ooh in dat gevalquote:
quote:Op zondag 16 december 2007 20:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh in dat geval
ik geef een feestje in mijn mond, kom je ook
bang voor je award meis?quote:Op zondag 16 december 2007 21:09 schreef Ladidadida het volgende:
PeZu, word jij nu de nieuwe Fokslet ofzo?
Hahaha. Nee, dan had ik je wel stiekem genomineerdquote:
ach ja met een beetje slettebakken is niks misquote:Op zondag 16 december 2007 21:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hahaha. Nee, dan had ik je wel stiekem genomineerd
Word?quote:Op zondag 16 december 2007 21:09 schreef Ladidadida het volgende:
PeZu, word jij nu de nieuwe Fokslet ofzo?
excell!!!!quote:
Nou nou nou.quote:Op zondag 16 december 2007 21:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach ja met een beetje slettebakken is niks mis
nee joh, is leuk zo nu en danquote:
Ik weet wel dat je graag wil dat ik je nomineer, maar dat doe ik toch nietquote:
dat vraag ik toch helemaal niet johquote:Op zondag 16 december 2007 21:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je graag wil dat ik je nomineer, maar dat doe ik toch niet
Nee, maar tussen de regels door lees ik een diep verlangen om Fokslet 2007 te wordenquote:Op zondag 16 december 2007 21:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat vraag ik toch helemaal niet joh_!
ik zeg dat een beetje slettebakken best ok is en dat je dus trots op je award en jezelf kan zijn![]()
weet je wat omdat jij mij hte graag wil zien bevestigenn: oke regel maaar dat ik word en ik zal mijn titel met trots dragenquote:Op zondag 16 december 2007 21:49 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, maar tussen de regels door lees ik een diep verlangen om Fokslet 2007 te worden
En ik slettebak helemaal niet.
Ik snap niks van deze hele postquote:Op zondag 16 december 2007 21:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet je wat omdat jij mij hte graag wil zien bevestigenn: oke regel maaar dat ik word en ik zal mijn titel met trots dragen
slet cq slettebaken is niet per defenitie ene negatoef woord, althans hier niet
Of je reageert gewoon niet meer en laat hem links liggen?quote:Op zondag 16 december 2007 21:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik snap niks van deze hele post
Probeer het nog eens en laat de alcohol even staan
jij leest tussen de regels door dat ik de fok slet wil zijn, ik zeg prima als jij dat leest, regel dat ik de award krijg en ik draag die titel met eerquote:Op zondag 16 december 2007 21:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik snap niks van deze hele post
Probeer het nog eens en laat de alcohol even staan
Yup, ik snap. Maar ik nomineer niet want ik heb geen zin om mee te doenquote:Op zondag 16 december 2007 21:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij leest tussen de regels door dat ik de fok slet wil zijn, ik zeg prima als jij dat leest, regel dat ik de award krijg en ik draag die titel met eer
snappez-vous
quote:Op zondag 16 december 2007 21:58 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Yup, ik snap. Maar ik nomineer niet want ik heb geen zin om mee te doen
Preciesquote:Op zondag 16 december 2007 22:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook niet, teveel invullen, te veel en te lastige keuzes_!
ik las net sex en plusignijntjequote:
Even nu ik je toch zie posten, heb je mijn mail gehad toevallig?quote:
Dit was een hele blonde opmerking.quote:Op zondag 16 december 2007 19:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Is donkerblauw nog minder neukwaardig dan gewoon blauw?
Zuip je dan klem buiten in de vrieskou, dan word je ook blauw en doe je het ook nog eens in stijlquote:Op zondag 16 december 2007 23:20 schreef cerror het volgende:
Mensen met een kleurtje krijgen sowieso meer punani.
Ik ga mezelf wurgen, word ik eindelijk ook eens blauw.
Zolang je seks 'punani' blijft noemen maakt je sowieso weinig kans.quote:Op zondag 16 december 2007 23:20 schreef cerror het volgende:
Mensen met een kleurtje krijgen sowieso meer punani.
Ik ga mezelf wurgen, word ik eindelijk ook eens blauw.
He Remlof, teveel op??quote:Op zondag 16 december 2007 23:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Zuip je dan klem buiten in de vrieskou, dan word je ook blauw en doe je het ook nog eens in stijl
Ga jij eens heel snel Ali G DVD's kijkenquote:Op zondag 16 december 2007 23:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zolang je seks 'punani' blijft noemen maakt je sowieso weinig kans.
OMG dit verklaard een heleboelquote:Op zondag 16 december 2007 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel Ali G DVD's kijken
Dat doe ik al erg vaak.quote:Op zondag 16 december 2007 23:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Zuip je dan klem buiten in de vrieskou, dan word je ook blauw en doe je het ook nog eens in stijl
Punani = kutquote:Op zondag 16 december 2007 23:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Zolang je seks 'punani' blijft noemen maakt je sowieso weinig kans.
Ik dacht dat remspoor nog aan ze hingquote:Op maandag 17 december 2007 02:09 schreef S.L.Hooper het volgende:
Ik zal even foto's maken van mijn tieten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |