal.quote:Op zondag 16 december 2007 15:22 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Alles op een rijtje voor deze wedstrijd:
http://blog.dondj.nl/2007/12/live-fc-utrecht-heracles-almelo.html
Nee, beetje vaag idd.quote:
Vaag idd..quote:Op zondag 16 december 2007 15:52 schreef Happel het volgende:
Als ik Groningen - WillemII wil kijken, dan zegt Tele2 dat er geen wedstrijden zijn vandaag? De rest doet het wel naar behoren.
Precies de tussenstand waar ik gelukkig van wordt inderdaad. In Engeland gaat het ook goed op deze manier.quote:Op zondag 16 december 2007 15:56 schreef knnth het volgende:
lol, alles 1-0, precies zoals ik het hebben wil. Maar niet de moeite nemen om vanavond te kijken, dacht ik zo ...
He bah, maakt Utrecht 2-0quote:Op zondag 16 december 2007 15:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Precies de tussenstand waar ik gelukkig van wordt inderdaad. In Engeland gaat het ook goed op deze manier.
gaat eerder 1-1 worden dan 2-0quote:Op zondag 16 december 2007 16:18 schreef knnth het volgende:
kom op groningen, nog even de voorsprong uitbouwen!
Ajoh mooi gewonnen!quote:Op zondag 16 december 2007 16:23 schreef venomsnake het volgende:
Jezus Nijland, hoe kan je hem missen.![]()
![]()
![]()
![]()
Naja, 1-0. Afgelopen.
maar wel in de goede hoek zittenquote:Op zondag 16 december 2007 16:25 schreef Happel het volgende:
Utrecht - Heracles 3-1
Grandel. Niks te doen gehad en er dan toch nog 1 doorlaten.
Gaat weer lastig worden daar op dat kunstgras.. Stiekeme 0-1 van Berg dan maar.quote:
Dan mag je nu alvast beginnen met duimen...quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gaat weer lastig worden daar op dat kunstgras.. Stiekeme 0-1 van Berg dan maar.
je hebt er niet zo'n vertrouwen in?quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dan mag je nu alvast beginnen met duimen...
Ik heb er natuurlijk altijd vertrouwen in, maar nu eigenlijk niet zo.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
je hebt er niet zo'n vertrouwen in?
Vorig jaar wonnen we er ook met 0-1. Lovre maakte toen het enige doelpunt.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:02 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik heb er natuurlijk altijd vertrouwen in, maar nu eigenlijk niet zo.
Stond vanmorgen al hier in de krant, Wouters wilde meer ervaring in zijn team.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:01 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wtf, nu opeens weer Addo in de basis en Marcellis eruit.
Betaal livestreams #4quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar kan je ook alweer voor 4 euro de hele weekend streams kijken? Kan het niet vinden.
Veel succes vanavond.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:17 schreef Blawh het volgende:
Nou, de kou maar induiken. Hopen op een hartverwarmende wedstrijd.![]()
joa waquote:
Jemig.. Vanwaar dat feest?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:36 schreef venomsnake het volgende:
Ah, Alves doet weer mee zie ik.
Jullie mogen hem best terug hebben wat mij betreftquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:36 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Danko. Ik mis hem
..
quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:40 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Doe ff normaal met die lomp grote gifjes. Ik heb hier een lite pakketje ja, stream stopt er meteen mee
.
Die tele2 streams werken bij mij sowieso al voor geen meterquote:
Werkt perfect hier. geen gebuffer.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:43 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Die tele2 streams werken bij mij sowieso al voor geen meter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |