abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55866082
Ik heb wel interesse in je actie, maar beschik je toevallig over een wasmachine?
pi_55866241
Hehe, ja.. hoezo?
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_55866397
Kan je alle kaartjes eraf trekken, wassen, beetje slordig opvouwen, en voila het is een stuk minder waard. Maar het is maar de vraag of de anderen dat wel willen.
pi_55868657
leuke actie ik heb ook wel interesse!
pi_55869632
ik hou me aanbevolen!

ik heb je een PM gestuurd hoor graag van je
  dinsdag 8 januari 2008 @ 14:14:14 #106
135197 Teije
hypebeast
pi_55872837
Ik wil ook wel meedoen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Teije op 08-01-2008 16:38:22 ]
pi_55872996
Ik doe ook mee!
pi_55873072
Iemand enig idee wanneer de voorjaarscollectie van Abercrombie komt?
pi_55874148
Wie maakt me los? Ik heb een tijdje terug een bestelling gedaan maar het overhemd past helaas niet .
pi_55874285
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:24 schreef Nooren96 het volgende:
Iemand enig idee wanneer de voorjaarscollectie van Abercrombie komt?
Erm, die staat al online.
pi_55875315
Ik wil ook wel meedoen met de IA !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  dinsdag 8 januari 2008 @ 16:15:19 #112
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_55875935
Ik wil ook heel graag mee doen!!

jammer dat de IA van syytton maar half doorging:(
maar dit gaat natuurlijk een stuk beter
Noise is all relative to the silence preceding it
  dinsdag 8 januari 2008 @ 16:18:59 #113
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_55876039
Ik heb ook wel interesse, mits het na verzendkosten ed. wel voordeel oplevert uiteraard. Tvp daarvoor dus.
pi_55880902
Mocht er nog ruimte zijn, wil ik ook graag mee doen
pi_55882575
Pff okee, animo genoeg dus.

Maar heb ook een 'contactpersoon' in NL nodig dus. Iemand ervaring met een IA en dit die kan doen? Ik denk dat als ik vanaf hier naar iedereen apart een los shirtje stuur verzendkoste hoger zijn, of niet?
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
  dinsdag 8 januari 2008 @ 20:47:42 #116
135197 Teije
hypebeast
pi_55882704
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 20:42 schreef Proper_fucked het volgende:
Pff okee, animo genoeg dus.

Maar heb ook een 'contactpersoon' in NL nodig dus. Iemand ervaring met een IA en dit die kan doen? Ik denk dat als ik vanaf hier naar iedereen apart een los shirtje stuur verzendkoste hoger zijn, of niet?
Ja, dat gaat je een godsvermogen kosten.

Gewoon naar één persoon sturen, en het liefst dan ook nog gewassen of een beetje gekreukelt zodat het er niet al te nieuw uitziet

[ Bericht 16% gewijzigd door Teije op 08-01-2008 22:01:31 ]
pi_55884274
Is er nog plaats in de IA?
Toon moed!
pi_55884493
Nee denk het niet. Zijn al stuk of 8 toezeggingen. Maak wel reserve lijst ook.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 22:37:39 #119
16715 Mylene
*schatje*
pi_55885668
Proper_fucked fotoboek gekeken heeft.

Ja, terecht een Abercrombie & Fitch model.
pi_55886590
ik wil ook nog wel meedoen aan de inkoopactie
kan je niet 2 inkoopacties naast elkaar laten lopen

bijvoorbeeld bestelling opnemen van 2x 5 mensen
maak je meer mensen blij mee lijkt me
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_55886692
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 23:04 schreef sjeppert het volgende:

En meer werk...
A.F.C.A.
pi_55887794
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 23:04 schreef sjeppert het volgende:

Ja vast wel, maar wil het eerst even 'testen'. Volgens mij mag ik officieel niet eens kleren voor andere kopen, die korting is voor mezelf bedoelt. Niet dat ze daar streng op zullen controleren, maar denk niet dat ze het leuk vinden als ik in 1 keer 20 stuk kleren koop (of verspreid over paar dagen, wat dan ook).

En zoals Roycooo zegt, meer werk. Dus eerst even rustig, als het goed gaat later nog wel eentje, of 2.... etc.
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 20:47 schreef Teije het volgende:

[..]

Ja, dat gaat je een godsvermogen kosten.

Gewoon naar één persoon sturen, en het liefst dan ook nog gewassen of een beetje gekreukelt zodat het er niet al te nieuw uitziet
Ik kan het best wassen en niet netjes opvouwen, maar denk je dat dat echt uit gaat maken bij de doaune, als ze zo'n pakket tegenkomen?
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:37 schreef schatje het volgende:
Proper_fucked fotoboek gekeken heeft.

Ja, terecht een Abercrombie & Fitch model.
Thnx
  woensdag 9 januari 2008 @ 00:18:05 #123
180385 Horloge
pi_55888492
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 23:44 schreef Proper_fucked het volgende:

Ik kan het best wassen en niet netjes opvouwen, maar denk je dat dat echt uit gaat maken bij de doaune, als ze zo'n pakket tegenkomen?
Hmm...is niet echt geloofwaardig dat het dan om een 'gift' zou gaan (aangenomen dat je het als gift verstuurt uiteraard ), met een x-aantal kledingstukken voor zowel mannen als vrouwen in verschillende maten. En wie gaat er nou kleding 'onnetjes' versturen naar een kennis/vriend - kortom het zal niks uitmaken denk ik. Kaartjes erafhalen zou ik me nog wel kunnen voorstellen dat dat verschil maakt.

Trouwens..wat als het wordt onderschept door de douane, en er zit geen factuur bij? Weet iemand wat ze dan voor prijs zullen hanteren om de BTW over te berekenen?

Of denk ik nu al te ver vooruit?

[ Bericht 3% gewijzigd door Horloge op 09-01-2008 00:26:52 (typo) ]
pi_55888770
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 00:18 schreef Horloge het volgende:

[..]

Hmm...is niet echt geloofwaardig dat het dan om een 'gift' zou gaan (aangenomen dat je het als gift verstuurt uiteraard ), met een x-aantal kledingstukken voor zowel mannen als vrouwen in verschillende maten. En wie gaat er nou kleding 'onnetjes' versturen naar een kennis/vriend - kortom het zal niks uitmaken denk ik. Kaartjes erafhalen zou ik me nog wel kunnen voorstellen dat dat verschil maakt.

Trouwens..wat als het wordt onderschept door de douane, en er zit geen factuur bij? Weet iemand wat ze dan voor prijs zullen hanteren om de BTW over te berekenen?

Nee je denkt niet te ver vooruit, dit zijn dingen die ik ook wil/moet weten..

Ik haal gewoon alle bonnetjes er af, gooi het in de wasmachine, mik het in een doos en stuur het naar een nog-nader-te-bepalen-persoon.
  woensdag 9 januari 2008 @ 00:40:51 #125
135197 Teije
hypebeast
pi_55888868
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 00:18 schreef Horloge het volgende:

[..]

De douane heeft ook internet hoor, ze zoeken de prijs dus gewoon netjes op
Ohja, en +19% belastingen was het niet?

[ Bericht 1% gewijzigd door Teije op 09-01-2008 00:48:01 ]
pi_55889846
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 00:40 schreef Teije het volgende:

[..]

De douane heeft ook internet hoor, ze zoeken de prijs dus gewoon netjes op
Ohja, en +19% belastingen was het niet?
Denk je echt dat ze voor elk pakketje dat ze binnen krijgen op internet gaan zoeken wat het kost?
  woensdag 9 januari 2008 @ 10:05:52 #127
135197 Teije
hypebeast
pi_55891761
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 04:27 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Denk je echt dat ze voor elk pakketje dat ze binnen krijgen op internet gaan zoeken wat het kost?
Tuurlijk niet. Ik zeg alleen dat de kans steeds groter wordt dat je eruit wordt gepikt, hou hier dus ook zeker rekening mee. (douane beseft zelf ook wel dat zo'n beetje heel nederland nu inkopen via het internet doet)
pi_55892293
Ik heb trouwens nog niet eens een factuur voor naheffing van Fedex ontvangen, is toch ook al ruim een maand geleden dat ik besteld heb.
Trouwens, als alle kaartjes eraf zijn, en alles al eens gewassen is, dan is het in principe wel 2e hands kleding, dus dan kan de douane echt niet met de nieuwwaarde prijzen aan komen zetten.
pi_55893196
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 23:44 schreef Proper_fucked het volgende:

Dus eerst even rustig, als het goed gaat later nog wel eentje, of 2.... etc.
Dan hou ik me aanbevolen!
Toon moed!
  woensdag 9 januari 2008 @ 11:30:31 #130
180385 Horloge
pi_55893550
Naheffingen krijg je in Nederland alleen van TNT (tenminste dat staat op hun site), en die moet je direct (contant) betalen aan de chauffeur (of wellicht op het postkantoor als je het niet bij de hand hebt?), anders krijg je de zending gewoon niet.

Stel dát het onderschept wordt door de douane, dan blijft er niks over van de korting op het product, je hebt alleen veel voordeel op de verzendkosten. Kosten worden in het slechtste geval: Kosten kledingstuk (-20% korting, +20% van de nieuwprijs aan BTW maakt 0% voordeel), inklaringskosten (¤16,25 gedeeld door deelnemers), verzendkosten van USA naar NL (gedeeld), kosten om het geld over te schrijven (± ¤20 gedeeld) en verzendkosten van NL naar NL (individueel). Correct me if I'm wrong uiteraard.
pi_55894293
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 11:30 schreef Horloge het volgende:
Naheffingen krijg je in Nederland alleen van TNT (tenminste dat staat op hun site), en die moet je direct (contant) betalen aan de chauffeur (of wellicht op het postkantoor als je het niet bij de hand hebt?), anders krijg je de zending gewoon niet.

Stel dát het onderschept wordt door de douane, dan blijft er niks over van de korting op het product, je hebt alleen veel voordeel op de verzendkosten. Kosten worden in het slechtste geval: Kosten kledingstuk (-20% korting, +20% van de nieuwprijs aan BTW maakt 0% voordeel), inklaringskosten (¤16,25 gedeeld door deelnemers), verzendkosten van USA naar NL (gedeeld), kosten om het geld over te schrijven (± ¤20 gedeeld) en verzendkosten van NL naar NL (individueel). Correct me if I'm wrong uiteraard.
Youre wrong,

Bij Fedex krijg je de naheffing achteraf. Een paar weken later.
pi_55913684
heeft iemand van jullie een fleece pant van A&F, ik zou graag willen weten hoe ze zitten vergeleken met een joggingbroek?
pi_55916478
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 00:32 schreef LLCoolC het volgende:
heeft iemand van jullie een fleece pant van A&F, ik zou graag willen weten hoe ze zitten vergeleken met een joggingbroek?
Ja, ik! Ze zitten heerlijk maar ze zijn niet schrikbarend anders dan een gewone jogginbroek. Ze zijn lekker warm, alleen pluizen ze heel erg in het begin. Paar keer wassen en dan is het over.
Go hard or go home
pi_55923851
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 10:34 schreef Syytön het volgende:
Ik heb trouwens nog niet eens een factuur voor naheffing van Fedex ontvangen, is toch ook al ruim een maand geleden dat ik besteld heb.
Trouwens, als alle kaartjes eraf zijn, en alles al eens gewassen is, dan is het in principe wel 2e hands kleding, dus dan kan de douane echt niet met de nieuwwaarde prijzen aan komen zetten.
euh, jawel. Het is natuurlijk pas tweedehands kleding op het moment dat jij kan bewijzen dat jij ze van de vorige eigenaar heb gekocht. En de vorige eigenaar dus niet Abercrombie is.

Als jij een pakket ter waarde van 500 euro wil verschepen en je haalt de kaartjes er vanaf en gooit het bij elkaar in een doos, denk je dan echt dat de douane niet door heeft dat het nieuwe kleding is? Je hebt zelfs kans dat ze de waarde van je kleding hoger schatten en je dus een hoger eindbedrag aan de douane af moet dragen.
pi_55932244
Ik heb een vraagje, als je bij t-shirt en dergelijke maat L bij abercrombie hebt bij de vrouwen.. welke maat is dat dan in Nederland?
  donderdag 10 januari 2008 @ 20:18:33 #136
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_55933003
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:38 schreef Japin het volgende:

[..]

euh, jawel. Het is natuurlijk pas tweedehands kleding op het moment dat jij kan bewijzen dat jij ze van de vorige eigenaar heb gekocht. En de vorige eigenaar dus niet Abercrombie is.

Als jij een pakket ter waarde van 500 euro wil verschepen en je haalt de kaartjes er vanaf en gooit het bij elkaar in een doos, denk je dan echt dat de douane niet door heeft dat het nieuwe kleding is? Je hebt zelfs kans dat ze de waarde van je kleding hoger schatten en je dus een hoger eindbedrag aan de douane af moet dragen.
Verzin iets met verhuizing/emigratie?
Noise is all relative to the silence preceding it
  vrijdag 11 januari 2008 @ 01:14:13 #137
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_55940911
Ik heb me nu toch een klote naheffing gekregen van FedEx.

Ik had een broek gekocht in de uitverkoop ter waarde van $29.90, dit was het enige en daar kwam dus nog $40 aan verzendkosten bij, dus totaal $69.90.

Dan staat er op de 3e pagina van de specificatie dat het artikel valt onder: Herenbroeken Jeans.
De waarde hebben zij vastgesteld op: USD 53,90.

Op de 2e pagina staat hoe ze de invoerrechten en de BTW hebben berekend:

Middel: Douanerecht industr.
Belastbare maatstaf: 84,00 (A-waarde, waarde waarover EU-heffingen wordt berekend)
Tarief: EUR 12,00 per 100 Waarde DW

Dit komt dus uit op ¤10,80, dat is 12% van ¤84.

Middel: BTW
Belastbare maatstaf: 115,00 (B-waarde, waarde waarover NL-heffingen wordt berekend)
Tarief: EUR 19,00 per 100 Waarde OB

Dit komt dus uit op ¤21,85, dat is 19% van ¤115.

Vervolgens komt er nog een voorschotprovisie bij van ¤10, dit is wanneer FedEx alle heffingen bij invoer vooruit moet betalen aan de douane, en voor deze handeling brengt FedEx een percentage, met een vastgesteld minimum, van het voorgeschoten bedrag in rekening.

Het totale factuurbedrag is dus ¤41,93, en dat op een totaalwaarde van $69.90

Ik vind het erg vreemd dat er niets met de vastgestelde waarde van $53,90 is gedaan.

Die $69.90 was op mijn creditcard ¤48,38, hierbij komt nu dus nog deze naheffing van ¤41,93.
In totaal heb ik dus ¤90,31 betaald tegen een waarde van $69.90.

Echt klote deze naheffing, ik was zelf uit gegaan van ongeveer 33% over ¤48,38, wat zou uitkomen op ¤64,35.
Inplaats van ongeveer 33% was het deze keer 86% ...of 66% als je de voorschotprovisie niet meerekent.
The truth is relative, pick one that works!
pi_55943054
Ik heb een vraagje, als je bij t-shirt en dergelijke maat L bij abercrombie hebt bij de vrouwen.. een trui in maat L bij abercrombie van vrouwen.. welke maten zijn dat hier in Nederland..??
pi_55944360
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 08:27 schreef Nooren96 het volgende:
Ik heb een vraagje, als je bij t-shirt en dergelijke maat L bij abercrombie hebt bij de vrouwen.. een trui in maat L bij abercrombie van vrouwen.. welke maten zijn dat hier in Nederland..??
Die truien vallen wel als dezelfde maat in Nederland. De shirtjes vallen vrij klein. Maat L in Abercrombie zou ik als M in Nederland bestempelen.
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 01:14 schreef SatanicWarrior het volgende:
Ik heb me nu toch een klote naheffing gekregen van FedEx.
Dat is wel erg veel voor een broek uit de uitverkoop inderdaad.
Ik heb nog geen factuur gehad, maar ik vermoed wel dat ik een flinke naheffing ga krijgen. Of misschien dat A&F zo goed is om die kosten op zich te nemen na alle voorafgaande ellende. Waaronder de 20 euro die ik aan telefoonkosten heb betaald naar Amerika.
pi_55951855
Bij een bestelling van 200 Dollar, ongeveer 150 Euro, wat komt daar behalve verzendkosten (40 euro) nog meer aan kosten bij?
Toon moed!
  vrijdag 11 januari 2008 @ 15:20:49 #141
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_55952314
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:03 schreef Qlubtempo het volgende:
Bij een bestelling van 200 Dollar, ongeveer 150 Euro, wat komt daar behalve verzendkosten (40 euro) nog meer aan kosten bij?
moeilijk te zeggen, normaal zou je iets van 33% bij het totaalbedrag op kunnen tellen maar blijkbaar is dat sterk afhankelijk van het type producten dat je bestelt, bij jeans rekenen ze veel meer dan bij bijv. t-shirts heb ik nu dus ervaren.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 02:02:24 #142
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_55965803
Vanmiddag binnen gekregen:

Abercrombie & Fitch, Shaw Pond Fleece Jacket:
pi_55967768
Okee, tijd om actie te gaan ondernemen.

Zoals ik zei wil ik het even rustig aan doen, dus laten we zeggen 5 mensen met 2 artikelen (10 total). Is dat fair? M'n managers zijn toffe mensen, maar weet niet hoe strikt ze zijn op de aanschaf van artikelen met personeelskorting.

Uitgaande van snelheid van reageren zou het dan worden:

Syytön
Stiletto
cs-Blade
Teije
Ace1

Reserve (op volgorde van reageren, first comes....):

Roycoooooo
Undergod
Qlubtempo

Ervaren shoppers, hoeveel maakt het uit qua gewicht? De vesten zijn bijvoorbeeld behoorlijk zwaar, ik kan best vesten bestellen maar dan gaan de verzendkosten dus ook omhoog (lijkt me?).

Dus gentleman (volgens mij allemaal heren of niet?) pick some stuff.. Ik kan dus niet garanderen dat we alles in de winkel hebben, dus kies 3 of 4 dingen (en dan op voorkeur), zo specifiek mogelijk (naam, maat, kleur, plaatje).

Stuur mij even een pm met jullie e-mail zodat we het ook via e-mail kunnen regelen.

Grootste punt is dat ik een persoon in NL moet hebben waar ik het naar toe kan sturen, het liefst (en meest logische) dus 1 van bovenstaande.
pi_55969545
Ik zal je vandaag een pm sturen met wat ik wil... ik heb helaas de komende weken tentamens etc en geen tijd om de verspreiding binnen nl te regelen..
pi_55971302
Hoe vallen de polo's tegenover "nederlandse" polo's? (Muscle fit). Ik heb normaliter een L, hoe zit dat met abercrombie polos?

Hoe gaan we het eigenlijk doen met de betaling, paypal?

zaterdag 12 januari 2008 @ 14:44:20 #146
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_55973364
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 02:02 schreef SatanicWarrior het volgende:
Vanmiddag binnen gekregen:

Abercrombie & Fitch, Shaw Pond Fleece Jacket:
[ afbeelding ]
Die zitten erg lekker...heb er tot nu toe 3. Goede keuze
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  zaterdag 12 januari 2008 @ 15:59:52 #147
3185 Adelante
To let it go now
pi_55974854

die clearance link is wel handig, scheelde me 99 dollar op die cashmere trui
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_55975830
Die grijze heb ik ook, erg fijne trui !
A.F.C.A.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 17:11:40 #149
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_55976120
ik heb die grijze ook, heb ik toen ook in de uitverkoop voor $99 gekocht, ik heb hem een aantal weken later in de kleur roze gekocht voor $49.90.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 17:13:28 #150
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_55976151
Hier heb ik mijn nieuwe Shaw Pond aan:
pi_55977020
ik zal morgen even proberen uit te zoeken wat ik wel zou willen hebben.. heb namelijk nog nooit wat besteld bij A&F, heb wel 2 tshirts van ze thuis van america today.
pi_55977455
ziet er mooit uit satanic, ik zal morgen ook even 2 dingen uitzoeken
pi_55986235
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 13:11 schreef Teije het volgende:
Hoe vallen de polo's tegenover "nederlandse" polo's? (Muscle fit). Ik heb normaliter een L, hoe zit dat met abercrombie polos?

Hoe gaan we het eigenlijk doen met de betaling, paypal?

Kijk bij m'n FoBo, weet niet wat voor postuur je hebt(ik ben 1.95), maar ik heb maat XL polo's en L in overhemden/t-shirts. Het verschild vooral in lengte.

Ik heb gewoon een NL postbankrekening, daarvandaan kan ik het overbrengen naar m'n amerikaanse acount maar dat kost 13 euro voor postbank, en 10 voor m'n amerikaanse. Dus dat zijn wat extra kosten.
pi_55986279
Heb je pmt.
  zondag 13 januari 2008 @ 00:01:18 #155
135197 Teije
hypebeast
pi_55986872
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 23:38 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Kijk bij m'n FoBo, weet niet wat voor postuur je hebt(ik ben 1.95), maar ik heb maat XL polo's en L in overhemden/t-shirts. Het verschild vooral in lengte.

Ik heb gewoon een NL postbankrekening, daarvandaan kan ik het overbrengen naar m'n amerikaanse acount maar dat kost 13 euro voor postbank, en 10 voor m'n amerikaanse. Dus dat zijn wat extra kosten.
Oki, dat wordt dus een XL.

p.s; you've got mail. nouhja, pm.
pi_55991409
Okee, ik heb 3 bestellingen binnen en ik wacht nog op Stilleto en cs-blade. Ik wil van jullie allemaal even jullie prive e-mail, dat is wat makkelijker en vertrouwelijker. Ook het verzoek om even de url mee te sturen van de kleren, anders moet ik gaan lopen zoeken wat het precies is. Kost me te veel tijd.

Ik zit nog beetje te twijfelen of ik eerst het geld op m'n postbankrekening wil, of dat ik het voor kan schieten. Ik weet bijvoorbeeld nog niet wat verzendkosten gaan worden, en er komt sowieso nog wat tax bovenop de prijs die je ziet maar er gaat ook weer 30% af mits het in de clearence is.. Kom ik nog op terug.

[ Bericht 2% gewijzigd door Proper_fucked op 13-01-2008 06:25:01 ]
pi_55991412
Is dit een SM-topic?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55991414
quote:
Op zondag 13 januari 2008 06:21 schreef Lobasca het volgende:
Is dit een SM-topic?
uuh?
pi_55991435
quote:
Op zondag 13 januari 2008 06:22 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

uuh?
je nick par example
Dolf is de baas
Insaantje
  zondag 13 januari 2008 @ 12:03:50 #160
193173 Muthas
Wat kijk je?
pi_55993907
Kut. Ik wil net wat gaan bestellen via Abercrombie.com, bedenk ik me opeens dat ik natuurlijk ook nog moet betalen. Ik heb PayPal en m'n postbankaccount, maar geen creditcard, en voor zover ik weet is dat de enigste optie. Iemand een oplossing?
pi_56000584
Heeej,

Ik heb vandaag een bestelling bij de site van abercrombie gedaan. Heb hier een paar vragen over aan jullie:
Hoelang duurt het voordat de bestelling in Nederland is?
Sturen ze het gelijk de volgende dag naar Nederland?
Als ik belasting moet betalen over het bedrag bij de douane, is dit altijd 33% of kan dit ook meer/minder zijn?
Hoelang duurt de bestelling voordat ik het thuis heb?

Tim2008
  zondag 13 januari 2008 @ 16:09:17 #162
3185 Adelante
To let it go now
pi_56000677
quote:
Op zondag 13 januari 2008 16:05 schreef Tim2008 het volgende:
Heeej,

Ik heb vandaag een bestelling bij de site van abercrombie gedaan. Heb hier een paar vragen over aan jullie:
Als ik belasting moet betalen over het bedrag bij de douane, is dit altijd 33% of kan dit ook meer/minder zijn?

Tim2008
je krijgt morgen wel een mailtje met fedex tracking nummer, dus kun je zien wanneer ie geleverd gaat worden. en fedex stuurt je na een week of 4 ook een accept giro met 33% belastingen, invoerrechten, etc..
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_56002478
quote:

Tim2008
Ik denk dat je het vrijdag binnen hebt.
pi_56003858
Ok bedankt jongens, wel een goeie service van abercrombie dan.. petje af
  zondag 13 januari 2008 @ 20:47:51 #165
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_56007329
quote:
Heeej,

Tim2008
12% invoerrechten, 19% BTW, de waarde waarover ze dit heffen bepalen zij.
pi_56015174
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 17:55 schreef cs-Blade het volgende:
ik zal morgen even proberen uit te zoeken wat ik wel zou willen hebben.. heb namelijk nog nooit wat besteld bij A&F, heb wel 2 tshirts van ze thuis van america today.
welke vestiging van America Today?.. Ik ben geweest bij Magna Plaza, Weesperplein (beiden Amsterdam) daar hadden ze helemaal geen A&F.. wel iets wat er op lijkt maar een ander merk, ik geloof een soort van huismerk..
pi_56015627
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 06:31 schreef Proper_fucked het volgende:
Hey mensen,

Heb paar maanden geleden al keer gezegd dat ik bij Abercrombie & Fitch in downtown San Diego werk, en dat ik wel eens een inkoopactie zal opzetten.

knip
Hey wat mooi. Ik woon ook in San Diego in Pacific Beach. Ik ben afgelopen donderdag nog in A&F store downtown geweest. Geen idee dat er ook Nederlanders werken

Ik moet zeggen dat de polo's mij wel goed zitten maar truien en overhemden niet echt. Boven wat strak en verder erg lang. Mijn huisgenoten hebben hetzelfde probleem en we hebben toch allemaal een normaal postuur. Ik ben 1.74 en 70 kg. Die nieuwe polo's zijn wel erg gaaf. Daar heb ik er maar meteen een paar van gekocht. Net als die grijze lounge broek. Ook heerlijk voor lange vliegreizen om de volgende keer te gaan shoppen hehe.

Wel gaaf van die hollister store die kende ik helemaal niet. Toch maar even naar UTC gaan. Ziet er namelijk wel gaaf uit. Moet alleen in het vliegtuig ook nog een zware gitaarkoffer en surfboard meezeulen. Begin ondertussen onbedoeld toch wel echt een SoCal stereotype te worden. Behalve dan dat ik niet vierkant ben
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_56016201
quote:
Op maandag 14 januari 2008 02:41 schreef ssebass het volgende:

[..]

Hey wat mooi. Ik woon ook in San Diego in Pacific Beach. Ik ben afgelopen donderdag nog in A&F store downtown geweest. Geen idee dat er ook Nederlanders werken
Tof! PB is erg tof. Hoop er dit weekend weer heen te gaan. Moondoggies en Typhoon Ik zelf woon ver weg, in east county, vlakbij El Cajon. Beetje jammer wel..

Maar ik heb het eerste deel van de kleine IA gekocht, zie foto. Shirt links is voor mezelf. Wacht nog op 2 bestellingen! EN IEMAND OM HET NAAR TOE TE STUREN.

Kosten waren 140 dollar (incl. tax, totaal 60 dollar korting)

[ Bericht 3% gewijzigd door Proper_fucked op 14-01-2008 07:18:58 ]
pi_56016255
quote:
Op maandag 14 januari 2008 07:10 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Tof! PB is erg tof. Hoop er dit weekend weer heen te gaan. Moondoggies en Typhoon Ik zelf woon ver weg, in east county, vlakbij El Cajon. Beetje jammer wel..

Maar ik heb het eerste deel van de kleine IA gekocht, zie foto. Shirt links is voor mezelf. Wacht nog op 2 bestellingen! EN IEMAND OM HET NAAR TOE TE STUREN.

[ afbeelding ]
Nog een tip als je vrijdag in PB bent, Johnny V happy hour iedere vrijdag van 6 tot iets van (half?) negen. Biertje 2 dollar met gratis appetizer, veel keus en prima te eten. Werk je trouwens nog steeds bij A&F misschien kom ik je dan wel een keer tegen.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_56018038
ik kijk (tussen het werk door) af en toe even op de site voor mn bestelling.. zit alleen even met de maten in de knoop. volgens mij heb ik ongeveer hetzelfde postuur als jij, alleen ben ik volgens mijn paspoort 1cm langer

die 2 tshirts van America today die ik heb zijn maat xl. heb jij dat ook? en wat voor een maat polo / sweater of fleece zou ik dan moeten hebben?
pi_56018089
quote:
Op maandag 14 januari 2008 01:52 schreef LLCoolC het volgende:

[..]

welke vestiging van America Today?.. Ik ben geweest bij Magna Plaza, Weesperplein (beiden Amsterdam) daar hadden ze helemaal geen A&F.. wel iets wat er op lijkt maar een ander merk, ik geloof een soort van huismerk..
Nijmegen, maar als het goed is krijgt elke AT vestiging af en toe wat oude meuk toegestuurd.. dit is alleen altijd weinig, en hele oude collectie.. AT heeft inderdaad ook eigen meuk.. geen moose, maar een beer erop ofzoiets.
  maandag 14 januari 2008 @ 10:26:57 #172
135197 Teije
hypebeast
pi_56018223
quote:
Op maandag 14 januari 2008 10:19 schreef cs-Blade het volgende:

[..]

Nijmegen, maar als het goed is krijgt elke AT vestiging af en toe wat oude meuk toegestuurd.. dit is alleen altijd weinig, en hele oude collectie.. AT heeft inderdaad ook eigen meuk.. geen moose, maar een beer erop ofzoiets.
Kan ook Hollister zijn, toch? Lijkt ook erg op Abercrombie.
pi_56018454
quote:
Op maandag 14 januari 2008 10:17 schreef cs-Blade het volgende:
ik kijk (tussen het werk door) af en toe even op de site voor mn bestelling.. zit alleen even met de maten in de knoop. volgens mij heb ik ongeveer hetzelfde postuur als jij, alleen ben ik volgens mijn paspoort 1cm langer

die 2 tshirts van America today die ik heb zijn maat xl. heb jij dat ook? en wat voor een maat polo / sweater of fleece zou ik dan moeten hebben?
Polo's, shirts en vesten heb ik XL, hoewel bij t-shirts het wel eens verschilt. Ik heb ook een L die prima past. Ik ben wat groter in m'n schouders, dus een L zit vaak te straks. Ik durf je niet echt advies te geven Het verschil is vooral de lengte, maar je wilt natuurlijk ook niet dat het heel erg zwabbert... Dus misschien inderdaad een shirt XL bestellen, het hoeft niet heel strak te zitten.
pi_56019403
quote:
Op maandag 14 januari 2008 07:10 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Cool, mijn stuff gevonden zie ik
pi_56020384
heb je een pm gestuurd met mijn bestelling, alleen nog geen maten erbij.. dat wist ik nog niet zeker moet je maar ff lezen
pi_56027944
Is er nog iemand die ook wil bestellen? Zou graag wat kopen, heb geen creditcard
pi_56028520
heb dit eergister besteld:

Die navy kleur is echt mooi van abercrombie....

Maar heb trouwens nog niet de fedex tracking nummer gehad enzo...
Is nu al 2 dagen verder.. maar zou eigenlijk gister krijgen...dus zal dat vandaag komen of duurt dit meestal langer?
Dat is wel lekker zo'n tracking nummer bij fedex dan blijf je een beetje goed op de hoogte.. dus hoop dat ik hem snel krijg...
  maandag 14 januari 2008 @ 18:10:22 #178
3185 Adelante
To let it go now
pi_56028627
ik heb van mijn bestelling van zaterdag ook nog geen verzendbericht
pi_56028820
Heb je dat al vaker gehad ?
  maandag 14 januari 2008 @ 18:27:12 #180
3185 Adelante
To let it go now
pi_56029034
nee, meestal direct de volgende dag een verzendbevestiging met FedEx nummer
pi_56031212
Zal misschien wel in de nacht komen is in amerika 6 uur vroeger zou wel iets van 10 uur worden danhttp://forum.fok.nl/templates/new/i/p/12.gif
http://forum.fok.nl/templates/new/i/p/12.gif
pi_56040139
weet iemand misschien hoe groot of klein die fleeces & polos van abercrombie uitvallen?
normaal tshirts heb ik hier gewoon M en fleeces ook (1.90, 75 kilo normaal postuur) twijfel nog over de maten.. L of M ..
  dinsdag 15 januari 2008 @ 03:41:52 #183
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_56040630
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 01:44 schreef Stiletto het volgende:
weet iemand misschien hoe groot of klein die fleeces & polos van abercrombie uitvallen?
normaal tshirts heb ik hier gewoon M en fleeces ook (1.90, 75 kilo normaal postuur) twijfel nog over de maten.. L of M ..
met jouw lengte heb je een L in polo's en M in fleeces aangezien die groot uitvallen.
pi_56041168
nog steeds niet tracking informatie gehad,, jij dan adelante??
pi_56041740
quote:
Op maandag 14 januari 2008 10:39 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Polo's, shirts en vesten heb ik XL, hoewel bij t-shirts het wel eens verschilt. Ik heb ook een L die prima past. Ik ben wat groter in m'n schouders, dus een L zit vaak te straks. Ik durf je niet echt advies te geven Het verschil is vooral de lengte, maar je wilt natuurlijk ook niet dat het heel erg zwabbert... Dus misschien inderdaad een shirt XL bestellen, het hoeft niet heel strak te zitten.
you've got mail
  dinsdag 15 januari 2008 @ 10:55:03 #186
193173 Muthas
Wat kijk je?
pi_56043635
Oke, ik ben eruit. Je kan bij abercrombie bestellen zonder een echte creditcard te hebben WireCard! Je stort geld op je WireCard rekening en krijgt een virtuele creditcard, inclusief expiration date, CR2 code enzo. De kosten vallen op zich wel mee, er gaat 1 euro van je storting af, en als je vervolgens iets uitgeeft met je neppe creditcard komt er wel 1,5% bij als het in een andere valuta is (hier dollars dus).
  dinsdag 15 januari 2008 @ 11:17:29 #187
3185 Adelante
To let it go now
pi_56044209
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 07:51 schreef Nooren96 het volgende:
nog steeds niet tracking informatie gehad,, jij dan adelante??
inmiddels wel, fedex komt het donderdag brengen
  dinsdag 15 januari 2008 @ 11:18:28 #188
3185 Adelante
To let it go now
pi_56044238
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 10:55 schreef Muthas het volgende:
Oke, ik ben eruit. Je kan bij abercrombie bestellen zonder een echte creditcard te hebben WireCard! Je stort geld op je WireCard rekening en krijgt een virtuele creditcard, inclusief expiration date, CR2 code enzo. De kosten vallen op zich wel mee, er gaat 1 euro van je storting af, en als je vervolgens iets uitgeeft met je neppe creditcard komt er wel 1,5% bij als het in een andere valuta is (hier dollars dus).
is een studentencreditcard of creditcard via de anwb niet makkelijker/goedkoper?
  dinsdag 15 januari 2008 @ 11:45:35 #189
193173 Muthas
Wat kijk je?
pi_56044747
Ik (en m'n ouders) zien het idee van een creditcard hebben niet zo zitten.
pi_56044995
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 11:45 schreef Muthas het volgende:
Ik (en m'n ouders) zien het idee van een creditcard hebben niet zo zitten.
Waarom niet als ik vragen mag?
pi_56045034
Dan bestel je toch gewoon via Ellen? Net gister via haar weer even 2 shirtjes besteld

(heb overigens wel een CC maar vind dit net zo makkelijk).
  dinsdag 15 januari 2008 @ 12:00:09 #192
193173 Muthas
Wat kijk je?
pi_56045040
Heb het nooit nodig (behalve nu dus), dus dan ben ik abbo kosten kwijt die ik niet wil. Verder het idee dat het een tijdelijke lening is en dat je zomaar geld kan uitgeven zonder dat je er van af weet (klopt niet helemaal, ik weet, maar m'n ouders zien het zo ).

En via Ellen is nog veel duurder. Die 5% + 25 euro + dubbele verzendkosten..
pi_56047803
Duurt het verzenden bij abercrombie altijd een week of zijn er ook mensen hier die er langer op hebben moeten wachten??
  dinsdag 15 januari 2008 @ 15:34:24 #194
92908 Version1
Jerichoholic
pi_56049805
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 14:01 schreef Tim2008 het volgende:
Duurt het verzenden bij abercrombie altijd een week of zijn er ook mensen hier die er langer op hebben moeten wachten??
Ik zie dat je zondag hebt besteld? Mijn laatste bestelling was op een zondagnacht geplaatst en toen was het pakketje op een donderdag geleverd. Mailtje met track&trace kreeg ik op dinsdag. Heb een beetje geduld, het komt vanzelf wel.

Overigens kreeg ik [en mn zus] net de FedEx naheffings faktuur. Ik moet ¤ 89.92 betalen op een bestelling van $304.50 [inc. $60 verzendkosten]. Mn zus moet ¤ 93.08 betalen op een bestelling van $213.90 [inc. $55 verzendkosten]. Mn zus heeft 15% extra aan aanvullende rechten moeten betalen; ik niet
_O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
We play today. We win today. Dassit.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 15:55:58 #195
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_56050305
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:34 schreef Version1 het volgende:

[..]

Ik zie dat je zondag hebt besteld? Mijn laatste bestelling was op een zondagnacht geplaatst en toen was het pakketje op een donderdag geleverd. Mailtje met track&trace kreeg ik op dinsdag. Heb een beetje geduld, het komt vanzelf wel.

Overigens kreeg ik [en mn zus] net de FedEx naheffings faktuur. Ik moet ¤ 89.92 betalen op een bestelling van $304.50 [inc. $60 verzendkosten]. Mn zus moet ¤ 93.08 betalen op een bestelling van $213.90 [inc. $55 verzendkosten]. Mn zus heeft 15% extra aan aanvullende rechten moeten betalen; ik niet
dat is echt veel, had ik ook laatst, dat kwam doordat ik een jeans had besteld, daarover rekende ze 12% invoerrechten over ¤84 en 19% BTW over ¤115, niet normaal meer, als je t-shirts en polo's bestelt is het veel lager.

wat had je eigenlijk besteld?
pi_56065447
heb me tracking information bij fedex... staat nu > left origin en in transit.. iemand enig idee wat dit betekent??
pi_56066170
nou.. ik neem aan zoals de zin je verteld: vertrokken bij herkomst (=distributiecentrum oid?) en wordt momenteel vervoerd..

heeft iemand foto's van een of enkele fleeces in het echt? ben benieuwd hoe die er in het echt uitzien.. vooral hoe distressed en distroyed e.d. ze zijn.. want daar hou ik niet zo van..
  woensdag 16 januari 2008 @ 12:45:35 #198
3185 Adelante
To let it go now
pi_56070637
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 07:42 schreef Nooren96 het volgende:
heb me tracking information bij fedex... staat nu > left origin en in transit.. iemand enig idee wat dit betekent??
mijn pakketje has left NEWARK, waar is die van jou nu, misschien vliegen ze samen?
pi_56071480
Jan 16,2008 2:39 AM Departed FedEx location NEWARK,NJ
ze denken dat ze hem bij mij op 17 januari om 1800 uur leveren...
wat heb je trouwens allemaal besteld...??
Departed FedEx location.. zit die dan nu al op het vliegtuig of niet?/
  woensdag 16 januari 2008 @ 13:21:40 #200
3185 Adelante
To let it go now
pi_56071620
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 13:16 schreef Nooren96 het volgende:
Jan 16,2008 2:39 AM Departed FedEx location NEWARK,NJ
ze denken dat ze hem bij mij op 17 januari om 1800 uur leveren...
wat heb je trouwens allemaal besteld...??
Departed FedEx location.. zit die dan nu al op het vliegtuig of niet?/
jup, volgende update is PARIS, FR
voor mijn besteloverzichtje zie vorige pagina
en die levering op vrijdag is voor 18:00 uur, nooit om 18:00 uur, meestal zijn ze er 's ochtends al
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')