Amanda zegt dat ze Lieke wel kunnen gebruiken in hun spel tegen Huub, dus toch.quote:Op zondag 16 december 2007 15:10 schreef Disana het volgende:
En ook bij Brian en Amanda gaat het weer over Huub.
quote:Op zondag 16 december 2007 15:09 schreef tuinfluiter het volgende:
Nando is er. Dat vindt ik nou een mooi integer mens.
Goed gezien, altijd rustig en heeft het nooit over het spel, echt een fijne vent.quote:Op zondag 16 december 2007 15:09 schreef tuinfluiter het volgende:
Nando is er. Dat vindt ik nou een mooi integer mens.
Nog even als laatste.....Huub liegt.quote:Op zondag 16 december 2007 14:29 schreef akveor het volgende:
Huub zegt dat hij uit respekt voor Lieke Hedda niet had willen meenemen. Het komt erop neer dat ie Hedda heeft meegenomen omdat Lieke op de streams bekend heeft gemaakt dat ze Huub eruit zou stemmen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 december 2007 15:06 schreef Leandra het volgende:
Juist... je vindt het niet schokkend dat Huub dat soort dingen zegt maar valt vervolgens wel over "Hitlertje"??
Weet je, ik heb niet eens een hekel aan Huub, maar begin het wel bijna te krijgen omdat hier werkelijk alles wat die jongen doet goedgepraat wordt door een aantal mensen die een halve staalfabriek voor hun hoofd hebben.
Zelfs als je hem nog wel leuk vindt wil je al niet meer met zijn "fans" geassocieerd worden
Ach wat maakt het uit of iemand zoiets nou wel of niet hoort, dat maakt de uitlating toch niet minder erg. Ik begrijp juist niet dat er nog users zijn die dit goed pratenquote:Op zondag 16 december 2007 14:58 schreef Py het volgende:
[..]
Als dat het enige moment was geweest waarop hij dergelijke taal uitte zonder dat de geadresseerde het kon horen, dan zou je een punt hebben.
Het is toch niet te geloven. Juist Nando bemoeit zich nooit ergens mee en wil dit volgens mij ook helemaal niet horen.quote:Op zondag 16 december 2007 15:14 schreef Disana het volgende:
Lieke zou het fatsoen kunnen hebben even plaats te maken voor de les van Nando, maar ze betrekt ook hem liever bij het drama.
sorry hoor, maar je hebt het echt niet goed gevolgd. Een user, ik geloof coldstar, scheldt Huub uit omdat hij Lieke uitscheldt voor NSB-hoer, en noemt hem daarom een 'Hitlertje'. Een andere user, ik geloof Rooie, zegt daar wat van, dat hij dan dus op dezelfde manier bezig is. Ik ben het daar mee eens.quote:Op zondag 16 december 2007 15:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist... je vindt het niet schokkend dat Huub dat soort dingen zegt maar valt vervolgens wel over "Hitlertje"??
Weet je, ik heb niet eens een hekel aan Huub, maar begin het wel bijna te krijgen omdat hier werkelijk alles wat die jongen doet goedgepraat wordt door een aantal mensen die een halve staalfabriek voor hun hoofd hebben.
Zelfs als je hem nog wel leuk vindt wil je al niet meer met zijn "fans" geassocieerd worden
Terwijl ze net zegt dat ze mensen met respect behandelt. Blijkbaar een andere opvatting van respect dan de mijne.quote:Op zondag 16 december 2007 15:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is toch niet te geloven. Juist Nando bemoeit zich nooit ergens mee en wil dit volgens mij ook helemaal niet horen.
ja, in de hoop dat Huub flipt en haar er ook uit gaat stemmen.quote:Op zondag 16 december 2007 15:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda zegt dat ze Lieke wel kunnen gebruiken in hun spel tegen Huub, dus toch.
nouja, dat doe ik dus nietquote:Op zondag 16 december 2007 15:08 schreef coldstar het volgende:
[..]
Het zou niet bij me opkomen wie dan ook Hitler te noemen, als daar geen aanleiding voor is. Vreemd dat jij iemand van vergoeilijk beschuldigd, terwjl je kennelijk al de uitlatingen van Huub met de mantel der liefde bedekt.
Coldstar verwijt Huub het en hij doet zelf niet anders.Vind die taal die Huub eruit kraamt ook niet normaal.Maar scheelt mij het wat Huub eruit kraamt,hij gaat zijn gang maar.Als je zo wilt overkomen prima.Is niet mijn manier van praten.Ik vermaak me met de streams als Huub er is ,niet meer of minder.Een fan ben ik van niemand.quote:Op zondag 16 december 2007 15:07 schreef maril het volgende:
[..]
Maar Huub mag het van de meeste en Coldstar niet
Nando is zo wijs er helemaal niet op in te gaan.quote:Op zondag 16 december 2007 15:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is toch niet te geloven. Juist Nando bemoeit zich nooit ergens mee en wil dit volgens mij ook helemaal niet horen.
ik denk dat ze zich een beetje laten meeslepenquote:Op zondag 16 december 2007 15:18 schreef Meganog1 het volgende:
[..]
Waarom zitten tegenstanders van Huub altijd zo op andere COS-ers te zeiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |