Ik zit aan een niks, ga zo me bed eens opzoeken. En anders moet ik erg vaak wakker worden vannachtquote:Op zondag 16 december 2007 03:12 schreef BuffyJan het volgende:
Zit inmiddels al wel weer een mn zoveelste glaasje razz mensen, maar ik vind t wel gezellig in de SC
Hoe is t bij jullie? Aan t bier/wijn?
Jij hebt het ook al niet zo op BeeQueen, kreeg ik het ideequote:Op zondag 16 december 2007 03:13 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar ook nog op gereageerd
Hey Hedda/Bertha is aan t janken. Of moet ik dat in COS zetten
He gezellig! Mijn bier is op! Wilde nog halen vanavond maar moest bij mn zuster eten. Dus geen tijd meer voor de supermarkt.quote:
Het was een post van 00.52 uur en ik ben aan t bijlezen... het is de moeite dus niet, maar dat is het sowieso niet.quote:
Nog 1 Cola Light, paardenmeisje?quote:Op zondag 16 december 2007 03:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zit aan een niks, ga zo me bed eens opzoeken. En anders moet ik erg vaak wakker worden vannacht
geloof niet dat ze het zo bedoelde, luv...quote:Op zondag 16 december 2007 03:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF?? Zit de grootste COShoer nou te zeiken over het off-topic gehalte?
Nee echt... het is nogal van belang om te weten dat een user in de pannen gaat roeren omdat ze misselijk wordt van iets wat op de streams gebeurt of weet ik veel.
Godstering zeg
Mijn bier is nooit opquote:Op zondag 16 december 2007 03:15 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
He gezellig! Mijn bier is op! Wilde nog halen vanavond maar moest bij mn zuster eten. Dus geen tijd meer voor de supermarkt.
Schade ja
Gert is de enige Blauwe tegenwoordig op Fok?quote:Op zondag 16 december 2007 03:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert is er toch helemaal niet, pluisje
Hahahahahaquote:Op zondag 16 december 2007 03:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF?? Zit de grootste COShoer nou te zeiken over het off-topic gehalte?
Nee echt... het is nogal van belang om te weten dat een user in de pannen gaat roeren omdat ze misselijk wordt van iets wat op de streams gebeurt of weet ik veel.
Godstering zeg
Ik vind Avonne niet erg actief vandaagquote:Op zondag 16 december 2007 03:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gert is de enige Blauwe tegenwoordig op Fok?
Dat word totale chaos
Nou nee dat is t niet, maar vond die opmerking off topicquote:Op zondag 16 december 2007 03:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt het ook al niet zo op BeeQueen, kreeg ik het idee
Jij wil niet dat ik weg gaquote:Op zondag 16 december 2007 03:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Nog 1 Cola Light, paardenmeisje?
Bacardi Razz met 7-up?? Heerlijk is datquote:Op zondag 16 december 2007 03:12 schreef BuffyJan het volgende:
Zit inmiddels al wel weer een mn zoveelste glaasje razz mensen, maar ik vind t wel gezellig in de SC
Hoe is t bij jullie? Aan t bier/wijn?
Does niet zo mierenneuken jijquote:Op zondag 16 december 2007 03:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind Avonne niet erg actief vandaag
Het is hier eindelijk gezellig en Leandra is pissig.quote:Op zondag 16 december 2007 03:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij wil niet dat ik weg ga![]()
Nee, ik wil geen colaatje meer, maar ik ben ook nog niet weg
Yep 24/7quote:
Ah niks! Ook lekkerquote:Op zondag 16 december 2007 03:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zit aan een niks, ga zo me bed eens opzoeken. En anders moet ik erg vaak wakker worden vannacht
Daarom ben ik hier nogquote:Op zondag 16 december 2007 03:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Het is hier eindelijk gezellig en Leandra is pissig.
Dat wil ik graag zo lang mogelijk zo houden
kinderlokkerquote:Op zondag 16 december 2007 03:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nog 1 breezer Light, paardenmeisje?
Mwah... ik geloof het wel.. hier dachten een paar onschuldige zielen vd week ook dat iemand anders iets niet zo bedoelde...quote:Op zondag 16 december 2007 03:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
geloof niet dat ze het zo bedoelde, luv...
Sowieso ben jij niet zo van de familiedingen geloof ik?quote:Op zondag 16 december 2007 03:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Daarom ben ik hier nog![]()
Heb morgen alleen een vet vermoeiende dag met allemaal familie dingen. En dat vooruitzicht is niet zo best als ik dat compleet slaapdronken ga doen.
Lekker naar Ikea of een tuincentrumquote:Op zondag 16 december 2007 03:18 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ah niks! Ook lekker
Ik ga morgen maar ns op tijd opstaan, koopzondag ole
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |