Misschien, ik heb er goede herinneringen aanquote:
Oi, daag me niet uit héquote:Op zondag 16 december 2007 02:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van mij niet... het is niet alsof je die TT dagelijks zou kunnen maken (ook niet deels)![]()
Okee, wat was het?quote:Op zondag 16 december 2007 02:50 schreef BuffyJan het volgende:
Misschien, ik heb er goede herinneringen aan
Ik zie dat je paardrijles geeft. Waar sta je met je paardje?
haha, die zit 'ook' in groningen te zuipenquote:Op zondag 16 december 2007 02:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou idd wel heel erg opvallend zijn als ze gezegd had dat ze in Groningen ging zuipen
Ho, ho, ho... (kerst enzeaux)quote:Op zondag 16 december 2007 02:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Okee, wat was het?
Je eerste kus, je eerste dans?
Mijn paard staat nergens, ik heb er geen. Geef alleen les. Als ik ooit wat ga verdienen dan komt er zeker een leuk beestje.
Gatverdamme wat moet die kutkat in m'n name-topic?quote:Op zondag 16 december 2007 02:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, die zit 'ook' in groningen te zuipen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 december 2007 02:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gatverdamme wat moet die kutkat in m'n name-topic?![]()
![]()
Waarom zou dat niet kunnen??quote:Op zondag 16 december 2007 02:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ho, ho, ho... (kerst enzeaux)
Jij hebt geen paard!?
Antwoord op je eerste vraag: Mijn vader draaide dat vroeger altijd. Gewoon warme herinneringen aanquote:Op zondag 16 december 2007 02:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Okee, wat was het?
Je eerste kus, je eerste dans?
Mijn paard staat nergens, ik heb er geen. Geef alleen les. Als ik ooit wat ga verdienen dan komt er zeker een leuk beestje.
Buffyjan komt van Buffy de tv serie, ik heb me aangemeld in 2004 geloof ik? Toen heb ik al die seizoenen zitten kijken, Jan erachter omdat dat de 2e naam van mn verkering is en de naam Buffy op FOK! al bezet wasquote:Op zondag 16 december 2007 02:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom heet BuffyJan eigenlijk BuffyJan!?
Toch niet zo heel mongolide dat ik dacht dat het een man was!?
Wuhuhu!quote:Op zondag 16 december 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen??
Denk je dat iedere 747 instructeur een eigen boeing in z'n achtertuin heeft staan?
okee, sorry. zo goed:quote:Op zondag 16 december 2007 02:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gatverdamme wat moet die kutkat in m'n name-topic?![]()
![]()
Veulen!!! Een klant !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 16 december 2007 02:57 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Antwoord op je eerste vraag: Mijn vader draaide dat vroeger altijd. Gewoon warme herinneringen aan
2e: leuk joh! Geef je ook les in t Gooi? Mijn knollebeest staat in Ankeveen
[..]
Buffyjan komt van Buffy de tv serie, ik heb me aangemeld in 2004 geloof ik? Toen heb ik al die seizoenen zitten kijken, Jan erachter omdat dat de 2e naam van mn verkering is en de naam Buffy op FOK! al bezet was
En ik kon ook niets leukers verzinnen![]()
Moeilijk man, quoten
De muziek die mijn ouders draaien beschouw ik over het algemeen als mishandeling voor mijn orenquote:Op zondag 16 december 2007 02:57 schreef BuffyJan het volgende:
Antwoord op je eerste vraag: Mijn vader draaide dat vroeger altijd. Gewoon warme herinneringen aan
Jaquote:2e: leuk joh! Geef je ook les in t Gooi? Mijn knollebeest staat in Ankeveen
Waarom de naam van je verkering en niet die van jezelf?quote:Buffyjan komt van Buffy de tv serie, ik heb me aangemeld in 2004 geloof ik? Toen heb ik al die seizoenen zitten kijken, Jan erachter omdat dat de 2e naam van mn verkering is en de naam Buffy op FOK! al bezet was
En ik kon ook niets leukers verzinnen![]()
Neuh... ik wil die krengen in geen enkele vorm in de buurt hebben, zelfs niet gevildquote:Op zondag 16 december 2007 02:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee, sorry. zo goed:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 december 2007 03:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
Gert die zich klaar maakt voor Dublin.
Ik ben ook heel zieligquote:Op zondag 16 december 2007 02:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Wuhuhu!![]()
Een paardenmeisje zonder paard.
Ik vind het een beetje zielig klinken, Veulerst zo heul alleen zonder paard met Kerst.
En dan die kut Scrooge nog zeiken ook en om te zieken een paardenworst geven in plaats van Kalkoen![]()
We moeten een rekening opstarten onder het mom van help Veulen aan een Paard
Fucked up quotes for teh pwwnnnnn!11!1!zors1!111EINZ11!11!1UNTERHOSEN!1!!1quote:Op zondag 16 december 2007 03:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
De muziek die mijn ouders draaien beschouw ik over het algemeen als mishandeling voor mijn oren![]()
[..]
Ja![]()
Kijk maar op de site
[..]
Waarom de naam van je verkering en niet die van jezelf?
This mooi zonde dat ze gestopt zijn met buffy.![]()
Moeilijk man, quoten
Geen paard én geen goede neukseksquote:Op zondag 16 december 2007 03:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben ook heel zielig![]()
Kan wel een paard kopen, maar hem dan geen eten geven. Of wel eten geven en geen paard kopen. Bijde is wat onpraktisch.
Je moeder !!quote:Op zondag 16 december 2007 02:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wuhuhu!![]()
Een paardenmeisje zonder paard.
Ik vind het een beetje zielig klinken, Veulerst zo heul alleen zonder paard met Kerst.
En dan die kut Scrooge nog zeiken ook en om te zieken een paardenworst geven in plaats van Kalkoen![]()
We moeten een rekening opstarten onder het mom van help Veulen aan een Paard
quote:
[/quote]quote:Op zondag 16 december 2007 03:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
De muziek die mijn ouders draaien beschouw ik over het algemeen als mishandeling voor mijn oren![]()
[..]
Ja![]()
Kijk maar op de site
[..]
Waarom de naam van je verkering en niet die van jezelf?
This mooi zonde dat ze gestopt zijn met buffy.![]()
Moeilijk man, quoten
BJ heeft haar eigen post ge-edit, liefjequote:Op zondag 16 december 2007 03:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Welke idioot heeft in me posting zitten kalken zonder iets te zeggen.
Ja dat was ik dusquote:Op zondag 16 december 2007 03:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Welke idioot heeft in me posting zitten kalken zonder iets te zeggen.
Splitsenquote:Op zondag 16 december 2007 03:07 schreef BuffyJan het volgende:
Ok, ik wil dus t liefst onder elke quote wat neerzetten maar dat gaat me nu dus niet lukken
Mijn vader heeft een hele goede muzieksmaak. Tenminste dat vind ik dan he
Leuke site! K was benieuwd of je ook in Ankeveen les geeft aan mensen. Ik heb zelf nu even geen les, rugproblemen met t peerd. Ik heb wel een instructrice hoor, maar misschien dat ik je wel ns gezien heb op stal
Naam van mn verkering omdat ik zn 2e naam hilarisch vind. En mn eigen naam suf vind. Dus ja
Hoe ken dat nou. Ik had die posting er toch al neer gezetquote:Op zondag 16 december 2007 03:08 schreef Ian_Nick het volgende:
BJ heeft haar eigen post ge-edit, liefje
WTF?? Zit de grootste COShoer nou te zeiken over het off-topic gehalte?quote:Op zondag 16 december 2007 00:52 schreef beequeen het volgende:
Ik weet nu al dat ik de nachtCOS/SC niet terug hoef te lezen.
Sorry sorry, ik dacht dat het een mod was. Die behoor je juist uit te schelden.quote:Op zondag 16 december 2007 03:09 schreef Ian_Nick het volgende:
VEULERST HOU OP NIEUWE SC'ERS UIT TE SCHELDEN!
quote:Op zondag 16 december 2007 03:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Splitsen
Er staat ergens een tekentje rechts boven.
Weer geen klanten![]()
Ik ben pas begonnen, dus zeg het voort
Wat is er hilarisch aan Jan?
Ik was nog erg ontopic voor mijn doenquote:Op zondag 16 december 2007 03:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF?? Zit de grooste COShoer nou te zeiken over het off-topic gehalte?
Nee echt... het is nogal van belang om te weten dat een user in de pannen gaat roeren omdat ze misselijk wordt van iets wat op de streams gebeurt of weet ik veel.
Godstering zeg
Grijp d'r Leandraquote:Op zondag 16 december 2007 03:10 schreef Leandra het volgende:
WTF?? Zit de grootste COShoer nou te zeiken over het off-topic gehalte?
Nee echt... het is nogal van belang om te weten dat een user in de pannen gaat roeren omdat ze misselijk wordt van iets wat op de streams gebeurt of weet ik veel.
Godstering zeg
Gert is er toch helemaal niet, pluisjequote:Op zondag 16 december 2007 03:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sorry sorry, ik dacht dat het een mod was. Die behoor je juist uit te schelden.
Ik ga NU een biertje tappenquote:Op zondag 16 december 2007 03:12 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik zal t voortzeggen!
Hilarisch aan Jan. Tja,. Hij heeft Tijmen (vinnik leuk) en zn 2e naam is Jan. Dat vind ik grappig.
Ja dat dus
Zit inmiddels al wel weer een mn zoveelste glaasje razz mensen, maar ik vind t wel gezellig in de SC
Hoe is t bij jullie? Aan t bier/wijn?
Volgens mij heb ik daar ook nog op gereageerdquote:Op zondag 16 december 2007 03:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF?? Zit de grootste COShoer nou te zeiken over het off-topic gehalte?
Godstering zeg
Ben niet blauw he, wel groen zometeen, of roze, maar dat komt door die klote rumquote:Op zondag 16 december 2007 03:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sorry sorry, ik dacht dat het een mod was. Die behoor je juist uit te schelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |