Ja dat is idd een goede combiquote:Op zondag 16 december 2007 03:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bacardi Razz met 7-up?? Heerlijk is dat![]()
* Leandra zit aan de Sangria![]()
Hilversum zekerquote:Op zondag 16 december 2007 03:18 schreef BuffyJan het volgende:
Ah niks! Ook lekker
Ik ga morgen maar ns op tijd opstaan, koopzondag ole
quote:Op zondag 16 december 2007 03:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is hier eindelijk gezellig en Leandra is pissig.
Dat wil ik graag zo lang mogelijk zo houden
Ik ga morgen nog 's langs denk ik.quote:Op zondag 16 december 2007 03:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... ik geloof het wel.. hier dachten een paar onschuldige zielen vd week ook dat iemand anders iets niet zo bedoelde...
Maar als je werkelijk alles in de COS flikkert en in je uppie minimaal 100 COSsen volgebaggerd hebt dan ben je zelf net zo schuldig aan het off-topic geouwehoer en moet je niet zeiken als anderen dat ook een keer doen.
Alsof veulentje dat zou aannemenquote:Op zondag 16 december 2007 03:19 schreef willem-jozef het volgende:
kinderlokker
Nee man! Hilversum de gekstequote:
Wat ook lekker is (ontdekt bij gebrek aan cola): Bacardi Limon met Fanta Pomeloquote:Op zondag 16 december 2007 03:20 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ja dat is idd een goede combi![]()
Alleen is de 7-up op en drink ik t nu met ananassap! Ook erg aan te raden!
Alleen t vertiefte met dat spul is dat t er grandioos inhakt, en ik drink t weg als limonade.
Sangria is ook lekker btw.
Wtf, klinkt als een boodschappenlijstje van mijquote:Op zondag 16 december 2007 03:22 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Nee man! Hilversum de geksteIk wil kerstlichtjes! En ik wil er heel veeel!
En kaarsen, en bier
quote:Op zondag 16 december 2007 03:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Sowieso ben jij niet zo van de familiedingen geloof ik?
Ja ik vond t iig leuk! Frisse wind door de COS en top OP's!quote:Op zondag 16 december 2007 03:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga morgen nog 's langs denk ik.
Ik vond het erg geslaagd.
Doen, ik geniet van je bijdragesquote:Op zondag 16 december 2007 03:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga morgen nog 's langs denk ik.
Ik vond het erg geslaagd.
Ben nog nooit in Hilversum geweest. Gelukkig heeft de avond winkel het laatste ookquote:Op zondag 16 december 2007 03:22 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
En kaarsen, en bier
quote:Op zondag 16 december 2007 03:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... ik geloof het wel.. hier dachten een paar onschuldige zielen vd week ook dat iemand anders iets niet zo bedoelde...
Maar als je werkelijk alles in de COS flikkert en in je uppie minimaal 100 COSsen volgebaggerd hebt dan ben je zelf net zo schuldig aan het off-topic geouwehoer en moet je niet zeiken als anderen dat ook een keer doen.
Sukkel, je had vandaag hier iets verderop moeten shoppen.quote:Op zondag 16 december 2007 03:22 schreef BuffyJan het volgende:
En kaarsen, en bier
Dat klinkt idd erg goed! Ik ga t uitproberen! Thanx!quote:Op zondag 16 december 2007 03:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat ook lekker is (ontdekt bij gebrek aan cola): Bacari Limon met Fanta Pomelo![]()
Dat drinkt helaas ook wel als limonade![]()
![]()
Toevallig Gelukkig zijn zowel de Bacardi Limon als Fanta Pomelo hier net op
Ik zat gvd in de kroeg... je denkt toch niet dat ik met een laptop in de kroeg ga zitten hè?!quote:Op zondag 16 december 2007 03:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had meer hulp van jou verwacht
Is dat heel raar?quote:Op zondag 16 december 2007 03:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat gvd in de kroeg... je denkt toch niet dat ik met een laptop in de kroeg ga zitten hè?!
SMARTIES!?quote:Op zondag 16 december 2007 03:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
misschien met een zakje smarties er naast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |