Smartiesquote:Op zondag 16 december 2007 03:26 schreef willem-jozef het volgende:
misschien met een zakje smarties er naast?
Ik weet niet waar je woont en hoe de avondwinkel daar is, maar we hebben wel een avondwinkel in Hilversum maar dat is dus 100x zo duur en ze hebben er bar weinig.quote:Op zondag 16 december 2007 03:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben nog nooit in Hilversum geweest. Gelukkig heeft de avond winkel het laatste ook
Waar was dat dan?quote:Op zondag 16 december 2007 03:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sukkel, je had vandaag hier iets verderop moeten shoppen.
Opheffingsverkoop. Dozen lampjes voor 2 euro, kaarsen voor 50 cent![]()
Alleen dat bier hadden ze niet, maar ja wat moet iemand nou met bier in z'n kerstboom
Diemenquote:Op zondag 16 december 2007 03:29 schreef BuffyJan het volgende:
Waar was dat dan?
Waarom niet?quote:Op zondag 16 december 2007 03:30 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik wil ook smarties, heb wel een ananas breezer. Maar ik denk dat k nu niet meer moet drinken
ben ik verslaafd aan geweest. jaren bij de brijder gelopen met wisselend succes.quote:Op zondag 16 december 2007 03:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
SMARTIES!?![]()
IK DOE ALLES VOOR SMARTIES!1!!1
Das waar, maar ik word uiteindelijk nogal misselijk van al dat zoete gemeukquote:Op zondag 16 december 2007 03:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom niet?
Zo'n breezer is toch maar 4% ofzo?
Now yer talkinquote:Op zondag 16 december 2007 03:33 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Das waar, maar ik word uiteindelijk nogal misselijk van al dat zoete gemeuk![]()
Dan nog maar n peukie. Lucky anyone?
Dat zou wel een beetje typisch zijn inderdaadquote:Op zondag 16 december 2007 03:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk het wel... vooral omdat ik geen laptop heb
Trusten, Paardenkutjequote:Op zondag 16 december 2007 03:35 schreef Veulen het volgende:
Okee, ik ga ervan tussen.
Slaap lekker lieverds
Truste Veulenquote:Op zondag 16 december 2007 03:35 schreef Veulen het volgende:
Slaap lekker lieverds
Ja, dat vond ik ook... daarom ben ik ook maar niet met een laptop naar de kroeg gegaanquote:Op zondag 16 december 2007 03:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zou wel een beetje typisch zijn inderdaad
Truste Veulenquote:Op zondag 16 december 2007 03:35 schreef Veulen het volgende:
Slaap lekker lieverds
trusten sweet lesbetarian!quote:Op zondag 16 december 2007 03:35 schreef Veulen het volgende:
Slaap lekker lieverds
Doet me denken aan Professor Paardekuth, van Rembo en Rembo. Hilarischquote:
Uh-ohquote:Op zondag 16 december 2007 03:37 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Doet me denken aan Professor Paardekuth, van Rembo en Rembo. Hilarisch![]()
Ik ga maar even wat water drinken denk ik
Tuurlijk welquote:Op zondag 16 december 2007 03:44 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
aiaiai
Ken je Rembo&Rembo niet dan?
Ehm... waarvan ben ik nu weer niet op de hoogte??quote:Op zondag 16 december 2007 03:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Maar ik kreeg door dat ik naar bed moet
En ik luister meestal braaf naar vrouwen
Goed van je! Mijn vent ligt al uren te snurken. Ik ga er zo maar naast liggen.quote:Op zondag 16 december 2007 03:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Maar ik kreeg door dat ik naar bed moet
En ik luister meestal braaf naar vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |