hey, daar ben ik ook altijd aan te herkennenquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:05 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben te herkennen aan het meezingen/meepingelen van de meeste nummers,
Net als ik inclusief het losgaan....Net als zowat de hele zaalquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:17 schreef 16meter het volgende:
[..]
hey, daar ben ik ook altijd aan te herkennen
maar soms ben ik wel heel extreemquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:18 schreef renz0r het volgende:
[..]
Net als ik inclusief het losgaan....Net als zowat de hele zaal
Same here. Vanaf het begin al los, niet wachten tot de rest meedoet of wachten op de grote namenquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar soms ben ik wel heel extreemof ga ik al heel vroeg los
en morgen als je nuchter bent is het weer saaitek...quote:Op zondag 23 december 2007 05:41 schreef 16meter het volgende:
Showtek draaide lekker. En Tony (aka Dozer) die man is een held. Die gast staat altijd live te draaien, lekker mixen, goeie platenkeuze (lekker wat Noisecontrollers en genoeg platen die je niet al te vaak hoort) en zijn plaat Church of the dark side is top. Die liet hij ook 2x horen, sneaky motherfucker :
Die gasten van showtek vonden het wel vet dat wij al hun zooi kenden en als enige in heel die tent constant meededen. Leuke avond. Toen wij heel lomp "Go showtek its joor bursdeej" (Sensation Black) riepen toen het even stil waren en zij aan het kloten waren met een effectje zaten ze helemaal te lachen en duimen omhoog. We waren dan ook behoorlijk bezopen.
Zelfs spierpijn in m'n armen, dan weet je dat goed hebt staan beuken. Alleen maar weggeweest om te pissen en drinken te halen. Leuk avondje. Leuke mensen, lekker geluid. Ik ben tevreden.
Leuk opwarmertje voor QrimeTime.
Dit is een tijdelijke tafel, uit de woonkamer gejatquote:Op zondag 23 december 2007 05:48 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
je tafel is veel te klein. ik zie geen plek voor draaitafels!!!
Nee, nee. Het was vet. Zoveel eigen producties draaiden ze niet voor hun doen.quote:Op zondag 23 december 2007 08:04 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
en morgen als je nuchter bent is het weer saaitek...
quote:Op zondag 23 december 2007 11:48 schreef 16meter het volgende:
[..]
Nee, nee. Het was vet. Zoveel eigen producties draaiden ze niet voor hun doen.
A-Drive - Acting Like A Pro (Dragan Remix)quote:Op zondag 23 december 2007 14:54 schreef 16meter het volgende:
Hoe heet dat nr met die 'echte' Rammstein sample waar we het hier ook laatst over hadden. Vergeten...
Tony draaide hem gister en ik ging compleet los. Echt een harde beukplaat.
Return Corps ft. Hollow - Wrong Frequency (Zany rmx)quote:Op zondag 23 december 2007 14:54 schreef 16meter het volgende:
Hoe heet dat nr met die 'echte' Rammstein sample waar we het hier ook laatst over hadden. Vergeten...
Tony draaide hem gister en ik ging compleet los. Echt een harde beukplaat.
Inderdaad, die plaat heb ik een tijdje geleden ook weer "her-ontdekt"quote:Op zondag 23 december 2007 17:08 schreef luckass het volgende:
Southstylers - Crystal klapt er ook nog steeds lekker in zeg!
Onne de held, wat een binnenkomer met hemquote:Op zondag 23 december 2007 17:08 schreef luckass het volgende:
Southstylers - Crystal klapt er ook nog steeds lekker in zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |