ik wilde netquote:Op zondag 16 december 2007 12:39 schreef Belana het volgende:
edit: ik stelde echt een ontzettende domme vraag
leuk sugar!!
nogmaals edit: ships en ik was nog te laat met editten ook zie ik
ja, jij wilde natuurlijk wel even van wal steken hequote:Op zondag 16 december 2007 12:44 schreef milagro het volgende:
[..]
ik wilde netposten, maar gelukkig zag je het licht
uiteraardquote:Op zondag 16 december 2007 13:28 schreef Belana het volgende:
[..]
ja, jij wilde natuurlijk wel even van wal steken he
Ik ook neit, hoor tex, maar ik ga gewoon kijken hoe ver ik komquote:Op zondag 16 december 2007 20:45 schreef texelonia het volgende:
Oh nou de hele puzzel gaat me nooit lukken
Ik weet bij een aantal dingen niet eens waar ik het zou moeten opzoeken
overschrijvenquote:Op zondag 16 december 2007 21:21 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Suug, is er nog een andere methode om de puzzel te maken..
Ik heb namelijk geen Excel!
mail het naar je werk en print je het daarquote:Op zondag 16 december 2007 21:30 schreef Rijstebuiltje het volgende:aargh, doe eens niet zo vervelend..
![]()
![]()
De cardridge is hier op..
quote:11 Werd vanwege zijn bedprestaties held van OUD
Dit soort hints zijn welkomquote:Op dinsdag 18 december 2007 08:34 schreef Vicky het volgende:
ik moest gewoon heel hard nadenken bij 26
![]()
quote:
dan heb ik hem af!quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:38 schreef PM-girl het volgende:
Kan het trouwens zo zijn dat antwoord negentien een letter korter is dan de puzzel aangeeft?
Ik hbe bij 19 juist 2 vakjes overquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:38 schreef PM-girl het volgende:
Kan het trouwens zo zijn dat antwoord negentien een letter korter is dan de puzzel aangeeft?
Ik ook.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:15 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ik hbe bij 19 juist 2 vakjes over
Dan hebben wij waarschijnlijk het zlefde soort drankje ingevuldquote:
Maar Vicky heeft 'm al af, dus blijkbaar is er nog iemand gaan samenwonen wiens naam met dezelfde letter begint... denk denkquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:09 schreef MeNicole het volgende:
Dan hebben wij waarschijnlijk het zlefde soort drankje ingevuld
Ja? Bij mij nog steeds nietquote:Kwartje valt voor nm 30
![]()
Het is de laatste die ik nog moet, en ik kan überhaupt geen user bedenken die zoveel letters heeft en klopt met de letters die ik al heb. Laat staan dat diegene is gaan samenwonen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:16 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Maar Vicky heeft 'm al af, dus blijkbaar is er nog iemand gaan samenwonen wiens naam met dezelfde letter begint... denk denk
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:57 schreef Lishe het volgende:
Het is in ieder geval niet de vader van mijn kinderen die bekend is vanwege zijn bedprestaties, want ik kan 'm niet vinden.
Ja, van hem weet ik de naam inderdaad wel!quote:1 (vert.) Van hem weten we de naam wel!
Je moet niet te moeilijk denken.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:37 schreef Reese het volgende:
Ja het pást bij mij ook, maar het stofje heeft in de officiële spelling toch een letter meer?
quote:
quote:
Had google ook al geprobeert zelfsquote:Op woensdag 19 december 2007 14:02 schreef bixister het volgende:
hiermee kun je 't ook nog proberen MeNicole. niet dat dat bij mij veel opleverde overigens.
Whaha ja die had ik ook gezocht.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:27 schreef Rottdog het volgende:
Moet er nog 3 speur me een ongeluk![]()
Bedprestatie googlen geeft vieze linkjes
Nee die klopt wel.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:35 schreef Rottdog het volgende:
Heeft 1 verticaal nou een letter teveel of niet
Fons is toch echt met 4 lettersquote:Op woensdag 19 december 2007 14:38 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Nee die klopt wel.
Ik kan helemaal geen Lucas vinden hierEn eigenlijk vind ik dat heel erg dat ik niet weet wie dat is. Nou word de mama van Lucas vast boos op me
Heb een Lukas gevonden maar die past niet in mijn puzzel en tis een Lukas ipv een lucas.
quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 10:40 schreef Sugar het volgende:
ik denk dat je iets geniaals hebt bedacht!
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:18 schreef Reese het volgende:
Dat blijkt na een PM-wisseling. Ik had het woord 'stofjes' iets te letterlijk genomen en dan zou er dus een letter ontbreken in het antwoord. Nou, is dat een mooie hint of niet?!
ja, disclaimer: ik stuur alleen hints op verzoek!quote:Op donderdag 20 december 2007 13:35 schreef bixister het volgende:
nou hehe met een lieve hint van lemijn lukte het me toch om de laatste 2 te vinden. heel leuk! (maar ik zend niet in vanwege teveel hulp).
hehe... lag je ook wakker omdat je alle hormonen in je hoofd af ging, in de hoop dat er eentje op een username leek? of doen alleen geneeskundestudenten datquote:Op donderdag 20 december 2007 13:37 schreef Rottdog het volgende:Kan vannacht weer heerlijk slapen
Hij is af
Die had ik direct het zat hem meer in de bedprestaties en de naam kennen we al wel. Die laatste heeft me echt breinbrekers opgeleverd en de eerste zat ik in de verkeerde hoek te zoekenquote:Op donderdag 20 december 2007 13:40 schreef Lemijn het volgende:
[..]
hehe... lag je ook wakker omdat je alle hormonen in je hoofd af ging, in de hoop dat er eentje op een username leek? of doen alleen geneeskundestudenten dat
quote:Op donderdag 20 december 2007 21:08 schreef Sugar het volgende:
Euhm, zal ik dan maar heel ruimhartig zeggen dat ook halve inzendingen wel mogen? Ik heb echt nog niet eens een handjevol volledige inzendingen, dusseh...Sorry dat het zo moeilijk is of dat het minder lekker puzzelt dan vorig jaar.
Ok mijne is weg. Anders blijf ik bezig en ik wil vroeg na bed vanavondquote:Op donderdag 20 december 2007 21:47 schreef texelonia het volgende:
Oh in dat geval...
MeNicole, puzzel opslaan en mailen naar adres in Sugars profiel?
Tsssquote:Op donderdag 20 december 2007 22:00 schreef Rottdog het volgende:
Ben je gek het was juist een super puzzel, je moet niet zomaar wat weg geven je moet er wat voor doen
Voor mij was hij gewoon pittig omdat ik niet meer overal lees en dat eerder altijd wel deed.
Euhm, nou ik bedoelde niet dat ik om inzendingen verlegen zit.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:33 schreef bixister het volgende:
zit je zo om inzendingen verlegen?ik heb je de mijne dan toch maar even ge PM-d, die zal ook wel niet 100% kloppen trouwens, ben benieuwd!
Ik ken Ela niet eens, ik dacht dus ook eva en linda!quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:35 schreef bixister het volgende:
ja, die ela hebben we inderdaad al veel langer niet gezien.![]()
(ik dacht aan de eva van lindametdecijfertjes. ook al te lang weer weg!)
Ja ik had daar Frank. Idd na het beebje van BEquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:55 schreef Lemijn het volgende:
ha, ik vind ferry wel slim als 1 vert eigenlijk. en mijn frank dan, was ook orgineel toch?(iemand hier noemt BEeb steeds frank).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |