ik las net sex en plusignijntjequote:
Even nu ik je toch zie posten, heb je mijn mail gehad toevallig?quote:
Dit was een hele blonde opmerking.quote:Op zondag 16 december 2007 19:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Is donkerblauw nog minder neukwaardig dan gewoon blauw?
Zuip je dan klem buiten in de vrieskou, dan word je ook blauw en doe je het ook nog eens in stijlquote:Op zondag 16 december 2007 23:20 schreef cerror het volgende:
Mensen met een kleurtje krijgen sowieso meer punani.
Ik ga mezelf wurgen, word ik eindelijk ook eens blauw.
Zolang je seks 'punani' blijft noemen maakt je sowieso weinig kans.quote:Op zondag 16 december 2007 23:20 schreef cerror het volgende:
Mensen met een kleurtje krijgen sowieso meer punani.
Ik ga mezelf wurgen, word ik eindelijk ook eens blauw.
He Remlof, teveel op??quote:Op zondag 16 december 2007 23:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Zuip je dan klem buiten in de vrieskou, dan word je ook blauw en doe je het ook nog eens in stijl
Ga jij eens heel snel Ali G DVD's kijkenquote:Op zondag 16 december 2007 23:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zolang je seks 'punani' blijft noemen maakt je sowieso weinig kans.
OMG dit verklaard een heleboelquote:Op zondag 16 december 2007 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel Ali G DVD's kijken
Dat doe ik al erg vaak.quote:Op zondag 16 december 2007 23:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Zuip je dan klem buiten in de vrieskou, dan word je ook blauw en doe je het ook nog eens in stijl
Punani = kutquote:Op zondag 16 december 2007 23:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Zolang je seks 'punani' blijft noemen maakt je sowieso weinig kans.
Ik dacht dat remspoor nog aan ze hingquote:Op maandag 17 december 2007 02:09 schreef S.L.Hooper het volgende:
Ik zal even foto's maken van mijn tieten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |