Dit soort hints zijn welkomquote:Op dinsdag 18 december 2007 08:34 schreef Vicky het volgende:
ik moest gewoon heel hard nadenken bij 26
![]()
quote:
dan heb ik hem af!quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:38 schreef PM-girl het volgende:
Kan het trouwens zo zijn dat antwoord negentien een letter korter is dan de puzzel aangeeft?
Ik hbe bij 19 juist 2 vakjes overquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:38 schreef PM-girl het volgende:
Kan het trouwens zo zijn dat antwoord negentien een letter korter is dan de puzzel aangeeft?
Ik ook.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:15 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ik hbe bij 19 juist 2 vakjes over
Dan hebben wij waarschijnlijk het zlefde soort drankje ingevuldquote:
Maar Vicky heeft 'm al af, dus blijkbaar is er nog iemand gaan samenwonen wiens naam met dezelfde letter begint... denk denkquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:09 schreef MeNicole het volgende:
Dan hebben wij waarschijnlijk het zlefde soort drankje ingevuld
Ja? Bij mij nog steeds nietquote:Kwartje valt voor nm 30
![]()
Het is de laatste die ik nog moet, en ik kan überhaupt geen user bedenken die zoveel letters heeft en klopt met de letters die ik al heb. Laat staan dat diegene is gaan samenwonen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:16 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Maar Vicky heeft 'm al af, dus blijkbaar is er nog iemand gaan samenwonen wiens naam met dezelfde letter begint... denk denk
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:57 schreef Lishe het volgende:
Het is in ieder geval niet de vader van mijn kinderen die bekend is vanwege zijn bedprestaties, want ik kan 'm niet vinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |